Guns N' Roses - Welcome To The Jungle

108 12 20
                                    

Ech... Drodzy fani Guns N' Roses, długo czekaliście na wasz ulubiony zespół, ja wiem, ale wyobraźcie sobie, że macie przed sobą wielką skrzynię pełną diamentów, a Waszym zadaniem jest wybrać tylko te najładniejsze. To ja podczas rozmyślania, o czym napisać kolejny rozdział. Tyle wspaniałych utworów, a któryś musi być przed innymi! Na szczęście, dzisiaj przyszła pora na Waszego ulubionego skrzeczącego narcyza-rudzielca, kapelusznika bez grzebienia i tych pozostałych. 

Welcome To The Jungle polega głównie na wydzieraniu się Axla, że you're gonna dieeeeeeee!, potem, że shanananananananananana niiiiis oraz jeeeeeeeee jeeeee jeeeeeeeee, aby na koniec przejść płynnie w podejrzanie brzmiące jęki i postękiwania. Może ciężko się domyślić, ale to ma być opis Los Angeles. Nigdy nie byłam, to nie wiem.

Jest jednak coś, co mnie niesamowicie rozśmieszyło w teledysku, a mianowicie, aktorstwo Axla w scenie inspirowanej Mechaniczną Pomarańczą (tą z monitorami i Axlem w kaftanie bezpieczeństwa). Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten moment, aż parsknęłam z rozbawienia. Widać, jak Axl bardzo się stara, żeby wyszło autentycznie, ale no cóż... nie każdy jest stworzony do aktorstwa. Dla mnie to nawet lepiej, czysta komedia!

Na koniec dodam, że ta piosenka jest istnym zapalnikiem dla wszystkich, którzy zaczynają słuchać rocka. Masz 12 lat, słyszysz ją w radiu i, jeśli masz szczęście, coś w tobie zaskakuje. Pyk! Już się wkręciłeś na całe życie. 














Pozdro dla kumatych!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pozdro dla kumatych!

Gdzieś to już słyszałem!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz