Na co půjdeme do letního kina?

57 11 0
                                    

Taky jsem si vytáhl jahodový nanuk a pak to tedy zavřel. Cítím se tak divně, když o tom dnu ví, co se událo. Vydechl jsem a šel ke kase zaplatit oboje nanuky.

Hm? Přišel jsem k němu. ,,Nemusíš je platit oba. Já si vzal taky peníze." Hlesl jsem a vytáhl je.

Prostě jsem za ty dva nanuky zaplatil a chytnu ho kolem ramen, protože vím, že si bude stejnak stěžovat. Šel jsem s ním ven.

A-am... Zabručel jsem a vydechl. No dobře. Rozbalil jsem si ten nanuk a první z něho jedl tu čokoládu.

Vyšel jsem s ním ven a pustil ho. Rozbalil jsem si nanuk a začal to jíst normálně ze shora.

Jednu ruku jsem si dal do kapsy a jedl. Pak jsem se pustil normálně do zmrzliny. Dneska je horko. To letní kino opravdu bude dobrý.

Dlouze jsem vydechl a hodil obal od nanuku do koše. Rozhlížím se kolem jestli uvidím něco zajímavého, ale zatím nic. Měli bychom se kouknout na to letní kino. Co když to letní kino bude ve špatném stavu? Přece jenom je tohle vesnice.

,,Hm. Támhle je letní kino, můžeme se podívat na tabuli co budou dávat." Hlesl jsem. Letní kino vypadá ve skvělém stavu. Lepší je jít na film pozdě v noci, kolem půl jedenácté.

Hm? ,,Dobře." Tak tedy jsem tam přišel a podíval se. ,,Vyber si spíše ty. Já nemám styl na filmy a tak dále." Zamumlal jsem.

,, Myslíš že já mám?" Uchechtl jsem se a vyfotil to. ,,Dohodneme se tam i s těma dvěma." Radši. Heh.

,,Dobře." Zamumlal jsem. ,,Chceš se ještě projít a nebo chceš už jít do chatky?" Optám se ho pro jistotu.

,,Záleží na tobě. Mně to je celkem jedno..." Podrbal jsem se na zátylku.

,,Já se ptal tebe. Já vydržím venku celý den. Jen jestli ty už nejsi unavený." Povím mu a koukám na něj.

Našpulil jsem rty. ,,Já vydržím taky. Nejsem přece dítě." Řekl jsem. Nejsem unavený. Zamručel jsem a obal a tyčku vyhodil do koše.

,,Ale vypadáš tak." Uchechtnu se a vyhodím už i tyčku. ,,Tak kam bys chtěl?"

Našpulil jsem rty. Ts. ,,Můžeme se ještě porozhlédnout a jít zpátky." Usmál jsem se a zvedl se.

,,Dobře." Pokývu hlavou na souhlas a jdu dále. Po chvíli jsem si povzdechl. Proč jsem musel tu příhodu vykecat? Ugh. Už to nebude jako předtím.

Vydechl jsem a šel za ním. Občas jsem se rozhlédl kolem a jinak se koukal před sebe.

Podíval jsem se za sebou na něj. Vážně bude chodit za mnou? Nah... Otočil jsem hlavu před sebou. Takže dneska v noci letní kino, ale co před tím? Hm. Měl jsem být ticho a prostě nepít. Když tak jsem neměl ani hrát, když se pil alkohol, na který nejsem zvyklý.

Podrbal jsem se na ruce a koukal se na něj. Přivřel jsem oči. Cítím se trapně, ale myslím si, že to bude v pořádku.

,,Proč jdeš za mnou?" Zamumlal jsem. Chybí mi moje kocouřisko. Chtěl bych ho mít u sebe, nah! Povzdechnu si.

Em... ,,Mám... Nemám jít za tebou? Tak... Já do chatky přijdu později." Um. Dobře. Tak za ním nepůjdu. Vydechl jsem a zastavil.

,,Cože? Já to myslel, tak proč jsi za mnou, když můžeš jít vedle mě." Bože... Co vymýšlí?

Oh. Plácl jsem se do čela. Jsem idiot. Zamručel jsem a přišel k němu. ,,Promiň." Podrbal jsem se na zátylku a šel vedle něj.

Podíval jsem se na něj. Povzdechl jsem si a podíval se před sebe. Já to totálně posral, nah. Pokroutím nad svýma myšlenkami hlavu a snažím se to nechat být.

Přivřel jsem oči a vydechl. Netrvalo dlouho a už jsme přišli do chatky. ,,Jdu se zeptat těch dvou na kino." Zamumlal jsem a šel do obýváku, kde seděli.

,,Dobře." Vyzul jsem se a hned zaplul do pokoje, kde jsem si sedl na kraj postele.

Kirishima: Piju si energy drink, který jsem si koupil. Koukám na telku, co si tam Bakugo pustil.

Přišel jsem k nim a chvíli mlčel. Hm... Zabručel jsem. ,,Hele, em nechcete jít do kina se mnou a Todorokim?" Zeptal jsem se jich.

Kirishima:,,Do kina? Uuuuhm... Omlouvám se, ale nechcu. Chci být pro dnešek už v chatce a být v klidu." Usměju se na něj. ,,Tak si to užijte."

Hm? Zabručel jsem. No dobře. Pohled jsem stočil na Kacchana.

Bakugou: ,,Jen s vámi? To určitě!" Odfrkl jsem se a stále čuměl na televizi. Aha.

Kirishima: ,,Tak půjdeš jenom s Todorokim, nevadí?" Pousměju se na něj. Když tak si to mezi sebou vysvětlí a možná si mezi sebou cestu najdou.

,, Mně to nevadí." Teď jen jestli to nevadí jemu. Vydechl jsem a šel do pokoje za Todorokim.

Čumím samozřejmě do mobilu a čekám na něj jestli půjdou i oni a na jaký film se domluvili. Vše na ně nechávám. Do toho zasahovat nebudu.

Přišel jsem do pokoje. ,,Tak asi půjdeme jen my dva..." Zamručel jsem a sedl si k němu. ,,Tak můžeme vybrat film.

,,My dva?" Zopakoval jsem po něm s otázkou. ,,Oh, dobře." Nahnu se k němu. Přece si to on vyfotil. ,,Ale bylo by nejlepší kdyby jsi ty vybral. Já půjdu na cokoliv."

,,A nevadí ti, že půjdeme jen my dva?" Zeptal jsem se a vzal telefon. Nájem jsem na fotku a dál mu to. ,,Taky půjdu na cokoliv."

,,Ne, nevadí." Zamumlal jsem. ,,Tak si teda vybereme, co nás nejvíce zajímá a pak budeme vylučovat, co ty na to?" Bude to rozhodně lepší než jen na to koukat a dohadovat se ať ten druhý vybere.

,, Dobře, ale dávají jen tři filmy." Uchechtl jsem se. Jeden od deseti večer. Druhý ve dvanáct a třetí ve dvě. Podíval jsem se. ,,Zajímají mě tyhle dva."

,,Tyhle dva? Tak mě jenom tenhle jeden. Takže máme vybráno." Zamumlal jsem a opřel se o zeď.

Kývl jsem. To je ten o půlnoci, takže jdu na chvíli spát. Radši. Zamručel jsem a lehl si do postele. Zavřel jsem oči.

Podívám se na něj a tedy vstanu. Nechám ho tedy spát. ,,Dobrou." Zamumlal jsem a šel z pokoje, aby si když tak nemyslel, že se na něj budu při spánku koukat.

,,Dobrou.", Hlesl jsem. Zaručeně bych v kině usnul. Vydechl jsem a do pár minut jsem spal.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat