Yazar'dan Sorulara Cevap

1K 69 112
                                    

Kitap ile ilgili sorular.

Ay'ın Gecesi'nin ilhamı nasıl geldi? 

Kendimi dış dünyaya kapattığım bir andı, kendimi tamamen watpadde kilitlemiştim. Neredeyse töre, cinsel içerik, texsting dışında her türlü hikayeyi okumaya başladım. Bir kitap vardı, adını hatırlamıyorum, okudum okudum kitap yavaş yavaş saçmalamaya başlayınca kendi kendime daha iyisini yapabilirim gibi bir düşünceye kapıldım ve o zamanlar kadın cinayetleri haberleri çok duyuyordum.

Tarih defterimin bir sayfasına bir şeyler karaladım. Aklımda sadece; gece, ay ve yıldızlar vardı. Ne karakterler vardı ne de bu zamana kadar okuduğunuz her hangi bir detay. Her şey kafamda zamanla oturdu. 

Manga'nın Cevapsız Sorular şarkısını da unutmamak gerek :) 

*

Ay'ın Gecesi kitap olacak mı?

Teklif geldi Ay'ın Gecesi daha on bölüm falandı. Ama reddettim. Daha çok erken.

Final için kafanda bir şey belli mi?

Gibi gibi. Haliyle kafamda bir şeyler oluştu.

*

Onur gerçekten öldü mü?

Ben eğer biri için öldü diyorsam ölmüştü, on bölüm sonra çıkıp da ben yaşıyorum derse bir karakter klişedir ve bana göre saçmadır. Ölen biri ölmüştür. 

*

Öykü gerçekten öldü mü?

Öldü. Yaşama ihtimali sıfır. 

*

Bizi daha neler bekliyor?

Bir fikrim yok :) 

*

Kitabın her bölümünde bir kaos var, hep bir macera bunu neden bize yapıyorsun?

Bende onu fark ettim, kitabın her sayfasında bir olay var. Ne güzel işte okuduğunuza değecek :) 

*

Neden hep kaos, bir aksiyon yazıyorsun?

Seviyorum. Klavyede ellerim titriyor. 

Çocukluğumda hep erkeklerin içerisinde büyüdüğüm için hep aksiyon gerilik filmleri izledim. Haliyle biraz var. 

*

Çok kötü yorumlar aldın mı?

Almadım. 

Her zaman iyi yönde yorumlar aldım. 

*

Okur kitleni seviyor musun?

Fazlasıyla. 

Çok naifsiniz. 'Abla, ablam' derken bile size sıkıca sarılasım geliyor, kardeşim bana öyle içten abla demiyor hahahha   Sanki hep benimleymişsiniz gibi. Gerçekten okur konusunda çok şanslıyım. 

*

Mesajların hepsine cidden geri dönüyor musun?

Evet. Tüm yorumları okuyorum, cevap verilebilecek bir yorumsa cevap veriyorum. Mesajlara tek tek dönüyorum. 

*

Uzay ve Öykü'nün kitabı ne zaman?

O konuda kararsızım galiba. Ay'ın Gecesi'nde  özel kalmalarını istiyorum bir yandan, eğer bir gün yazacağım kesinleşirse bile daha zaman var. Çünkü Uzay ve Öykü'nün kitabının önünde iki tane iş var. 

AY'IN GECESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin