Mini stěhování

87 10 0
                                    

Ve čtyři jsem už pomalu končil. Vytáhl jsem mobil a všiml si zprávy od něj. Koukl jsem, co napsal. Ale noták. Jako kdybych to nevěděl, že mě bude nutit k jídlu. Zabručel a po úplné skončení práce jsem se vydal domů. Snad nebude táta doma. Jinak to bude šílený boj o to, abych se z tamať vystěhoval.

Tak jo. Škola skončila a já se odebral teda domů. Měl bych ale trochu uklidit než půjdu. Přišel jsem domů a jako první dal kočce jídlo. ,,Dneska tu budeš mít kamaráda." Usmál jsem se a vytáhl prášky. Přece jen. Má kocoura. I když... Když by měla koťata, tak by jsme je mohli darovat. Hm... Sice je ještě brzy, ale kulička se začne brzy hárat. Prášek jsem teda nedal a šel tady uklidit postupně trochu celý být. Ještě jsem připravil jeho pokoj a na posteli mu nechal náhradní klíč. Pak jsem se teprve šel najíst.

Vážně se mi povedlo přijít domů za těch patnáct minut. Naštěstí tu nebyl táta, což jsem byl velmi rád, jelikož by mě asi ani nepustil a ještě bych dostal pěkně do držky... Povzdechnu si a balím se. Vím, že tu mám sourozence, ale ti se tu snad budou mít líp než já. Určitě si najdou cestu. Zabalil jsem si tak dvaceti minut. Takže mám ještě dvacet pět minut. To už, abych šel, protože bych šel svou pomalou chůzí. Vzal jsem si Chlupáče do kapuce a tak s ním vyšel z domu. V ruce jsem držel kufr a šel spokojeně do parku. Asi tam budu i dříve, ale to nevadí. Jenom...nedomluvili jsme se na přesný místo. Jen, že park a v kolik. Ihned jsem vzal mobil.*A kde bude přímo ten sraz?*

To je všechno. Jídla tu je dost. No nic. Jdeme. Vzal jsem si klíče, telefon, obul jsem si svoje červený boty a vyšel ven. Zamkl jsem a šel. Podíval jsem se pro jistotu na telefon. Oh. No jasně. Ten park je docela dost velký. Hm... "Lavička kousek od zmrzlináře. To uvidíš." Napsal jsem. Vždycky tam stojí zmrzlinář. Stojí vždy na stejném místě a celkem si to pamatuju.

Koukal jsem do mobilu a konečně se objevila zpráva od něj, kde je napsáno, kde je sraz. Nevěděl jsem upřímně, kde. Tak jsem se v parku potom procházel až jsem konečně našel to místo. Sedl jsem si na lavičku a vyčkával. Koukal jsem do blba na zem a mlčel jsem.

Telefon jsem uklidil a šel. Po pár minutách jsem prošel na místo. ,,Ahoj." Hlesl jsem a vzal mu tašku. Nejspíš s věcmi pro kocoura.

Koukl jsem na něj a vstal. ,,Ahoj... A věci si beru já." Vezmu si zpátky svou tašku a dám si ji na záda. Vzal jsem kufr. ,,Tak jdeme." Zamumlám.

Em... Dobře. Jen jsem chtěl pomoct. Podrbal jsem se na zátylku a šel s ním. ,,Jeden obývák, kuchyň, koupelna, chodba a dva pokoje. Ten jeden bude teda tvůj. Můžeš se tam teda chovat jak doma a povinně budeš snídat, obědvat a večeřet. To je jediný co po tobě chci. jinak je jedno co bude dělat. Dál si astrálně cestuj." Pokrčil jsem rameny.

,,Už nemůžu moc astrálně cestovat, když mám práci. Neměl bych dost síly na to a už bych se nemusel ani takhle vrátit. Nechci to takhle riskovat." Zamumlám. ,,Víš, že ale obědvat nemůžu, když jsem v práci?" Kouknu na něj. Jako mám vždy volno se najíst, ale z čeho?

,,V každé práci je pauza na jídlo. Takže si vezmeš z domu. Jídla tam mám dost, takže si můžeš vybral co." Hlesl jsem. Netrvalo tak dlouho a přišli jsme na místo. Odemkl jsem a pustil ho dovnitř. Zavřel jsem dveře a sundal si boty.

Nah... Vyzul jsem se a pustil kocoura na zem. ,,Ukážeš mi, kde budu spát?" Kouknu na něj. Chci si tam hodit ten kufr a vybalit pro kocoura. Mají to tu pěkný. Vydechnu a rozhlížím se kolem.

Zamručel jsem. Vydechl jsem a ukázal na dveře. ,,Támhle." Hlesl jsem a podíval se na kocoura, který šel k mojí kočce.

Všiml jsem si těch dvou. ,,Mám si vzít kocoura sebou? Je zvyklý být v jedné místnosti." Tak pro jistotu. Je zajímavé jak můj kocour je strašně obrovský oproti jeho kočce. Tak snad se nepoperou.

Zakroutil jsem hlavou. ,,Musejí si to dva zvyknout. Můžeš si ho vzít, ale nechat třeba otevřeno. Třeba jen než si zvyknou... Teda jestli nevadí..." Podrbal jsem se na zátylku.

,,Nevadí, ale jen kdyby něco, tak klidně bude jen u mě. Chlupáč už je na to zvyklý." Zamumlám a jdu tedy tam kam mi ukázal. Vešel jsem dovnitř a dal tašku na postel. Otevřel jsem tašku a vyndal z toho věci pro kocoura. Hodím pelech na zem a pak už jen záchůdek a nasypu mu tam to, co potřebuje do záchůdku. Vyndám misky a do jedné nasypu granule.

,,A na posteli máš klíč!" Zavolal jsem na něj. Moje kočka má pelech a to všechno na chodbě ale občas spí u mě. Klekl jsem si k misce už s konzervou v ruce a dal jí. Pohladil jsem jí a zbytek uklidil.

,,Díky." Vzal jsem si klíč a dal na stoleček. Vše jsem nachystal pro kocoura. Jen ještě tu vodu. Vzal jsem misku a šel mu tam napustit vodu. Všiml jsem si, jak se cpe k jídlu. No, jo. Na konzervy si musí počkat. Vezmu si ho na sebe a ten nesouhlasně a dost nahlas zamňoukal. Napustil jsem vodu do misky a šel do pokoje i s ním.

Hm... Vydechl jsem a šel do pokoje, kde jsem se rozplácl na postel. Ruce jsem si dal pod hlavu a koukal se na strop. Za chvíli mi končí škola, tak bych měl přemýšlet co dělat za práci.

Přišel jsem do pokoje a dal misku na zem. Zavřel jsem dveře a kocoura pustil na zem. Ten do mě nasraně hryzl a pak si lehl do pelechu. Svině jedna. Zabručel jsem a sedl si na kraj postele. Co asi budu dělat? Že bych astrálně cestoval? Asi ano. Lehl jsem si a zavřel oči. Po chvilce jsem astrálně cestoval a byl na svém obvyklém místě. Neměl jsem moc náladu astrálně cestovat, ale co jiného jsem měl dělat? Asi si vybalit, ale to je fuk. Nechám to na potom.

Hm... Asi začnu něčím lehkých abych se do toho všeho dostal. Jako například v knihovně nebo kavárně. Později bych zkusil něco víc. Jo asi jo. Podíval jsem se na hodiny. Za chvíli večeře.

I tam jsem se dost nudil, tak jsem to opustil a vrátil se do reality. Sedl jsem si a protáhl se. Vezmu na sebe kocoura a začnu ho otravovat. Od něj dostávám kousance a nebo škrábance až do krve, což mi nevadí. Vyzdvihnu ho do vzduchu. ,,Jsi pořádný macek." Prskl a kousl mě do prstu. Hravě s ním švihnu do postele a zatřesu s ním. Mám ruku na jeho chlupaté hrudi. Ten hned zasyčel a snažil se mě kousat. Já jsem fakt hrozný majitel, heh.

Hm? On toho kocoura tam týrá ne? Pokrčil jsem rameny a vstal. Přišel jsem k jeho pokoji a zaklepal. ,,Pojď si dát večeři." Hlesl jsem a šel do kuchyně.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat