Gece'den Kısa Bir Not

978 80 63
                                    

Umudunu asla kaybetmeyen ve bu yazıyı okuyan güzel kalpli insana...

Bu zamana kadar hep bizimleydin. Bizimle güldün, bizimle ağladın. Biz seni göremesek bile sen hep bizimleydin. Bizim ailemizdendin. Uzay ve Ayda kavga ederken yanımda oturuyordun ve kıkır kırkı gülüyordun. Çok güzel gülüyordun. Yüzündeki tebessümünde umut var diye bağırıyordun. 

Çok şeyler atlattın. Çok acılar çektin. Kalbine gömdün, gözünden akan yaşlar toprak oldu ve o acıları kapatmaya çalıştı. Ama sadece çalıştı. 

Ama sen yine de umudunu kaybetmedin. Acılarının üzerine yürüdün, defalarca kanattın, o yaralar defalarca başkaları tarafından kanatıldı. Sen o  kanlardan yaralardan güç aldın. Gücüne güç kattın. 

Senin umuduna sarıldık.  Hep yanımızdaydın. Bizi bırakanlar oldu, beklemeyenler oldu ama sen şuan bu yazıyı okuyorsan bizimle berabersin. Bizi bekledin. Muhtemelen son olanlardan sonra Tolunay ve Uzay'ı merak ediyorsun. 

Onlar ne olacak bilmiyorum... Sonumuz ne olacak bilmiyorum... Ama bu hikaye mutlu sonla bitecek. Mutlu sonla bitmeli. Bunu bende ,sende hak ettik. 

Tolunay ve ben konuşurken benim gibi kalbin ağzında atıyordu. Tolunay'a benimle beraber sende eridin. Ne kadar güzel bir insan olduğuna sende tanıklık ettin. Ben sabrettim, sende sabret. Sonunda karşına Tolunay'dan çok daha iyi insanlar çıksın. Sen en iyisini hak ediyorsun.

Benim bile bilmediğim şeyleri sen biliyorsun.

Çok değerlisin.

Elimizi bir an olsun bırakmadın. Yeri geldi şefkatli ellerini saçlarımda hissettim. Gözümden akan bir damla yaşı benden önce sen sildin. Uzay üzülürken destek olmak için elini omuzuna koydun, onunla beraber akıttın göz yaşlarını. 

Seninle konuşmak istedim. Belki çaresizsin şuan belki de en kötü günün aklına geldi.

Sakın vazgeçme. Sakın. Bu hayatı sev. İyisiyle, kötüsüyle. 

Dünya kötü bir yer kabul ediyorum. Hem de  çok kötü bir yer. Adaletsiz. Gücü sadece iyilere yetiyor.

Neler yaşadığını bilmiyorum. 

Belki benim gibi çocukluğunu yaşayamadın, belki de Tolunay gibi erken büyümek zorunda bırakıldın. 

Hatalar yaptın. 

İyi ki o hataları yaptın. İyi ki. İleride o hataların senin en büyük iyikin olacak. Herkesin gerçek yüzünü görmüş oldun en önemlisi de kendi gücünü gördün. Neleri kaldırabileceğini, nelerle ve kimlerle savaşabileceğini anladın. Hatalarına sıkıca sarıl...

Yüzündeki gülümsemeyi sakın silme. Kimsenin silmesine de izin verme. O kadar değerlisin ki. O kadar güzel bir kalbin var ki. Sevgin o kadar masum ve naif ki sana anlatamam. 

Evet bir gün hikayemiz bitecek. 

Ama nokta ile bitmeyecek çünkü son noktayı koymaya kimse cesaret edemeyecek. Sen hep bizim hayatımızda kalacaksın. Biz hep senin hayatında kalacağız. 

Ben, Tolunay, Uzay, Ayda, Öykü...

Sadece inan ve güven. 

Kendini sevgisiz hissedersen ben geleyim aklına, Tolunay gelsin, Uzay gelsin, Ayda gelsin, Öykü gelsin...

Seni çok sevdiğimi, seni çok sevdiğimizi unutma... 

Kendine çok iyi bak. 

                                                               -Gece
                                       Tarih: 1 Temmuz 2020

                                                                      


AY'IN GECESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin