Whitesnake - Is This Love

35 6 2
                                    

Bo nie ma nic lepszego niż grupka natapirowanych facetów grających retro balladę o miłości. Znacie ją na pewno, a szczególnie refren i i delikatny riff gitarowy przewijający się przez całą piosenkę. Nie mam temu utworowi niczego do zarzucenia- według mnie jest bardzo ładny, choć trochę zbyt ślamazarny jak na mój gust. Mogliby dodać jakiś dynamiczny bridge czy coś w tym stylu, bo gdy tego tak słucham kolejny raz, mam wrażenie, jakoby Is This Love składało się w znacznej większości z powtarzanej bez emocji frazy: Is this love or am I dreaming/Is this the love that I've been searching for. Jako ciekawostkę powiem Wam, że piosenka ta była najpierw proponowana Tinie Turner, ale jakoś przylgnęła do zespołu i finalnie wylądowała z głośnym plasknięciem na ich drugim albumie, momentalnie stając się wielkim przebojem. W sumie, gdy się tak zastanowić, Tina mogłaby nieźle podkręcić Is This Love swoim mocnym głosiskiem, ale cóż- los chciał, że nie było jej dane wykonać tego kawałka.

Pewnie zastanawiacie się, skąd Wy, kurczę, znacie ten refren? Oczywiście poruszyłam tę kwestię, ponieważ aktualnie mam w rękach jej rozwiązanie. A jest nim to coś:

Bo nie ma nic lepszego niż jeden napakowany facet zgniatający walcem drogowym fajną retro balladę o miłości.

Gdzieś to już słyszałem!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz