Trapas při líbání

57 9 0
                                    

,,Dobře." Zašeptal jsem a jen se na něho díval. Hmmm...

Netrvalo moc dlouho a já měl sbaleno. Tak. Převlékl jsem se a plavky si taky dal do tašky. Zvedl jsem se a sedl si na postel.

,,Co chceš tedkom dělat?" Optám se ho a dám mobil na stůl. Hm, něco by mě napadlo.

,,Hmn... Ani nevím. Sbaleno mám a za asi tak hodinu a půl nebo dvě hodiny a pojedeme. Zamručel jsem a lehl si. Zavřel jsem oči.

Nahnu se nad tím a natisknu své rty na ty jeho. Začnu ho líbat. Jako proč ne, když je to můj přítel? Hmmm... Přítel je hezké slovo.

Hm? Pootevřel jsem oči a zčervenal. Zamručel jsem, zavřel oči a polibek mu rád hned vrátil.

Pousmál jsem se a líbal ho. On je taaaak roztomilý. Dám ruku k jeho oušku, které mu promnu.

Kousl jsem ho do rtu a vydechl mu do úst. Zamručel jsem a ruku si na to ucho dal. On ví že je mám citlivá...

Ušklíbnu se a požádám si o vstup do jeho pusy. Dám jeho ruku pryč z jeho ucha a opět mu promnu ouško.

,,Mnn..." Vydechl jsem a nechal ho aby mohl použít jazyk. Chtěl bych vědět, kde je citlivý on...

Dostal jsem se jazykem do jeho úst a začal jsem prozkoumávat. Zatím jsem jednou rukou mnul jeho oušku. Jsem rád, že jsem zjistil jeho citlivé místa, heh... I na krku je citlivý, ne?

Pootevřel jsem oči a spolupracoval s jeho jazykem taky. Ruce jsem dal na jeho paže a stiskl mu je. Vydechl jsem.

Ušklíbnu se. Aweeee, on je tak krásný a roztomilý. Více se zapojím do líbání, protože to vypadá, že si to sám vyžaduje.

Jestli se stane zase něco co předtím, tak ho praštím! Bylo to strašně trapný... Kousl jsem ho do rtu.

Odtáhnu se a dám si hřbet ruky na rty. ,,Proč furt kouseš?" Optám se ho. ,,Jsi snad upír, či vlkodlak? Nebo nějaký hlodavec?" Zabrblal jsem.

Em... To se, ale při líbání dělá, ne? Um... ,,Jen... tak." Zahuhlal jsem.

,,Hm..." Koukám se mu do očí. ,,Tak promiň." Zamumlal jsem. Pokazil jsem to, co? Ale je těžké líbat, když to zažívám poprvé...A nemám v sobě alkohol.

,,Um. Ne v pohodě. Už to neudělám..." Podrbal jsem se na zátylku a olízl jsem si rty. Dal jsem mu další pusu.

Oplatím mu pusu. ,,Tak mi řekni proč to kousání. Já to třeba pochopím. Přece jenom jsem neměl nikdy vztah, tak mi pomož." Pohladím ho po tváři. ,,A měj se mnou strpení..."

,,Já ne jen... Nejsem expert. Ale asi instinkt.." bože to je trapný. Nevím proč jsem to udělal. Ten instinkt no. Taky jsem kolikrát slyšel že se občas někdo vykousl. Slyšel ve třídě. No tak snad jsem to udělal dobře.

,,Tak to tedy dělej." Pousměju se a opět se natisknu na jeho rty. Začnu ho opět líbat. Já jsem na tohle marnej, co?

Ale jestli mu to vadí, tak to dělat nebudu. Vydechl jsem na mu do úst a polibek mu vrátil. Do úst jsem mu zajel jazykem.

Též jsem vjel jazykem do jeho úst a jednou rukou mu prohrabával vlasy a druhou rukou jsem mu mnul ouško. Zavřel jsem oči a snažil se do toho plně vžít. Takže ta naše líbačka začala být čím dál tím intenzivnější.

Vydechl jsem a ruce dal na jeho vlasy. Prsty jsem mu vjel do vlasů a zatáhl ho za ně.

Zabručel jsem a pousmál se. Je tak krásný. Kousl jsem ho do horního rtu. Jemu se to určitě líbí, ne?

Zamručel jsem a zavrtěl se. Po chvíli jsem se odtáhl, abych se nadechl.

Vydechl jsem a podíval se na něj. ,,Dobrý?" Optám se ho pro jistotu.

Kývl jsem a nadechl se. ,,Jo jo..." Zamumlal jsem a dal mu pusu.

Pusu jsem mu hned oplatil a pousmál se. Dám mu potom pusu na krk. ,,Jsi tak krásný a roztomilý když se červenáš."

,, Já, ale vím, že nejsem..." Zahuhlal jsem a našpulil rty. Dal jsem mu pusu na tvář a vydechl. Neměl by si sbalit?

,,Hele, něco jsem ti o tom už říkal." Zabrblal jsem a zatahal ho za nosánek. Vstal jsem a šel si sbalit.

Zamručel jsem a sedl si. ,,No jo no jo." Zahuhlal jsem a opřel se. Pozoroval jsem ho.

Převlékl jsem se a pak už si jenom vše uklízel do kufru. Cítil jsem na sobě pohled, ale nijak mi to nevadilo a jen se neutrálně díval.

Radši bych tu byl déle. Moc zábavy tu nebylo. Povzdechl jsem si a zavřel oči. Pak jsem jen odpočíval.

Vše jsem si za tak patnáct minut uklidil do kufru a podíval se na něj. ,,Chtěl by ses ještě projít po lese?"

Hm? Hm... ,,Jo, proč ne." Kývl jsem a usmál se. Zvedl jsem se a šel teda z pokoje.

Šel jsem za ním. Přišel jsem k botám a obul se. ,,Bereš ty klíčky?" Optám se ho.

,,Jo, vezmu." Řekl jsem a vzal klíčky. Obul jsem se a vylezl ven. Počkal jsem a zavřel za námi.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat