...Beni özledikçe kalbine yıldız çiz sevgilim.
Tolunay'dan...
Şaşkınlık...
Hayal kırıklığı...
Aldığım nefesi soluk borumda hızla kesildi, sevdiğim kadının bedenini yerde yatarken gördükten sonra benim için zaman durdu, Gece ile olan her şey gözümün önünde bir film şeridi gibi geçti...gitti.
Depoya doğru titrek bir adım attım.
Sırtı bana dönüktü, yüzünü göremiyordum. Siyah saçları deponun tozlu zeminine gelişi güzel serpiştirilmişti.
"Gece..." diye fısıldadım ona doğru adım atarken. Uzay arkamdan sessizce geliyordu.
Kalbim hızla atıyordu,
Gece'm...
Ufaklığım...
Kadınım...
Ruhum...
Her şeyim...
Aklım bir anda olanları anlamış olacak ki başımdan aşağıya buz gibi sular dökülür gibi oldum yanına koşarak ilerledim, dizlerimin üstünde çöktüm. Betonda yatan kafasını kucağıma aldım.
Bakmaya doyamadığım yüzünü kendime doğru çevirdim.
Bu...
Ama...
Uzay yanıma geldi. "Siktir..." diye ağzının içinde mırıldandı.
Gece değildi.
Gitmişlerdi.
Geç kalmıştık.
"Ama..." diye mırıldandım pişmanlıkla, "Burada gözüküyorlar." dedi Uzay. "Ses dinleme cihazında da Gece'nin sesi vardı..." diye kendi kendine konuştu.
Kucağımda yatan yabancı kızın kafasını yere bıraktım.
Ayağa kalktım, dengemi sağlayamadım bir an düşecek gibi oldum ama kendimi toparlandım.
Beynim her şeyi geç algılıyordu sanki.
"Sikmezsem sizi şerefsizim!" diye bağırdım boş depoda.
Telefonum cebimde çalmaya başladı, hızla çıkarttım.
Gizli Numara...
Telefonu kulağıma tuttum, "Tolunay..." diyen yabancı bir ses kulağıma doldu.
"Kimsin?" diye sordum sinirle.
Sinir bozucu bir kahkaha attı, "Tanımadın mı beni? Eski dostum?" diye sordu karşı taraf.
Yıldızhan...Yaşadığını bildiğim ama emin olamadığım eski dostum yeni düşmanım.
Beynimde bir şimşek çaktı, "Yıldızhan?" diye sordum inanamamış gibi.
"Ta kendisi." dedi keyifle,
"Neredesin lan! Gece nerde?" diye sordum.
"Sakin ol... Yanımda..."
Derin bir nefes soludum, ses ver ufaklık lütfen, "Onun kılına zarar gelsin seni gebertirim anlıyor musun? " diye sinirle konuştum.
"Bakarız..." dedi rahat bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN GECESİ
ChickLitBir savaşçı dünyaya geldi... Doğar doğmaz bir savaşın içinde buldu kendini. Hayatı boyunca savaştı, binlerce ok fırlatırdı bedenine, hepsinin yarasını kendi sardı, kendi iyileştirdi. Büyük savaşa girdi, binlerce orduya karşı kazandı. Yaralandı, arka...