Madness - Our House

30 6 2
                                    

Kolejna urocza pioseneczka do kolekcji. Madness przedstawia w niej słuchaczom szaleństwo dnia codziennego w zwyczajnej rodzinie klasy średniej. Wiecie, niby rozgardiasz, bo każdy robi co innego, nie raz wchodząc sobie nawzajem w drogę, ale jednak panuje wesoła atmosfera- taki pozytywny pierdzielnik. W ogóle Our House to chyba jeden z niewielu przypadków, w których nazwa zespołu perfekcyjnie pasuje do jego hitowego singla. Mało tego, wiecie jakie ta grupa miała genialne pomysły na okładki?


Po prostu nie mogę wyrazić słowami, jak przesłodki jest ten obrazek! Awww! Oficjalnie ogłaszam Madness najbardziej uroczym zespołem na Ziemi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po prostu nie mogę wyrazić słowami, jak przesłodki jest ten obrazek! Awww! Oficjalnie ogłaszam Madness najbardziej uroczym zespołem na Ziemi. Aż chcę kupić ten winyl na Allergo i przyozdobić sobie nim ścianę.

Teledysk (w 4K!) nie ustępuje w pocieszności ani okładce singla, ani samej piosence. Stylem przypomina wygłupy licealistów uwiecznione przez nich na kamerze z okazji studniówki albo końca roku. Zdecydowanie fajnie się to ogląda. Jeden się przebierze za babę, drugi przylepi sobie wąsa, trzeci włoży wieśniacki sweter, czwarty sparodiuje Beatelsów i AC/DC, grając na rakiecie do tenisa, a czwarty wsadzi bezpardonowo palec do fasoli z puszki. No po prostu coś pięknego! I jakież było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłam zażywającą kąpieli w jacuzzi bandę Patafianów! Monty Python, Beatelsi, fasola, dom szeregowy- normalnie Wielka Brytania pełną gębą. A, i kaszkiety. Wszędzie te kaszkiety...

Gdzieś to już słyszałem!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz