Nevydařená pusa

72 12 0
                                    

Hm? ,,Hn? A? Kdo by si to nemyslel, když... Tohle uslyšíš..." Zahuhlal jsem. Když se ozval zase. Podíval jsem se na Todorokiho. ,,Ale ty se červenáš... Úchyle." Uchechtl jsem se. Určitě se mu ty zvuky líbí.

Bakugou: Zavřel jsem oči. Sklonil jsem se k uchu. ,,Hej šmejde... Uvědomuješ si, že to dva idioti od vedle si budou myslet, že děláme něco úplně jiného?"

,,Já nejsem úchyl." Zabrblal jsem. ,,Jen...jsem si na něco vzpomněl." Zašeptal jsem a podíval se jinam.

Kirishima: ,,Klidně jim to vysvětlím. Chci svou masáž." Mávnu nad tím rukou. ,,A stejnak....vzdychal by jsi ty, protože by jsi byl ty dole." Rejpnul jsem si a ušklíbl se. Já dneska umřu, že?

,,Ale proč jsi teda tak zčervenal?" Nadzvedl jsem obočí. To by mě teda zajímalo. Zabručel jsem a ruce si dal pod hlavu.

Bakugou: Zčervenal jsem a zavrčel. ,, Proč...!" Odfrkl jsem si. To je hajzl. Zavřel jsem oči a pokračoval.

,,Neptej se." Zamumlal jsem a vytáhl si sluchátka. Vzal jsem si mobil a sedl si na kraj postele. ,,Jdu poslouchat písničky." Lehnu si a dám si sluchátka do uší.

Kirishima:,,Uuuhm~..." Zavrněl jsem. ,,Tebe si budu platit za masáže~."

Hmm... Změřil jsem si jo pohledem. Zajímalo by mě proč w co se mu zdálo.. vydechl jsem. ,, Dobře.", Řekl jsem.

Bakugou: ,,Ne ne. Peníze mi dávat nebudeš." Řekl jsem. Hmmm...

Pustil jsem si písničky a zavřel oči. Aspoň nebudu slyšet tamto... Ehm... Nevím co dělají, ale ani to vědět nechci!

Kirishima: ,,Tak co jiného bych ti za masáže dával?" Vím, že to nebude chtít zadarmo. ,,Aaah~~~~." Bože, to až i zabolelo!

Podíval jsem se na Todorokiho a zčervenal. Em. Jak je slyším,... Tak. Doufám, že si v tu chvíli nevzpomněl na nás dva... Povzdechl jsem si. Na druhou stranu bych chtěl si to pamatovat.

Bakugou:, Zamyslel jsem se. ,,Masáž za masáž." Uchechtl jsem se a pokračoval v masírování.

Obejmu ho a natisknu si ho na sebe. Otevřu oči. ,,Taky jsi zčervenal úchyle." Vrátím mu to, heh!

Kirishima: Masáž za masáž? ,,Dobře." Užíval jsem si masáž.

Zčervenal jsem a vzal polštář. Praštil jsem ho do hlavy. ,, Přestaň!" Zamručel jsem a zavřel oči.

Bakugou: Tsk! Zavřel jsem oči a jen pokračoval.

,,Jau." Zahuhlal jsem a vyndal si sluchátko. ,,Ty sis začal." Zatahám ho za tvářičku. ,,A opět jsi červený. Na co ty myslíš..." Pokroutím nad tím hlavou a pak se uchechtnu.

Našpulil jsem rty. ,,Nemyslím na nic tak hrozného jako ty." Vydechl jsem a zavřel oči. Sundal jsem si mikinu a jen ležel.

,,To je asi pravda, protože si to nepamatuješ." Ale pro mě to už není nic hrozného... Asi... Píchnu ho prstem do tváře. Nějak mě fascinují jeho tváře. Jsou takové heboučké, heh...

Usmál jsem se a nafoukl tváře. ,,Jsi hrozný víš to?" Vydechl jsem a zavřel oči.

,,Jo, vím." Normálně si lehnu a přivřu oči. Pozoruji ho. ,,Taky chceš spát?"

,,Nechci, ale jen budu odpočívat a ležet." Řekl jsem a ruku si dal pod hlavu.

,,Dobře." Zavřel jsem oči a opět si strčil sluchátko do uší. Odpočíval jsem dokud jsem neusnul.

Usmál jsem se a a odpočíval. Po asi půl hodině jsem otevřel oči a uviděl, že spí. Povzdechl jsem si. Jo asi bych ten vztah s ním mohl... Přivřel jsem oči a pozoroval ho.

Stále jsem spal a objímal Midoriyu. Ze spánku jsem slyšel jenom písničky, které mi hráli ve sluchátkách, které mám stále v uších.

Vydechl jsem a zčervenal. Co to se mnou je? Zamručel jsem. Teď mu tu pusu dám? Nadechl jsem se. Zavřel jsem oči. Nahl se k němu a dal mu pusu na rty.

Něco mě zašimralo pod nosem a já si musel tak pšíknout. Do něčeho jsem praštil čelem. ,,Au." Pohladím si čelo a otevřu oči. ,,Ježiši, jsi v pohodě?"

Cukl jsem se sebou a chytil se za čelo. Zavřel jsem oči a kousl se do tváře. Vydechl jsem. To je důkaz, že my dva by jsme spolu neměli být...

Vyndám sluchátka. ,,Fakt promiň. Něco mě donutilo kýchnout..." Vždyť já ho ještě zmrzačím.

,,Em... Promiň..." Sklopil jsem pohled. Já jsem idiot... Povzdechl jsem si.

,,Co je Midoriyo?" Optám se ho a pohladím ho po vlasech. ,,Stalo se něco krom toho, že jsem tě majzl svým čelem do toho tvého?"

Zavřel jsem oči a vydechl. ,,Ne jen... Jsem... Ti chtěl dát právě pusu..." Červenal jsem se a obličej si zabořil do polštáře. Jak říkám. Jsem idiot no...

,,Ty si mi chtěl dát pusu?" Počkat, co? Ehm... Pousměju se a natisknu si ho na sebe. Dám mu pusu na krk. ,,Tak jestli chceš pusu, tak si pro ni pojď." Zašeptal jsem mu do ucha.

Kousl jsem se do rtu a vydechl. Cítím se trapně. Pootevřel jsem oči. Kdyby mu to vadilo a nechtěl to... Tak by mi to ani nenabídl ne..? Semkl jsem rty. Zavřel jsem oči, nahnul se a dal mu pusu.

Pusu jsem mu oplatil. Jakože proč ne? Pohladím ho po vlasech. ,,No, vidíš. A prosím pro příště né, když spím. Asi ty tvé vlasy mě polechtali."

Zamručel jsem. ,,No dobře, dobře..." Kývl jsem a hlavu si položil do polštáře. Zavřel jsem oči a radši nic nedělal.

Koukám na něj a hladím ho po vlasech. Po chvíli jsem zavřel oči a snažil se tedy opět usnout, ale druhým uchem už jsem slyšel okolí. Jinak to první ucho poslouchá písničky.

Povzdechl jsem si a lehl si na záda. Vedle už je ticho. Naštěstí. Ruku jsem si dal pod hlavu a prsty druhé ruky si přejížděl po rtech. Mám radši když mi dá pusu on. Zavřel jsem oči a dal si pod hlavu i druhou ruku.

Otevřel jsem oči a podíval se na něj. Odpočívá? Hmmm... ,,Chtěl bys něco víc než jednu pusu?"

Hm? Em... Zakroutil jsem hlavou. ,,Em. Já... Spíš jestli ty. Ne jen já..." Vydechl jsem. Navíc... No já nevím. Já chci vztah s cítím se na to, ale on je... Introvert a nevím co chce. Jestli mu to vadí nebo ne a tak.

Přitáhnu si ho co nejvíce k sobě a spojím naše rty. Začnu ho něžně líbat a měl jsem přivřené oči. Chci vidět jeho reakci.

Zamrkal jsem a přivřel oči. Zčervenal jsem. Um... zavřel jsem oči a polibek jsem mu začal oplácet. Ruce jsem položil na jeho tváře.

Dám ruku na jeho bok a druhou se opírám, abych na něm nebyl celou váhou. Šel jsem podle mého instinktu, který mi takhle napovídal. Olízl jsem mu spodní ret a tím jsem žádal vstup do jeho úst.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat