,,Spíš?" Optám se a vlezl si k němu. Nebo prvně jsem ho spíše musel posunout, abych se tu vlezl.
Nespokojeně jsem zamručel, když mě odsunul a zamžoural. Pootevřel jsem pusu a spal jsem dál.
Uuhm.... Podívám se na jeho rty. Bože... Dám mu lehkou pusu na rty a pak si dám ruku pod hlavu a zavřu oči...
Hm... Olízl jsem si rty a přetočil se na bok. Chvíli jsem ještě jen tak ležel s lehkým spánkem a pak jsem otevřel oči. Podíval jsem se na něj a pousmál se. Dal jsem mu pusu.
Otevřel jsem oči a podíval se na něj. Heh... Oplatím mu pusu a pousměju se.
Hm. Myslel jsem že taky spí. I když za tak krátkou chvilku pochybuju. No tak co teda. Usmál jsem se a zavřel oči.
Dívám se na něj a mlčím. Je hezké ho pozorovat. ,,Jsi roztomilý." Zašeptám...
Zčervenal jsem lehce. ,,Nemyslím si, ale dobře..." Šeptl jsem a přehodil přes něj ruku. ,,Co by jsi teď chtěl dělat?" Zeptal jsem se ho.
,,Teďkom? Odpočívat." Dám mu pusu do vlásků. ,,Nejsi z toho plavání unavený?" Já teda jo.
,,Jo, trochu jsem, ale spíš z toho tepla. Dobře. Bude se teda odpočívat." Dal jsem hlavu na jeho rameno a zase zavřel oči.
,,Tak to jsem rád." Dívám se na něj. Dám ruku kolem jeho pasu a zavřu oči. Odpočívám s ním a to mi přijde tedkom to nejdůležitější.
Usmál jsem se. Cítím se s ním celkem dobře. Nečekal jsem to ale. A tamto co se stalo předtím už mi nepřijde tak hrozný, když s ním teď vlastně chodím. Už jsem na to i zapomněl.
Po chvíli jsem usl, protože jsem byl unavený z plavání a z toho sluníčka, které na mě pařilo tu celou dobu.
Podíval jsem se na něj a uchechtl se. Je jako mrtvola. Tu pomstu si nechám na potom. Rukama jsem mu zajel kolem pasu pod oblečení a spokojeně vydechl. Hřeje...
Zabručel jsem a nadále spal. Cítil jsem nějaký pohyb a pak klid... Hmmm... Ale je to příjemný.
Usmál jsem se a zavřel oči. Říká se. Že když jsou dvě nahá těla v objetí, je to nejlepší topení. I to. Že tam mám je ruce mi říká, že je to pravda. Ale teď je to zbytečný, když je léto. Hladil jsem ho po boku a po několika minutách jsem usnul taky.
,,Hmnn~." Zavrněl jsem a pořádně ho objal. Spal jsem asi tak hodinu. To jsem pak koukal na Midoriyu, který mi přijde jako obrázek.
Probudil jsem se a cítil na sobě něčí pohled. Zamručel jsem a zívl. Otevřel jsem oči a podíval se na Todorokiho, který na mě koukal.
Ihned jsem odvrátil pohled. Tohle jsem nečekal! Docela jsem se ho lekl, ale nenechal jsem na sobě nic znát.
Em... ,,Copak?" Uchechtl jsem se a dál mu pusu na tvář. Hehe. Usmál jsem se.
Hm... ,,Ale nic." Sedl jsem si a protáhl se. ,,Jen jsem se koukal na krásný obrázek." Zamumlal jsem a podíval se na něj.
Zčervenal jsem. Proč tohle dělá... Tak účel jsem a našpulil rty. ,,No dobře. To se povoluje..." Zahuhlal jsem.
,,Cože? To bys mi jakože zakázal?" Dám zmatený pohled. Vždyť na něho každý kouká, tak proč bych já nemohl?
,,Hm? Ne, nezakázal." Řekl jsem. Bože. ,, Jenže... Ty máš pak povolený prémium zdarma." Šeptl jsem a zavřel oči. Tak snad mu to teď nedojde...
,,Prémium zdarma, jo? To bych měl nějak využít, nemyslíš?" Povytáhnu jedno obočí a koukám se na něj. Hehe...
Bože... Já jsem magor. ,,Em... " Uchechtl jsem se.
,,Tak se svlékni." Dám si ruce pod hlavu a pozoruji ho.
Cože? On to myslel vážně? Zrudl jsem. Mám na sobě jen plavky... Zabručel jsem. To není fér! Odfrkl jsem si. Svlékl jsem si ty plavky a lehl si na břicho. Pf.
Heh... Prohlédnu si ho. ,,To když tak patří k válce." Sednu si a chytnu ho za ramena. Otočím ho na záda a hned ho začnu líbat, protože bylo tam to nutkání, které nešlo překonat.
Válka? Co? Zamrkal jsem a zrudl. Sakra... ,,Mnha..." Zamručel jsem do jeho úst a chtěl ho odtáhnout, ale na to už jsem neměl... Pomstu mi vrátím... Zavřel jsem oči a polibek mu za chvíli teda vrátil.
Hehe... Nějak bych měl tuhle situaci využít. Jsem zákeřný Todoroki. Opustil jsem jeho rty a lehce ho kousl do lalůčku a pak dlouze hluboce dýchl na jeho ouško. Heh...
Vydechl jsem hlasitě a kousl se do rtu. Ucho jsem si zakryl dlaní a semkl rty. Červenal jsem se.
Podíval jsem se na něj. ,,Ty jsi červený jako rajčátko. To se mi líbí." Zamumlám a políbím ho na krk.
A kdo za to asi může, hm?! Dostal jsem husí kůži, naklonil jsem hlavu na stranu a kousal si ret.
,,Takže líbání na krku se ti líbí, jo?" Zašeptám a začnu ho líbat na krku. Tak když se mi tu krásně vystavuje~.
,,Jsi hrozný..." Zakňučel jsem a vydechl. Pootevřel jsem oči a podíval se na něj.
Soustředím se na líbání jeho krčku. Jakože! Studoval jsem něco, ehe... Já jsem hrozný? Ale noták! Vždyť se snažím... Tsk...
Hm? Zavřel jsem oči. No tak co už... Povzdechl jsem si a ruce dal na jeho tváře. Hlavu jsem si přitáhl a políbil ho.
Chytnu ho za stehna, které zmáčknu a polibek mu oplatím. ,,Heleee, pak nevidím to dole." Zabručel jsem.
Nakrčil jsem nos. ,,No a co." Zahuhlal jsem a kousl ho do rtu.
,,Hmn...." Tsk... Natisknu své rty na ty jeho a začnu ho vášnivě líbat.
Vydechl jsem mu do úst a ruce přesunul k jeho hlavě. Prsty jsem mu zajel do vlasů.
Zavrněl jsem a dostal se jazykem do jeho úst. Uuhm~. Takové teplé, hehe. Klidně ho budu líbat každý den.
,,Hmnn..." Zamručel jsem do úst a po chvíli se musel červený odtáhnout. Nadechl jsem se a zápěstí si dal před ústa. Vydechl jsem.
Dívám se na něj. Co to dělá? Chytnu mu ruku a dám mu ji pryč z úst. Políbím ho na hřbet ruky a potom mu dám pusu na krk a to přímo pod ucho.
Kousl jsem se do rtu a zavřel oči. Naklonil jsem hlavu na stranu. Bože to ne... Zrudl jsem víc a stehno si dal trochu přes druhé a snažil se to zakrýt.
Podívám se na něj a pak tam dolů. Hmm... ,,Chceš, abych ti vykouřil?" Optám se ho. Klidně mu i vyhoním.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...