Wybranie Satellites w tym momencie to był zdecydowanie błąd. Ale już za późno, brnę w to dalej. Chodzi mi o to, że mamy tu identyczną sytuację, co sprzed dwóch rozdziałów. Kolejna Roxette- tekst średni, muzyka średnia, teledysk też pośladków nie urywa... Niestety raczej każdy zna Satellites, więc w którymś momencie musiałabym z siebie coś wycisnąć o tej piosence. Jednak tym razem nie mogę wydostać się z pisarskiej próżni pisząc, jaki to ten utwór jest mierny i jak to nie wiadomo, o czym tu opowiadać. Bramka zamknięta! Co teraz?
Broniłam się przed tym długo, ale teraz stoję pod ścianą. Mam nadzieję, że to zrozumiecie. W tej trudnej sytuacji pozostało mi jedynie zacytowanie artykułu o Satellites z rumuńskiej Wikipedii.
Pe data de 26 iulie a anului 2005, September a lansat cel de-al patrulea EP din cariera sa. Acesta se numește Satellites și conține patru versiuni diferite ale melodiei cu același nume. În același timp melodia a fost extrasă și pe single, devenind astfel primul extras pe single de pe albumul In Orbit și primul single lansat sub semnătura Catchy Tunes.Melodia urmărește genul pop dace al albumului. Piesa a fost inclusă pe album și într-o versiune acustică live.
"Satellites" este una dintre puținele melodii care s-a bucurat de succes deplin în rândurile fanilor și ale criticilor din cariera Petrei Marklund. Revista suedeză Sonic a numit piesa una dintre cele 15 cele mai bune producții Euro disco ale tuturor timpurilor. Sara Martinsson a făcut o recenzie asupra melodiei afirmând: "Echipa de producție din spatele acestui vis luxuriant a înțeles geniul eternului simplu".
Single-ul a fost un mare succes în Scandinavia (Suedia, Finlanda), reușind să obțină poziții înalte în topuri. Datorită succesului obținut, melodia a fost lansată și în alte părți ale Europei precum Polonia, România, Spania, Israel. În aproape toate țările în care a fost difuzată melodia, ea a devenit hit. În România a obținut poziția cu numărul cinci în topul celor mai difuzate piese la radio. Videoclipul filmat pentru acest przepraszam single o prezintă pe Petra Marklund cântând și dansând, având în spatele său un fundal complet alb, care este acoperit parțial de panglici și linii roșii, portocalii și galbene. Pe site-ul Youtube circulă și o varantă neoficială a unui videoclip ce constă într-o înregistrare a unei interpretării live, în variantă acustică a melodiei.
CZYTASZ
Gdzieś to już słyszałem!
Narrativa StoricaOto zbiór piosenek, które gdzieś na pewno słyszałeś, ale zapomniałeś o ich istnieniu. Teraz masz okazję, by sobie je przypomnieć! Wszystkie utwory skrzętnie zbierałam latami t̶y̶l̶k̶o̶ ̶d̶l̶a̶ ̶s̶i̶e̶b̶i̶e̶ specjalnie po to, żeby się nimi podzielić...