Queen & David Bowie - Under Pressure

106 14 11
                                    

Nie, pisząc 2 rozdziały z rzędu, wcale nie czuję, żebym pracowała pod ciśnieniem (aaaa widzicie jak sprytnie nawiązałam do tytułu? *IQ stonks*). Za to wiecie kto odczuwa presję? Społeczeństwo! A kto ją na nie wywiera? Też społeczeństwo! Czyli ludzie jednak potrafią dać coś od siebie.

Under Pressure traktuje właściwie o wszystkich chorobach ludzkości, więc każdy znajdzie tam swój ulubiony życiowy problem. To jednocześnie protest song przeciwko wzrastającej bezdomności, depresji, zmianom klimatu, materializmowi, nieczułości i nienawiści, jak i hipisowski zwrot ku miłości oraz tolerancji, w którym autorzy proszą człowieka o odrobinę człowieczeństwa. Dość dużo poważnych tematów jak na piosenkę stworzoną podczas popijawy, ale w końcu nie było w niej nic o alkoholizmie, so I see this as an absolute win!

To była bardzo owocna imprezka w wykonaniu Queen i Bowiego, naprawdę odwalili kawał dobrej roboty, tworząc niezapomniany, wielopokoleniowy hit... JAKA SZKODA, GDYBY KTOŚ GO UKRADŁ I POCHLASTAŁ SIEKIERĄ BEZ PYTANIA O POZWOLENIE

Patrzysz na twarz tego gościa i widzisz, że jest muzyczną szują. Gdy miał 7 lat mama wmawiała mu, że może być każdym, kogo sobie tylko wymarzy, więc został raperem jednego przeboju, aby następnie  zostać zmiażdżonym przez samego Jima Carreya w jednym z najpopularniejszych programów komediowych w USA, co spowodowało że nasz raper zmiękł niczym kajzerka na deszczu i zakończył karierę. Później czas go zweryfikował- szczytem możliwości Ice Ice Baby okazała się być reklama ryżu w kubeczkach.

Skecz wyborny, polecam obejrzeć w złośliwym humorze!

Gdzieś to już słyszałem!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz