Cyndi Lauper - True Colors

44 3 0
                                    

Proszę Państwa, co to co to, czy aby nie kolejna piosenka, która ma pocieszać, a w rzeczywistości jeszcze bardziej pogłębia naszą agonię? Wydaje mi się, chwilkę, sprawdzę, że chyba... tak, to właśnie to. No trudno, widocznie własne łzy też mogą polepszyć humor.

A tak na poważnie, ogólne przesłanie True Colors brzmi: "wiem, ludzie są fuj, ale ja jestem przyjacielem, więc nie bój się pokazać mi swojego prawdziwego oblicza, chodź się przytul". Aww, normalnie wszystkie 9 sezonów My Little Pony skompresowanych do 4 minut! Ten akapit miał być na poważnie. Mhm, na pewno.

OCZYWIŚCIE jest to też hymn LGBT (kolory, tęcza- połączcie fakty). No niech tam będzie, byle sobie nie zabierali całej piosenki na własność! True Colors jest tak uniwersalne, że aż żal je w jakikolwiek sposób kierunkować- każdy ma w życiu jakieś smutki, które trzeba zagłuszyć smutnym piskiem Cyndi Lauper, więc niech to będzie dobro powszechne, okej?

Ten utwór naprawdę dotarł do wszystkich- a już szczególnie do Phila Collinsa, Toma Odella, twórców Glee, Evy Cassidy i twórców, dokąd ten świat zmierza, Trolli. Wszyscy z wymienionych nagrali covery True Colors (było ich więcej, ale nie będę robić z tego rozdziału drugiego Knockin' On Heaven's Door, no bez przesady). Czy są dobre? Oceńcie sami- parę z nich znajdziecie pod spodem. 

Tymczasem, miłego popadania w ruinę emocjonalną!


Gdzieś to już słyszałem!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz