TEŞEKKÜR

431 31 12
                                    

Üzerimde son satırları yazmanın hüznü ve onları güzel bir şekilde bitirmenin mutluluğu var. Sandığımdan çok daha zor oldu. Bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim açıkçası.

Nasılsınız? Nasıl hissediyorsunuz?

Benim için çok eşsiz bir yolculuktu. Hayatımın en güzel zamanlarını yaşadım. Mükemmeldi. Tek kelimeyle mükemmel...Dilerim ki bu mükemmel yolculuğu zirvede bitirebiliriz :)

Ay'ın Gecesi benim ilk yazdığım kitap. Çok toydum. Hatalarım varsa affola. Kendimi onlarda buldum ve en önemlisi onlarla yaşadım. Yaşadık. İyi ki varlar!

Gelelim teşekküre...

İlk ve son teşekkürü her zaman size edeceğim. İyi ki, iyi ki vardınız... Gerçekten iyi ki beni seçtiniz... İyi ki beraber güldük, beraber ağladık. Her zaman Aye'niz burada.

Dünya'nın en şanslı insanı hissetmemi sağlayan kız kardeşlerim Ayşe Nur Yıldız ve Esma Çakmak'a tüm içtenliğimle teşekkür ederim. Eğer dertlerimi dinlemeselerdi cidden çıldırabilirdim

Her konuda yanımda olan Zeynep Sude ve Seda'ya kucak dolusu teşekkürler.

Güzel kızlarım: Zeynep, Kübra Hümeyra ve Nisa. Ne olursa olsun kahrımı çektiğiniz için teşekkür ederim bebeklerim. Dilerim yıllar sonra imza için şehir şehir gezeriz 🥰

Biricik abim Kerem. Seni öyle seviyorum ki abicim anlatamam. İyi ki ama iyi ki varsın kanatsız meleğim ♥️

Ve ona teşekkür ederim. İsmini anamıyorum ama teşekkür ederim. Bayan dünyanın en güzel aşkını yaşattığın ve sonrasında en berbat duygusunu yaşattığın içim. İyi ki vardın. Mümkünse bir daha olma :)

Bir okurdan öte kardeşim olan Adile'm... Bir gün aynı adliye de davadan davaya koşalım olur mu? Yine destekle beni yine birbirimizi dinleyelim... Seni seviyorum 💗

Veee son teşekkürüm bu yazıyı okuyan sana... Çok teşekkür ederim. İyi ki varsın iyi ki benimlesin 💙 umarım kalbine dokunmuşumdur. Unutma ki bizim hikayemiz bitmedi :) bu hikâyeyi sen devam ettireceksin.

Kendine çok güzel bir hikâye yazacaksın. Her şeye, herkese rağmen başaracaksın ♥️ sana tüm kalbimle inanıyorum.

Sevgiler Ayşegül Çakmak...

AY'IN GECESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin