Bölüm 12: Kazanacağım!!

1.7K 194 15
                                    

Milius ve Daniel kayıtlarını yaptıktan sonra handa konaklamaya başladılar ve o gece orada kaldılar. Sabah olduğunda ikisi de hazırdı. Direk olarak arenaya gitmeyeceklerdi. Öncelikle Başkentte biraz dolanacaklardı. 1. Etap öğlen yapılacaktı ve o zamana kadar Milius başkentin eşyalarına bakmak istemişti. Daniel da bu karara karşı çıkmamıştı.

"Hazır mısın? Buraya geri Dönmeyeceğiz. Ona göre hazırlık yap." dedi Milius. Daniel ise onu umursamadan aşağı inmeye başladı. Milius da onun arkasında geldi. Tabii ki üstünde yine o siyah cübbesi vardı. Ne Daniel ne de bir başkası bunun nedenini bilmiyordu. Milius her zaman bu cübbeyi giyerdi.

O sırada Milius hanın ödemesini yaptıktan sonra Daniel ile birlikte handan ayrıldı.

                               ***

O sırada devasa arenanın içinde bir yerde bir kız ve 12 erkek konuşuyordu. Kız kızıl saçlı ve gözlü iken karşısında ki 12 kişinin ne yüzü gözüküyordu ne de başka bir yeri. Yüzlerini kapattıklarında maskeler ve vücutlarını gizleyen cübbeler ile kimse onları tanıyamazdı.

Bu kız Aida'ydı. Karşısındaki 12 kişi ise bu Turnuvanın en yetkili kişileriydi. Aynı zamanda Aida'nın güvenliğinden sorumlu kişilerdi.

"Onu bulabildiniz mi?" diye sordu Aida. Yüzünde ciddi bir ifade vardı. 12 kişiden biri one çıkıp konuşmaya başladı.

"Kimse tam olarak bir şey bilmiyor.  Ama 7 Ay önce Karanlığın Efendisinin buradan geçtiğine eminiz. O topraklarda sizi bulduğumuz zaman ki aura parçacıklarıyla karşılaştık. Tek fark Bu parçacıkların Sizin ateş enerjinizden farklı olarak karanlık enerji içermesiydi. "dedi. Ardından başka biri çıkıp konuşmaya başladı.

" Burada neler olduğunu bilmesek de 7 Ay önceki halindeki enerji çok güçlüydü. Belki sizden bile güçlü olabilir. "

" Saçmalık!!! Karanlığın Efendisi olması bir şeyi değiştirmiyor!! Ben Alevlerin Efendisiyim!!"diye bağırdı Aida. Yüzü öfkesine dolayı kırmızıya dönmüştü. O sırada başka biri öne çıktı. Bu kişi 12 kişiden karanlık auraya sahip tek kişi idi.

" Hanım Efendi güçlü olabilirsiniz fakat böyle devam ederseniz 7 Büyük Güçten en güçsüz kişi siz olacaksınız. Kendinizi fazla büyük görmeyin!! Sizden daha güçlü bir sürü insan var!" dedi genç. Fakat Aida bunları duyduktan sonra gencin yüzüne bir tokat attı. Yüzünü ona daha da yaklaştırdı.

" Ama senden güçlüyüm değil mi? Senden güçlü olduğum sürece bana böyle aptalca laflar etmeye kalkma!! "dedi Aida. Çok güzel bir yüzü olsa da davranışları yüzünden bütün güzelliği yok oluyordu.

" Benden güçlü olduğuna emin misin Aida?? İstersen bir deneyelim de kim kimden güçlü görelim. "dedi genç. Aida ona öfkeyle bakarken gencin de artık sabırı kalmamış gibi görünüyordu. Ardından 12 kişiden biri gelip onları ayırdı.

" Hadi ama dostum. Sen Karanlığın aurasına sahip birisin. Neden davranışların Karanlığı yansıtmıyor? Bırak kibirli davransın." dedi ayıran genç. Karanlık auralı genç ona baktı.

"Ne olursa olsun! Konuştuğumuz kişi Karanlığın Efendisi! Herkes gördü! Açıkça onun 7 Ay önceki hali bile Aida'dan daha güçlü. Ne diye Aida'nın da biraz güçlenmesini istemiyoruz ki?! Sadece geziyor ve yatıyor. İmparatorluğa bir faydası dokunacaksa birazcık uğraşması gerek. "

Ayıran genç ona 'haklısın' anlamında baş salladı. Ardından gencin zihninde bir ses duyulmaya başlandı.

" Haklısın ama emirler böyle. Eğer başka bir karar alırlarsa emin ol Aida buna uymak zorunda kalacak Mitsu. "

7 BÜYÜK GÜÇ : KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin