Nadále jsem odpočíval. Bože, to vedro začíná být horší a horší. Asi se pak ochladím v bazénu, ale chtěl bych vzít nějakou barvu. Vždyť jsem jak bílá stěna...
Po té určité době jsem vylezl z bazénu a na nějaké sušení jsem kašlal. Do rukou jsem nabral vodu. Hned jsem k němu nakráčel a sedl si mu na klín čelem k němu a vodu mu vylil na břicho. ,,Ahoj."
Ihned jsem si sedl a otřepal se. ,,Midoriyo!" Zabručel jsem. Málem jsem dostal infarkt, tsk... Že já něco tušil! Škoda, že jsem na to nedal. Ugh... Podívám se mu do očí a dám mu pusu.
Uchechtl jsem se a pusu jsem mu vrátil. ,, Promiň... Už ti dám pokoj neboj." Usmál jsem se a zvedl se.
Přitáhnu si ho k sobě na klín a dám mu pusu na spánek. ,,Ne, to je dobrý." Pohladím ho po mokrých vlasech.
Pousmál jsem se. ,,Dobře." Kývl jsem a lehl si na něj. Studím? Nevím a je to fuk.
Uuuh.... Bože, ten studí. Hladím ho po zad a mlčím. Tak aspoň mě ochladí, heh....
Zavřel jsem oči a hlavu položil na jeho hruď. Možná je někdy chladný a introvert a občas budu muset podniknout něco já, ale nevadí mi to.
Sss... ,,Studíš." Zamumlal jsem a stále ho hladil po vláskách. Ale už si aspoň zvykám na to jak je studený.
,, Mám se přesunout?" Zeptal jsem se. Klidně si lehnu na to druhé vedle. Mi to nevadí.
,,Nene. Já si na to, jak jsi studený, zvyknu." Zabrblal jsem a dal mu pusu do vlásků. ,,Není ti zima?"
Zakroutil jsem hlavou. ,,Jen teď, jak jsem z vody, ale to za chvíli přejde..." Zamumlal jsem.
,,Dobře." Pokývu hlavou a podívám se okolo sebe. Pak jsem se podíval na Midoriyu. ,,Zítra už jedeme. Jak se těšíš?"
Pokrčil jsem rameny. ,,Nijak. Mohli jsme být déle, hlavně když jsme se spíš bavili jen dva dny z toho. Co ty?
,,Nooo, rád bych už byl u tebe doma. Přece jenom určitě chybíš své kočičce a mně chybí můj kocour. Stejnak se budeme my dva vidět společně každý den..." Dám mu pusu na čelo.
,,Jo, to je taky pravda." Usmál jsem se. ,,Jdu ještě do vody." Vydechl jsem a odtáhl se. Vstal jsem a skočil do vody.
Tak snad po mě zas skákat nebude. Sedl jsem si a pozoroval ho. Hmmm... Nebo bych se mu pomstil? Jo... Vstal jsem a šel též do bazénu. Vlezl jsem tam a koukal na Midoriyu...
Hm? Takže taky jde? Super. Uchechtl jsem se a stříká na něj vodu. Pak jsem začal plavat.
,,Tsk!" Jdu po něm, ale ve vodě se chodí blbě, ale pak jsem ho chytil a hned potopil! To má za to!
Hm? Nadzvedl jsem obočí a hned se nadechl, když mě tahal pod vodu. Zamračil jsem se a ušklíbl se. Chytil jsem ho za nohy a stáhl ho pod vodu taky. Hned na to jsem mu stáhl plavky a vynořil se. Heh... Zčervenal jsem. No co už...
Vynořil jsem se a hned si oblékl plavky. ,,Heej... Svlékej si mě někde jinde." Zašeptal jsem, aby to slyšel jenom on.
Zamrkal jsem a zčervenal trochu víc. Em. Zakroutil jsem hlavou. ,,Nemáš si začínat..." Šeptl jsem a nafoukl tváře.
,,Já? Já tě jenom ponořil. Ale aspoň budu vědět předem, že s tím máš ty začínat." Rozcuchám mu vlasy.
Usmál jsem se. ,,Fajn..." Vydechl jsem a vylezl z vody. Lehl jsem si a zavřel oči.
Huh? Kam on jde? Fajn... Tak jsem si plaval v bazénu jen sám, protože mě Midoriya opustil. Tsk...
,,Hezky plav, hezky." Uchechtl jsem se a sledoval ho.
Cože? Zastavím se a chladně se na něj podívám. ,,Co je?" Zabručel jsem a pozoroval jsem ho.
Um. ,,Nic." Podrbal jsem se na zátylku a zavřel oči. Když má ale neutrální a chladný pohled, tak je to na druhou stranu nevýhoda. Nepoznám co si myslí a tak.
Hm... Takže nic jo? Jak chce. Opět jsem si plaval a mlčel. Že bych ho hodil do bazénu? To by šlo, ne? To bych mu už oplatil úplně. Hehe...
On... se urazil? Povzdechl jsem si a zavřel oči. To je fuk...
Chvíli jsem plaval, ale pak vylezl a přišel k němu. ,,Teď ty uvidíš." Už usl na tom slunci, takže určitě pro něj voda bude studená. Hehe... Rychle jsem ho vzal do náručí a skočil s ním do bazénu.
Huh? Co uvidím? Hned jsem otevřel oči a vyjekl, když jsem padal do vody. Potopil jsem se a hned se vynořil. Nadechl jsem se a dál si vlasy z obličeje pryč. Zamračil jsem se na něj.
Koukal jsem se na něj a hrál mi na tváři úšklebek. ,,To máš za to. Jak sis to užil?" Dám mu mokrý pramínek vlasů za ucho.
Semkl jsem rty. ,,No jen se bav. Válka nekončí." Řekl jsem, i přesto, že nevím co mu provedu. I když... Ušklíbl jsem se. Nechám si to na večer.
,,Nekončí? No, dobře." Založím si ruce. ,,Tak na to se já těším." Koukám opět na něj chladně. ,,Taky si něco vymyslím." Rozcuchám mu vlasy.
Odfrkl jsem si. ,,Jak myslíš." Usmál jsem se a přelezl ke kraji. Ruce jsem si položil na kraj, vydechl a koukal se do lesa.
Opět jsem si jenom plaval a mlčel. Zajímá mě copak to v jeho hlavě šrotuje. Vážně něco na mě vymyslí? Heh...
Zavřel jsem oči a usmál se. Je klid. Vydechl jsem. Pomalu jsem málem usnul a tak jsem se odtáhl a vylezl z bazénu. Vzal jsem ručník. ,,Jdu si na chvíli lehnout." Hlesl jsem.
,,Jo? Tak dobře. Za chvíli když tak za tebou přijdu." Pousměju se na něj.
Usmál jsem se a kývl. ,, Dobře." Hlesl jsem a osušil se. Ručník jsem položil a vrátil se dovnitř. Přišel jsem do pokoje, rozplácl se na postel jako hvězda a zavřel oči.
Ještě jsem si chvíli plaval, pak se nechal osušit sluncem a konečně zašel do chatky a to rovnou do pokoje, kde jsem se převlékl a nechal plavky uschnout. Podívám se na něj. Spí?
Zamručel jsem a ležel dál. Je teplo a chce se mi spát. Vydechl jsem. Když přišel do pokoje, což jsem poznal podle zvuku, tak jsem už pomalu spal.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
Fiksi PenggemarPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...