Ráno jsem se probudila s ukrutnou bolestí hlavy, bylo mi špatně a bolel mě zadek. Bože můj... Chytil jsem se za hlavu. Proč mám mokrý trenky...? Fuj... Vydechl jsem a zvedl se. Bože to bolí... Zakňučel jsem a šel do koupelny. Ty mokrý trenky jsem hodil do prádelního koše. To jsem se pochcal... na zadku...? Vydechl jsem a vlezl si do sprchy. Už pít nebudu...
Já už byl vzhůru a to i v oblečení. Proklínal jsem se v hlavě a koukal na podlahu. Já...já...ježiši... Já si to všechno pamatuji. Proč k sakru jsem nešel do pokoje?! Co mu mám říct?! Pamatuje si to? Pravděpodobně ne... Ale jak mám v jeho přítomnosti reagovat?! Pomoc! Tohle je noční můra.
Pustil jsem sprchu a opřel se o kachličky. Protřel jsem si oči a vydechl. Zakroutil jsem hlavou a osprchoval se raději. Pak jsem vylezl a osušil se.
Pak mi něco trklo. Sakra! Oblečení v obýváku! Ihned jsem tam zaběhl a vzal si své oblečení. Nevšiml si snad toho. Uf. Ihned jsem se vrátil do pokoje, kde jsem to schoval. Je v koupelně... Ehm... Snad si ničeho nevšiml, bože... To je tak trapný! Vždyť to byl jeho první sex a můj taky! Nemohu prostě k němu přijít a říct mu, že jsem ho ohl. Ugh...
Oblečení... Zamručel jsem a dal si ručník kolem pasu. Šel jsem do pokoje, kde jsem si oblékl čistý trenky, na to nějaký volný tričko a tepláky. Zívl jsem. Bolí mě zadek... Asi jsem musel nějak blbě spadnout... Vydechl jsem a šel do kuchyně. Vzal jsem si prášek na hlavu a zapil ho. Pak jsem šel do obýváku a začal to tu pomalu uklízet.
Přišel jsem jakoby nic do kuchyně. ,,Co chceš k jídlu?" Optal jsem se ho a koukal do dřezu. Co mám dělat?!
Uklidil jsem to všechno a moje oblečení poházené na zemi jsem vzal a šel do koupelny. Hodil jsem ho tam do koše. Na chodbě jsem vzal Kuličky misku a šel jsem do kuchyně.
,,Eej? Co chceš k jídlu!" Zvýšil jsem hlas, ale pak si všiml, že jde do kuchyně. Ježiši. Podívám se do dřezu. Uh...
,,Hm? Em. Nevím. Moc hlad nemám. Možná asi nic..." Zahuhlal jsem. Nemám teď na nic chuť po včerejšku... Vydechl jsem. ,,Cože nejsi v práci?" Zeptal jsem se.
,,Vždyť je sedm ráno." Podívám se na něj. ,,Půjdu do práce, tedy jestli to tu přežiješ. Jsi v pohodě?" Optám se ho.
Promnul jsem si kořen nosu a vydechl. ,,Jo jo jsem. Jen mě trochu bolí hlava." Hlesl jsem a vzal si sklenici. Napustil jsem ji vodou a dal Kuličce žrádlo. Žrádlo jsem ji dal na chodbu a vrátil se.
,,No... Alkohol ti tedy chutnal." Uchechtnu se. ,,Pil jsi pak z flašky." Zamumlal jsem. Proč si já musím vše pamatovat?
Hm? Zabručel jsem. ,,Však jsem říkal jedno pivo a víc ne... Už pít nebudu." Zahuhlal jsem a vzal si tu vodu. Napil jsem se.
,,To bych ti radil." Zamumlal jsem a též jsem neměl na jídlo moc chuť. Mám menší bolest hlavy, ale dá se to přežít. ,,Já půjdu tedy do práce. Kdyby něco tak zavolej." Pousměju se na něj.
Zabručel jsem a vzal jablko. ,,Ty bys jíst měl." Hodil jsem mu ho. ,,Alespoň cestou." Zamumlal jsem a vodu vypil. Sklenici jsem odložil.
,,Jo, jo, jasně." Usměju se a přijdu k botám. Obuju se a zakousnu se do jablka. Vezmu si klíče a prošmatal se, jestli mám vše, co potřebuji. Vše jsem měl. ,,Tak ahoj. Vrátím se kolem sedmé." Povím a s tím jsem odešel z domu a za sebou zavřel.
,,Ahoj...", Hlesl jsem a šel do jeho pokoje. Klekl jsem si k Chlupáčovi. ,, Dáme ti konzervu hm? Ale pššš..." Usmál jsem se a vzal jeho misku. Vůbec nic si že včera nepamatuju... Ale to je jedno. Jen jsem si asi narazil zadek nebo tak.
Šel jsem do práce a přitom jedl jablko, které mi dal. Naaah... Vydechl jsem a povzdechl si. Co mám s Midoriyou dělat?
Dal jsem do jeho misky konzervu a dal mu to zpět do pokoje. Tak. Žral jak kdyby nedostával jídlo. Uchechtl jsem se. K večeru půjdu nakoupit. Tak mu nějaké konzervy koupím. Jen na granulích to taky občas není dobrý. Pak jsem se opřel o zeď a povzdechl si co budu dělat?
Vydechl jsem a přišel za půl hodiny do práce. Začal jsem tedy pracovat a dělal to, co po mně chtěli.
Vzal jsem telefon a zavolal mámě. Poprosím ji o klíče k chatě. Přece jen. Je to chata mamky, ale nevadí jí, když ji použiju. Takže tak. Mamka to zvedla. Tak jsem to s ní dohodl a telefon pak položil.
Začal jsem pracovat prvně ve stáji, kde jsem uklízel ty bobky a to seno a dával nové seno, granule a vodu. Pak u prasat makal, kde jsem taky uklízel hovna a potom dával granule a čistou vodu.
Vydechl jsem a lehl si do postele. ,,Možná se ještě prospím..." Zahuhlal jsem si pro sebe a lehl si na bok. Zavřel jsem oči.
Po několika hodinách jsem konečně šel domů. Přišel jsem unaven a špinavý domů. Bože, já tak smrdím. Vydechl jsem.
Spal jsem pár hodin. Vzbudil jsem se kolem jedné a to jsem se raději učil m kolem třetí jsem šel udělat jakoby oběd. Pozdní. Udělal jsem sushi a já se najedl. Pak jsem si hrál s Chlupáčem a Kuličkou v obýváku.
Přišel jsem do obýváku. ,,Ahoj... Já se půjdu osprchovat a udělám oběd, dobře?" Usměju se na něj.
Hm? Vstal jsem. ,,oběd jsem udělal. Udělal jsem sushi. Tvou porci jsem dal do lednice." Zamumlal jsem.
,,Ooh, děkuji." Usměju se a vytáhnu si sushi. Sednu si ke stolu a začnu jíst sushi. Přitom se usmívám.
Zamručel jsem a přestal si hrát s těma dvěma. Přišel jsem do kuchyně. ,,Volal jsem s mamkou. Ta chata je domluvená." Hlesl jsem.
,,Jo? Tak to je paráda..." Usměju se a podívám se na něj. Dám si sushi do pusy.
,,Jo je to super." Vydechl jsem. ,,Tak do školy jdu ve středu. Příští týden čtvrtek, pátek a pak mám zkoušky." Mumlal jsem a vytáhl si džus.
,,Jo? Tak to, aby si se učil." Zamumlám... ,,Držím ti palce." Dojedl jsem sushi. ,,Jdu se osprchovat." Vstal jsem a dal nádobí do dřezu. Šel jsem do pokoje, abych si vzal čisté věci.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...