Vymýšlení kam na rande

70 9 0
                                    

Ráno jsem jenom odpočíval a díval se na to krásné stvoření, které roztomile spinkalo. Hm... Aspoň se už nebudu muset stydět za objímání a polibky, když třeba spí.

Ráno jsem se probudil, ale ještě chvíli jsem jen ležel. Až pak jsem otevřel oči, zívl jsem a protáhl se. Přetočil jsem se na záda.

,,Aaaw." Uchechtnu se a podrbu ho ve vlasech. ,,Jsi roztomilý." Zamumlal jsem. ,,Máš hlad?"

V čem je to roztomilé... Zamručel jsem a zívl. ,,Hmm... Jo, trochu." Zahuhlal jsem.

Sedl jsem si a protáhl se. ,,Tak zajdu do obchodu. Koupím něco už připraveného. Třeba...bagetu, dobře?"

Zakroutil jsem hlavou. ,,Vezmeme si něco co je ještě tady. Ale děkuju." Zahuhlal jsem.

,,Tím myslíš prázdnou ledničku, jo?" Uchechtnu se. Vážně je lednička prázdná.

Zamručel jsem a sedl si. ,,No jo, no jo. Tak jdeme." Zahuhlal jsem a rozplácl se na břicho.

,,Jdu jenom já. Ty ještě spinkej." Rozcuchám mu vlásky a vstal jsem. Šel jsem se obléct.

Našpulil jsem rty. No dobře. ,,A nevadí?" Zeptal jsem se a podíval se na něj.

,,Nevadí." Převlékl jsem se a podíval se na něj. ,,Jinak bych to nenabídl." Miknu rameny.

Usmál jsem se a objal polštář. Roztáhl jsem se po celé posteli a zavřel oči.

Pak jsem tedy zašel se optat těch dvou. Nebo spíše Kirishimi, který byl vzhůru. Dal mi i na to jejich jídlo peníze a já pak šel tedy do vesnice, abych něco koupil.

Nevím proč, ale byl jsem nějak unavený a tak se mi po chvíli zase povedlo usnout.

Asi po hodině jsem se konečně vrátil. Tak trvalo najít nějaký obchod, kde by měli zrovna to, co chtějí hlavně ty dva. Vyzul jsem se a přišel prvně ke Kirishimovi, kterému jsem dal to jídlo a nějaké peníze. Pak jsem vešel do pokoje, kde je Midoriya. ,,Spíš?"

Převalil jsem se na záda i s polštářem a zívl si. Hmn...? Otevřel jsem oči a polštář Pustil. ,,Ne." Zamumlal jsem.

Sedl jsem si na kraj postele a podal mu jednu z baget, které jsem držel v jedné ruce. ,,Tak dobrou chuť."

Hm? Usmál jsem se a sedl si. Vzal jsem si bagetu a jemu dal pusu na tvář. ,,Děkuju." Hlesl jsem a vzal si jednu. Rozbalil jsem a začal jíst.

,,Není zač." Rozbalil jsem si tu svou bagetu a začal jíst. Mám jinačí než on. ,,Chceš ochutnat?" Optám se ho.

Hm? ,,Asi jo. Ty zase mou." Zahuhlal jsem a bagetu dal k jeho puse.

Dám svou bagetu k jeho puse a kousek si ukousnu z té jeho bagety. ,,Dobře jsem vybral." Pousměju se.

Kousl jsem do té jeho a ochutnal. Hm. ,,Jo jo vybral. Jsou skvělý." Zamručel jsem a pak zase jedl svou.

Opět jsem jedl svou bagetu a mlčel. Mňam, asi tohle bude mé druhé nejoblíbenější jídlo.

Opřel jsem se o něj a zavřel oči. Jedl js m. Bagetu jsem pak dojedl a obal vyhodil.

Dojedl jsem a vyhodil obal do koše. ,,Tak a teď chceš dělat, co?" Optám se ho.

Olízl jsem si prsty a protáhl se. ,, Nevím. Asi půjdu naposledy do bazénu a kolem dvanácté můžeme jet." Hlesl jsem.

,,No, dobře." Pokývu hlavou. ,,Tak si když tak bazén užij." Lehnu si na postel.

,,Půjdu za chvíli. Co budeš dělat ty?" Zeptal jsem se a lehl si na záda. Ruce jsem si dal pod hlavu.

,,Budu odpočívat." Zamumlal jsem a podíval se na něj. ,,Nic zajímavějšího mě nenapadá."

Hm? Zamručel jsem. Kývl jsem. ,, Dobře teda." Zahuhlal jsem a opřel se o čelo postele.

Vydechl jsem a pozoroval jsem Midoriyu. Dal jsem mu ruku na stehno a začal ho po tom stehně hladit.

Hm? Usmál jsem se a zavřel oči. ,,Co takhle rande až se vrátíme zpět?" Zeptal jsem se.

,,Co?" Podívám se mu do očí, takže jsem musel zvednout hlavu. ,,Rande?..." Zašeptám a chvíli jsem mlčel. Poprvé bych byl na rande. Jak bych se měl chovat? A jak bych se měl obléct? Nah! Tohle je komplikované. ,,Tak to beru."

Usmál jsem se. ,,Super. Pak se můžeme dohodnout kam jít. Jdu do vody." Dal jsem mu pusu a přišel ke skříni. Převlékl jsem se do plavek a šel.

Hm... Tak to rande bude zajímavé. Měl bych něco pohledat na internetu, no ne? Vzal jsem si mobil a sedl si. Začal jsem prohledávat google co ví o rande. Bylo toho tam docela dost...

Vylezl jsem ven a přišel k bazénu. Hned jsem skočil do vody, ponořil se a následně vynořil. ,,Aaah..." Vydechl jsem spokojeně.

Klikl jsem na 50 tipů kam na rande. Chtěl by něco adrenalinového? Třeba laser game? Nebo Jump park? Nebo zajít do nějaké restaurace a nebo do akvária? Akvárium je strašně pěkné... Tam by se mu to líbilo. Ale co dělat? Klikl jsem na další stránky. Cože? Mám s ním mluvit? Ale o čem bych si měl s ním povídat? A třeba po akvária zajít na jídlo? Nebo do kina? V kině by se aspoň nepovídalo. Po kině bych s ním zašel do nějaké restaurace. Tam by se taky mlčelo, no ne? Ale nebylo by úplné ticho. Hm, takže co mě napadá co bych měl dělat? Držet ho za ruku, dát mu občas pusu, což mi nevadí aaaa občas mu říkat hezké slova? Ehm... Nebo se ho spíše ptát na jeho život. Hm... Proč na internetu to je tak těžké si najít odpovědi?!

Todoroki svým způsobem je velký introvert, takže by jsme mohli v tichosti jít asi na večeři a kino a pak jít domů. Uvidíme.

Tak snad mu nevytvořím špatnou náladu... Začnu se koukat jaké akvária jsou tam u nás k dispozici a samozřejmě se koukám jak je to hodnocené. Přece jenom, aby se nám to líbilo... Hmmm... Tady jsou i medůzi, které tak krásně svítí. Určitě to bude romantický. Zdá se mi, že by na romantiku byl. Pousměju se. Ještě se domluvit na den. Hmmm... Nejlepší by bylo v sobotu, nebo v neděli.

Plaval jsem a byl v bazéně tak asi hodinu. Pak jsem vylezl a osušil se. Chvíli na to přišli kluci. Já šel do pokoje. Převléknu se a asi už začnu balit. 

Podívám se na Midoriyu, když vešel do pokoje. ,,Hele? Nechceš jít na to rande do akvária? Pak do kina a pak na večeři?" Optám se ho. Hledal jsem jak debil. To už vážně uběhla hodina? Eh...

Přišel jsem do pokoje a podíval se na něj. ,, Jasně." Usmál jsem se a vzal tašku. Začal jsem si tak dávat věci.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat