...Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız çiziyorum. Seni ne kadar mı özledim? Artık kalbimde bir gökyüzü var.
Bu kadar kötülüğün içinde nasıl böyle kalabilmiştim merak ediyordum?
Babam bana o kadar kötülük yapmıştı ama nefret edememiştim hiç bir zaman. Bir yanım Tolunay'ın sevgisi bana yeter diyordu, bir tarafımsa baba sevgisinin yerinin dolmadığını söylüyordu.
Ben anne sevgisini bilmiyordum, baba sevgisini de.
Ben sevgiyi Tolunay'dan, Uzay'dan ve Ayda'dan öğrenmiştim. Ayda ve Uzay bana kucak açmıştı. Tolunay ise kalbini.
Her yeri yara, bere, toz toprak olmuş beni kabul etti. Sarmaya çalıştığım yaralarımı sarmama yardım etti.
Kadın olarak güçlü olmak zorundayız bu hayatta.
Bizi istemiyorlar.
Bazen sevdiğimiz için, sözde namus davası için öldürülüyoruz.
Bazen de sevmediğimiz için, reddettiğimiz için, istemediğimiz için...
Öldürülmek için mutlaka bir sebep buluyorlar.
Çok merak ediyorum?
Bir kadın reddedildiği için bir adamı öldürse ne yapılacak bu ülkede?
Adalet gün be gün yok oluyor. Gözümüzün önünde!
Dün öldürüldük!
Bugünde!
Ve yarında öldürüleceğiz!
Susmamızı bekliyorlar... Bizi susturmaya çalışıyorlar... Ama daha çok bağırıyoruz, haykırıyoruz.
Nefesimizi kesmeye çalışıyorlar, derin bir nefes çekiyoruz ciğerlerimize.
Adım atmamızı istemiyorlar, koşuyoruz.
Çünkü güçlüyüz.
Bizi yenemiyorlar.
Çünkü bilmiyorlar, biz birbirimize zincirlerle bağlıyız. Asla kopmayacak olan zincirlerle...
Zaman geçtikçe daha çok ölüyoruz.
Daha çok güçleniyoruz...
Gücümüzden korkuyorlar.
Birlikte olduğumuz sürece de korkacaklar.
4 Gün Sonra...
Tolunay ile geçen oldukça dinlendirici geçen tatilden döneli dört gün olmuştu.
Her ne kadar babamı görsem de, ilk gün ağlamış ertesi günler toparlamıştım.İzmir'in havasını ciğerlerime hapsetmiş, geri gelmiştim.
"Gece..." diye sonunda konuştu Ayda.
Tolunay, Uzay'ın yanına gitmiş, Ayda'da benim yanıma gelmişti.
"Ayda, anlatır mısın?" diye sordum tekrardan. Dakikalardır beni nasıl bulduklarını anlatmasını bekliyordum.
"Gece..."diye tekrar etti az önce dediklerini.
"Ayda,anlatır mısın artık?" diye sordum sabırsız bir şekilde.
"Ben Uygur'un kardeşi Uygar ile sevgiliyim!" dedi bir anda, üzerinden bir yük kalmış gibi rahatladı.
Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
Gizemli kişi...
Ayda'yı bulutların üzerinde gezdiren kişi...
"Tolunay bu durumu hiç sıcak bakmayacak." dedim şok olmuş bir bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN GECESİ
ChickLitBir savaşçı dünyaya geldi... Doğar doğmaz bir savaşın içinde buldu kendini. Hayatı boyunca savaştı, binlerce ok fırlatırdı bedenine, hepsinin yarasını kendi sardı, kendi iyileştirdi. Büyük savaşa girdi, binlerce orduya karşı kazandı. Yaralandı, arka...