Geçen sene tam bugün Ay'ın Gecesi'ni yayımlamıştım. Kulağımda şuan bu yazıyı yazarken çalan şarkı vardı, Manga- Cevapsız Sorular....
O kadar heyecanlıydım ki ellerim titriyordu. Yapabileceğime o kadar inanmıştım ki. Yapabilirim, birilerine umut olabilirim diye düşündüm ve başardım, başardık.
O kadar çok şey öğrendim ki, hem sizden hem onlardan. Yeri geldi içinizden birine derdimi anlattım yeri geldi sevincimi paylaştım. Her birinizi kız kardeşim gibi gördüm, öyle yaklaştım. Çünkü samimiyet benim için çok önemlidir, siz de bana öyle yaklaşınca aramızda çok kuvvetli bir bağ oluştu.
Ben size tutmanız için elimi uzattım, siz bana sıkıca sarıldınız. Gerçekten bunu hissettim. En umutsuz gecemde, yanlızlığımla baş başa kaldığımda, üzüldüğümde hep benimleydiniz. Sarıldınız sıcaklığınızı hissettim, gözümden akan yaşı sildiniz, hissettim. Beni iyileştirdiniz. Eskiden zaman iyileştirir sanıyordum ancak beni zaman değil sizler iyileştirdiniz.
Bir yıl içinde o kadar çok şey oldu ki... Sanırım çeksen iki sezonluk mis gibi türk dizisi olurdu ahahahhahaah saçmalıklar, mantık hataları off hepsinden vardı.
Herkes 2020'den nefret ederken ben 2020'ye aşık oldum galiba... Bana iyilikte getirdi kötülükte, mutlu da oldum üzüldüm de ancak sağ salim hepsini atlattım, sayenizde.
Benden çekineniz oldu, her şeyi açık açık söyleyen de.
Çok çok iyiyim ya da aşırı güzel yazıyorum hiç bir zaman demedim, çünkü ilk defa ciddi olarak yazdım ve ilk defa bir kitap yazdım, haliyle çok çiğdim. Zamanla pişeceğim, kendimi geliştireceğim.
Bana inanan oldu inanmayan oldu, yaparsın diyen oldu yapamazsın diyen oldu. Sonuç olarak yaptım, yaptık...
Aşırı duygusalım şuan... Ellerim falan titriyor, yine o heyecan aldı beni.
Resmen bir yıl oldu. Önceden kendi kendime, bir yıl olur mu ya? Acaba bir yıl sonra kaç okuması olur gibi düşünüyordum ama hiç tahmin etmediğim gibi oldu, bir yıl oldu 60 binin üzerinde okuma aldı. Bu gerçekten çok güzel bir duygu.
Ay'ın Gecesi'ne kendimden çok şey kattım, her birinizden bir şeyler bıraktım. Belki bir kelime, belki bir cümle, belki de bir pragraf...
Yeri geldi bölümlerde eski sevgilileriniz dedikodusunu yaptık, bilerek gece bölüm yayımlayıp sıkılmamanızı sağladım ahahahahahah gerçekten benden de manyaktınız ve hala manyaksınız hiç bir şey değişmedi.
En sonda size sürpriz bıraktım, sakın burayı atlamayın okuyun.
Başta Şüheda, Ayşegül, Nisa, Buse, Dilara ve Ayşe'ye tüm içtenliğimle teşekkür ediyorum. Gerçekten mesafelerin hiç bir anlamı yok. Bu kızlar benim en büyük şansım...
Kuzenim Ayşenur'a beni bıkmadan dinlediği için ve bir yıl boyunca heyecanını hiç kaybetmeden güzel enerjisi ile beni ayakta tuttuğu için teşekkür ederim.
Zeynep, Kübra ve Hümeyra... Grupta sizi çıldırtıyorum biliyorum... Beni gruptan atmadığınız için teşekkür ederim ahahahahaha seviyorum sizleri hanımlar öpücük.
İlk okurum Senanur... Bıkmadı beni dinlediği ve heyecanını kaybetmediği için teşekkür ederim.
Kız kardeşim, bölüm yazarken getirimi götürümü çok yaptı ayıp olmasın ona da teşekkür ederim. Ne de olsa kardeşim kan bağımız var yani.
Halimi hatırımı soran siz sevgili okurlarıma da en en içten teşekkürlerimi sunuyorum. (Aşırı ciddiyim.)
Şimdi sürprize gidebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN GECESİ
ChickLitBir savaşçı dünyaya geldi... Doğar doğmaz bir savaşın içinde buldu kendini. Hayatı boyunca savaştı, binlerce ok fırlatırdı bedenine, hepsinin yarasını kendi sardı, kendi iyileştirdi. Büyük savaşa girdi, binlerce orduya karşı kazandı. Yaralandı, arka...