,,Taky pravda. Hodně lidí si vymyslí svá pravidla." Usmál jsem se a vysvětlil mu to teda.
Bakugou: Odfrkl jsem si. ,,Fajn." Zabručel jsem a začal hrát.
,,Hmmmm.... Co třeba svlékajícího pokera? Tak když tu jsme jen my dva." Miknu rameny.
Hm? Zčervenal jsem. Em. ,,No... Jo dobře teda. A... Svlékací poker je že místo peněz a tak se sundavá kus oblečení že?", Zeptal jsem se a podíval se na sebe. Jsem jenom v trenkách a kraťasech. Možná bych si měl na sebe ještě něco vzít, jinak hra hned skončí... Vstal jsem a přišel k tašce.
,,Jo, jo. Třeba takhle." Pousměju se a tedy na něj čekám. Bych se měl pořádně zabalit, no ne?
Nevím jak mi ta hra půjde, tak jsem si oblékl ještě tričko a ponožky. Pak jsem se vrátil a zamíchal zase karty. Rozdal jsem je.
Jak si oblékl ještě ty ponožky. Uchechtnu se a začnu s ním tedy hrát.
Zabručel jsem. No a co. Začal jsem s ním teda hrát. Možná to bude tak deset kol, než někdo bude úplně nahatý.
Hrál jsem a už jsem si musel něco sundat. Tak jsem si tedy sundal tričko. Jakože ještě dvakrát a budu tu nahý. Achjo...
Hráli jsme už asi půl hodiny a já si už sundal tričko. Jako další jsem si sundal jednu a pak druhou ponožku. Takže by se dalo říct že jsem nerozhodně. Podíval jsem se na karty. Možná bude on. Co si něco sundá. Heh.
Po chvíli jsem musel sundat boxerky, které jsem moc nechtěl sundávat, ale stejnak jsem je sundal a už byl před ním nahý.
Hehe. Ehm. Samozřejmě jsem se držel a radši se nedíval. Samozřejmě že karma se dostavila. Zčervenal jsem a sundal si trenky. Nohy jsem pokrčil před sebe a podíval se na karty. Když... No... Hra je u konce?
Prohrábnu si vlasy dozadu a dlouze jsem vydechl. ,,Asi hra končí, co? Svléknout z kůže už nemůžeme." Zamumlal jsem.
Uchechtl jsem se a kousl se do rtu. ,,Tak jo." Vydechl jsem a podíval se z okna. Stále je tam hnusně... Zamručel jsem a vzal karty. ,,Chceš... Ještě něco...? Nebo ne...?" Podrbal jsem se na zátylku a olízl si rty.
,,Hmmm. Tak fajn." Pousměju se. ,,Zas poker a nebo ta druhá hra?"
Cítím se být před ním nahatý trapně... Vzal jsem si trenky a oblékl si alespoň trenky. Nevadí to. Přece už je konec hry. ,, Zkusíme tu druhou hru." Hlesl jsem a vstal.
,,Dobře." Oblékl jsem si vše, co jsem za tu hru svlékl. Počkám tu tedy na to než tu hru přinese.
Vzal jsem tu hru a vrátil se k němu. Poker jsem dal stranou a rozložil hru. Hm... Podíval jsem se jak se to hraje.
Podíval jsem se na to. Hmmmm.... ,,Tak vypadá to snadně, tak snad to je i vážně snadné." Uchechtnu se.
Uchechtl jsem se a kývl. ,,Tak snad ano." Hlesl jsem. Začali jsme teda hrát.
Celkem jsem to chápal, ale občas jsem potálel. Hráli jsme to už jenom tak. Při hraní opět začala hlasitá bouře. ,,To jsme tedy vybrali dny." Zamrmlal jsem.
Usmál jsem se. ,,No jo. Ale zítra by mělo být zase hezky. Jen dneska budeme mít takový dlouhý den." Zamumlal jsem. podíval jsem se na hodiny. Teprve dvě odpoledne...
,,No, jo, ale zítra bude ledový bazén a les bude bahnitý. Takže bychom stejnak zůstali doma. Maximálně když tak do vesnice zajít."
Povzdechl jsem si a hrál. ,,To je taky pravda. Tak ještě máme..." Tři dny před sebou. Nebo čtyři.
,,Tak snad to tu přežijeme." Uchechtnu se. ,,Ve zdraví..." Zamumlal jsem. Jakože nechci být opět nemocný. Ať se nemoce drží dál, tsk...
Uchechtl jsem se a kývl. ,,To si myslím že jo." Zamumlal jsem a lehl si na bok. Hrál jsem. Takhle hra není moc zajímavá. ,,Jinak co ale chceš teda dělat. Projít se po vesnice a dál? Nedá se moc co dělat." Zamručel jsem a zavřel oči.
,,Právě... Nedá se co moc dělat. Není tu blízko nějaká památka, nebo tak? Prostě na zabití času." Tak aspoň něco než nic.
,,Památka? Tim si nejsem moc jistý. Ale tak můžeme jít do vesnice a být tam půl dne. Elektřina možná půjde ještě dneska. Tak si můžeme něco pustit."
,,Dobře." Pokývu hlavou. ,,Nebo si vzít taxík a někam si zajet."
Kirishima: Vběhnu do chatky totálně mokrej. ,,A to jsme tam byli jenom chvíli." Zakňourám a vyzuji se.
Zamručel jsem a kývl. ,,Jo dobře." Hlesl jsem a vstal. Hm? Co to bylo? Asi jsou zpátky.
Bakugou: Přišel jsem v klidu a zabouchl za námi dveře. ,,Hmn..." Sundal jsem si boty a šel do pokoje. ,, Dělej ať tě můžu namasírovat." Zavrčel jsem.
Podívám se na Kirishimu, který jde totálně mokrý. Ježiši...
Kirishima: Spokojeně jdu do pokoje. Přijdu do pokoje a tam se svléknu. Oblečení pověsím a oblékl si boxerky. Lehl jsem na břicho do postele a čekal na masáž.
Podíval jsem se na ty dva. Em... Já to uklízet nebudu. Zabručel jsem a oblékl se. Vzal jsem si deštník a peníze. ,, Dobře. Zavolám taxi a pojedeme někam." Řekl jsem.
Bakugou: Odfrkl jsem si a zavrčel. Tsk! ,,Fajn " sedl jsem si mu na zadek a ušklíbl sem ruce jsem dal na jeho záda a začal ho masírovat.
,,Počkat, jako teď?" Optal jsem se. ,,Zmokneme úplně stejně jako ti dva." Vstanu.
Kirishima: ,,Ooh~." Dlouze jsem vydechl a zavřel oči. Začal jsem si tu masáž užívat. ,,Měl bych se s tebou vsázet častěji."
Hm? ,,Em. Tak teda potom. Záleží na tobě kdy chceš." Uchechtl jsem se a deštník položil. Rozplácl jsem se na postel.
Bakugou: zavrčel jsem. Ts. ,,Moc si na to nezvykej šmejde." Zabručel jsem a trochu přitlačil.
Kirishima: ,,Ah! Jo, taaam~."
Podívám se na Midoriyu... ,,Ehm...." Zakuckal jsem se. Nedělají to, co si myslím?
Zčervenal jsem. ,,Nekoukej se na mě! Já nevím!" Zahuhlal jsem. Ja snad vím co dělají? Bože... ,,Třeba nedělají to co si myslíš? Třeba jen... Em... Předstírají... Aby nás vytočili." Uh.
Bakugou: Zamrkal jsem a přivřel oči. Sakra... Ušklíbl jsem se. Tak si přehraju zvuk falešného sexu. Heh. Ruce jsem dal na boky a palce na páteř. Zatlačil jsem a jel až k zátylku a tlačil u toho.
,,Ale nejsem jediný, kdo si to myslí." Zabrlal jsem a koukal na Midoriyu. Stejnak Midoriya byl ve vzdychání lepší. Počkat... Ihned zrudnu a promnu si kořen nosu. Já blbec...
Kirishima:,,,Aahm~.." Dlouze jsem vydechl. Tohle je bájo. Nikdo mě nikdy nemasíroval. Budu asi platit Bakugovi za masáže.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...