Madonna - Material Girl

148 17 4
                                    

Aż dziw bierze, że jeszcze nie było tutaj Madonny, nie? A przecież to jest dosłownie KOPALNIA przebojów- ten powyżej to tylko kropla w morzu radiowych hitów tej wokalistki.

Material Girl to przemyślenia  ̶M̶a̶d̶o̶n̶n̶y dziewczyny, która od chłopaków woli towarzystwo robotów wypluwających co chwila hajs i biżuterię. Zresztą, już sam tytuł praktycznie streszcza nam całą historię zawartą w utworze. Cóż, głębszego znaczenia tutaj nie znajdziemy, ale to jest w końcu Madonna- od niej trzeba najwyżej oczekiwać wpadającej w ucho melodii i pokazania jej wdzięków w teledysku (ku uciesze wszystkich panów).

No właśnie, teledysk! Czyli to, co niedźwiadki (w tym ja) lubią najbardziej. Otóż, jak każdy klip Madonny, ten również pokazuje ciało Madonny w całej krasie. Oprócz tego jest jeszcze wątek wesołej Madonny, dumnej Madonny i tępej Madonny (tej jest akurat najwięcej). W swoim teledysku, jak w reszcie swoich teledysków, Madonna wygina się i tańczy ekspresywnie, pokazując wszystkie swoje zalety w satynowej sukni z wielką kokardą na plecach. Teledysk jest pełen różu, diamentów i Madonny. Warto dodać, że Madonna w tym klipie jest grana przez Madonnę. Zamieszczono w nim również historię producenta zakochanego w Madonnie, lecz zdecydowanie przyćmiewa go wątek Madonny.

Dodam jeszcze, że ta piosenka niesamowicie szybko wpada w ucho i gdy tylko ją słyszę, to aż chce mi się iść na jakieś disco do remizy i zacząć wywijać na środku sali. Niestety, potem patrzę na teledysk, przypomina mi się jaką Madonna była zarąbiście ładną laską i już mi się odechciewa tańczyć. 

I tym oto optymistycznym akcentem zakończymy omawianie Material Girl. Lata 80. były jednak wspaniałe.

Gdzieś to już słyszałem!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz