Pozoroval jsem ho, jak si plaval, když jsem si všiml, že plave ke břehu, tak jsem tam začal plavat taky, až jsem konečně vstal na své nohy. Vyšel jsem z vody na trávu, kde jsem si lehl. Hezky to hřeje.
Vylezl jsem z vody a sedl si na trávu do tureckého sedu. Vydechl jsem. To je skvělý.
,,Hele? Midoriyo?" Otočím se na bok a koukám na něj. ,,Už se ti někdo líbil z kluků?" Optám se ho.
Hm? Podíval jsem se na něj a pak zpět před sebe. ,,Jo. Kámoš z dětství." Hlesl jsem.
Kámoš z dětství? Ou... ,,Aha." Pokývu hlavou a lehnu si na záda. ,,Já ani nevím na co jsem přesně." Uchechtnu se. Jak to mám asi vědět, když mezi lidi nechodím...
,,Nevíš? Ty jsi asi nikoho neměl, když jsi vlastně takový introvert, že?" Hlesl jsem a lehl si. Ruce jsem si dal pod hlavu.
,,Nikoho jsem neměl a ani se neseznámil. Jsi můj první kámoš." Otočím na něj hlavu. ,,Nikdo se se mnou nechtěl kamarádit." Uchechtnu se. ,,Zezačátku vždy vypadám chladný, ale pak se otevřu a je to..."
,,Ach tak. To chápu no." Hlesl jsem a usmál se. Zavřel jsem oči a spokojeně vydechl. Dneska je hezky.
,,Moc lidem nevěřím, ale tobě ano." Opět se otočím na bok a pozoruji ho.
Usmál jsem se. Jsem rád na to, že mě na začátku vlastně ignoroval. Uchechtl jsem se pro sebe. ,,To jsem rád." Přiznal jsem.
,,Uhm.... Takže opovaž si to u mě pokazit." Píchnu ho do tváře. ,,Protože lidem, kteří mě zklamou, už zpátky nevěřím." Pousměju se.
Uchechtl jsem se a kývl. ,, Jasně jasně." Zamumlal jsem sedl si. ,,Dáme si jídlo? Neboj není toho hodně. Jen jsem vzal něco jako večeři."
,,Faaaaajn." Sedl jsem si a potom vstal. I když lehký hlad mám. Hm... Ale když řekl, že toho není hodně. Vstal jsem a přišel ke svému oblečení. Oblékl jsem si jen tričko. Budu zatím jen v tričku. Až přijdeme tam, tak si ty své mokré boxerky sundám a vyměním si je za suché.
Vzal jsem si svoje oblečení do ruky a šel zpátky do stanu. Tam jsem si oblečení dal na deku a z tašky vzal dvě krabičky. Vylezl jsem ven a sedl si na trávu.
Já se ve stanu převlékl do suchých boxerek a oblékl si ty své kraťase. Vylezl jsem a přes větev hodil svoje boxerky. Pak jsem si sedl vedle Midoriya. Hm?
Natáhl jsem si nohy a když přišel. Tak jsem mu podal krabičku s večeří. ,,Tady." Usmál jsem se a svou krabičku otevřel.
Vzal jsem si od něj krabičku s večeří a otevřel ji. Podíval jsem se, copak to mám k jídlu.
,,Dobrou chuť." Hlesl jsem a sedl si trochu blíž k jednomu stromu. Opřel jsem se o něj a začal jsem jíst.
,,Taky dobrou." Začal jsem tedy jíst a mlčel. Tak...není toho moc, tak snad to sním bez problémů.
Usmál jsem se a jedl. Tohle by měl sníst. Není to nic sytého ale je to lehký na žaludek. Ja dojedl každopádně za chvíli. Tak. Ale co budeme dělat teď?
Když on dojedl, tak já též. Vydechl jsem. ,,Tak jsem to nakonec dal." Uchechtnu se. ,,Promiň, že ti dělám další starosti." Povzdechnu si.
Hm? Usmál jsem se a zakroutil hlavou. ,,Ne prosimtě." Hlesl jsem. ,,Co by jsi teď chtěl dělat?" Zeptal jsem se.
,,Teďkom? Hmmmm....Hmmmm.... Hmmmmmm.... Já nevím. To vážně netuším... Tak jsi řekl, že máš na mobilu nějaký filmy, nebo co, ne? Tak co třeba nějaký zkouknout?" Optám se.
Kývl jsem. ,,Jasně. Přinesl jsem si i menší držák na telefon, aby jsme ho mohli mít položený podle nás." Hlesl jsem a vlezl do stanu.
,,Oo." Uchechtnu se a vlezu do stanu. Vyzuju se a lehnu si. Pozoruji ho, co tedy má.
Vzal jsem telefon a najel na seznam filmů. Je to aplikace, kde můžu koukat na filmy. Samozřejmě jsem si to musel zaplatit, ale je tam strašně moc filmů. Telefon jsem mu podal. ,, Něco vyber." Já se zatím převléknu. Přisunul jsem se k tašce a vytáhl si volné kalhoty a mikinu.
Začal jsem vybírat a nakonec vybral něco na co se už tady podle toho koukal. Podíval jsem se na něj...
Sundal jsem si trenky a vyměnil je za tepláky a oblékl si volnou mikinu. Rozcuchal jsem si vlasy a oblečení dal do igelitky. Tak. ,,Tak co?" Zeptal jsem se a otočil se na něj.
Cítil jsem nějak horko v obličeji. Co se to se mnou děje?! Tenhle pocit je divný. ,,T...tenhle." Podám mu mobil. Proč já tak lehce zakoktal? Nenene... Co to k sakru je?!
Zamrkal jsem. On se červená a koktal? Huh? Chvíli jsem nechápal a pak zčervenal. Bože můj... Zakroutil jsem hlavou, odvrátil pohled a vzal telefon. Vzal jsem držák a dal na to telefon. Nic. Je to přece kluk... Um. Vydechl jsem a lehl si na břicho. Telefon jsem nastavil tak, aby jsme na to viděli oba.
Lehl jsem si tak jako on a dal si ruce pod sebe. ,,Snad nevadí, že jsem pustil něco, co si už viděl... Jen nevím jaký žánr máš rád."
,, Nevadí. Navíc jsem ti dal na výběr, aby jsi si pustil něco, co se líbí tobě." Hlesl jsem a film pustil.
,,No, joo. Ale tohle vypadá taky i zajímavě." Usměju se a potom už mlčím, když film začal.
Usmál jsem se. Hlavu jsem si položil na svůj polštářek a koukal se na film, který vybral. Mě se posledně líbil, tak třeba i jemu.
Jako líbilo se mi to. Bylo to celkem zajímavé, ale po tom jídle na mě dopadl spánek a já usl.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...