Astrální cestování

77 10 0
                                    

Zamručel jsem a pusu pootevřel. Palcem jsem mu přejel po tváři. Má hebkou tvář... Pousmál jsem se pro sebe.

Dostal jsem se jazykem do jeho úst. Tohle je jinačí než byl opilý a já přiopilý. Ehm... Dám si ho pod sebe a hladím ho po stehně, ale druhou rukou se opíral, abych na něm neležel.

Jazykem jsem občas dělal to co on a ruce přesunul na jeho hruď. Konečně jsem se jakžtakž víc uvolnil a už nejsem tak napjatý, jenže kvůli vzduchu jsem se po chvíli musel už odtáhnout.

Odtáhl jsem se, když mi došel vzduch. Dlouze jsem vydechl a koukal se mu do očí. Jen jsem mlčel a pozoroval ho.

Vydechl jsem a nadechl se. Lehce jsem se červenal a po nějaké chvíli jsem trochu otevřel oči. Uh. Um... Odvrátil jsem pohled a olízl si rty.

,,Chceš víc?" Optám se ho. Nevím jestli chce víc a nebo mu to už stačí...

Hm? ,,Nevím... To je celkem... Jedno..." Hlesl jsem a kousl se do rtu. ,,No ehm... A nechceš... Pak někam zajít?" Zamumlal jsem.

,,Pak?" Sednu si na kraj postele. ,,A to kdy je ten pak?" Pohladím ho po vlasech.

,,Já nevím. Až bude nějak přijatelné počasí." Řekl jsem tiše a pousmál se.

,,Dobře." Dám ruku k sobě a vstanu. ,,Nechceš něco jiného dělat? Když už ti dva jsou ticho..."

,,Jestli už jde elektřina. Tak třeba se podívat na film." Navrhl jsem. Ono není nic co dělat.

,,Tak to zkus, ale myslím si, že nepůjde." Zamumlal jsem. Když tak tu umřeme nudou.

Hm... Zabručel jsem a ušklíbl se. Chytil jsem ho kolem krku a stáhl k sobě do postele. Uchechtl jsem se.

Huh?! Podíval jsem se na něj. ,,Co je?" Nějak mazlivý, ne? Né, že by mi to vadilo, ale překvapilo mě to. Dám mu pusu na tvář.

,, Nevím. Mám náladu... Em. Promiň...." Zamumlal jsem a radši ho pustil. Zčervenal jsem. Em. Heh....

,,Hm? Ale nic hrozného se neděje." Lehnu si vedle něj a pořádně ho obejmu. Přece to on chce.

Pousmál jsem se. ,,A tobě to nevadí? Co chceš ty?" Zeptal jsem se. Nechci dělat něco co on sám nechce..

,,Vůbec mi to nevadí a nevím co chci." Zamumlal jsem a objímal ho stále.

Povzdechl jsem si. Chtěl bych aby to chtěl i on a ne jen já... Takhle to nemá cenu. A pro mě moc taky ne. Zamručel jsem. Nechám ho aby si to rozhodl podle sebe a nebo budu stále tak.

Jen jsem ho objímal a hladil po vlasech. Mám zavřené oči a odpočívám. Nevím co jinak dělat, ale asi se chci mazlit.

Pousmál jsem se. Objal jsem ho a opřel se o jeho hruď. Zavřel jsem oči s odpočíval.

Dám ruce pod jeho tričko a hladím ho po holých zad. Pomalu jsem usínal až jsem usl.

Spokojeně jsem vydechl. Ale jak to s námi teda je? Chodíme spolu? Ale je to trochu zvláštní. On má stále neutrální výraz a je velký introvert. Nevím jak se cítí a tak, což je mi celkem líto, ale tak snad to bude v pořádku.

Vzbudil jsem se asi po deseti minutách, protože už asi nejsem unavený. Oh, neee. Tak jak usnu, když je tu taková nuda?

Povzdechl jsem si. No, tak těšit to nebudu. Zamručel jsem. Pokrčil jsem nohy a jen tak ležel. Ale začíná být nuda...

Podívám se na něj a podrbu ho ve vlasech. ,,Jsi vzhůru?" Optám se ho, protože nevím, když má zavřené oči.

Vydechl jsem a byl ticho. Bože... Umřu... Číst si nemůžu. Nebral jsem si žádnou knížku. Hry jsme hráli. Spát nemůžu. Sociální sítě nejsou nic pro mě.

Dám mu pusu na spánek a sedl si. Třeba bych mohl astrálně cestovat, hmmm....

Zamručel jsem nespokojeně, když si sedl. Nemám tu kočku a v televizi taky nic nedávají. Venku je hnusně. Vydechl jsem a lehl si na záda. Půjdu astrálně cestovat... Sice to je taky nuda, ale můžu si tam alespoň vyčarovat kočku nebo psa. Hm... Jo. Vydechl jsem a po nějaké chvíli se mi to povedlo.

Podívám se na něj. Ehm.... Opět jsem si lehl a zavřel oči. Tak jsem tedy já astrálně cestoval, protože to by byla jediná zábava, která tu je.

Objevil jsem se a jako první jsem si vyčaroval psa a klacek. Alespoň tak nějak se zabavím... Vydechl jsem, sedl si tam na vyčarovaný mrak. Klacek jsem tomu psovi hodil.

Huh? On též astrálně cestuje? Tak proto mi neodpovídal. ,,Midoriyo?" Optám se ho.

Pes tam letěl a přinesl mi ho. Hm? Um... ,,Ahoj." Hlesl jsem a zase mu ho hodil.

Koukám na něj. Rozcuchám mu vlásky a pousměju se. ,,Jsi roztomilý..." Zamumlám.

Zčervenal jsem. Em... ,,Nejsem..." Hlesl jsem a přivřel oči. Hodil jsem mu zase klacek a pousmál se.

,,Hele, jsi a tečka." Vytvořím si pomocí myšlenek židli a jeho si přitáhnu na klín. ,,A jsi."

Zabručel jsem a našpulil rty. ,, Když teda myslíš..." Hlesl jsem a opřel se o něj. Usmál jsem se a zavřel oči.

,,Já si to nemyslím. Já to vím." Obejmu ho kolem bříška a přivřel jsem oči.

Usmál jsem se. ,,Tak dobře." Zamumlal jsem a vydechl.

,,Jak dlouho astrálně cestuješ?" Optám se ho. ,,Ptal jsem se tě v realitě jestli spíš."

Hm? ,,No..." Eh. Vlastně jsem to předtím ignoroval. Um. ,,Asi už nějakou tu chvíli." Zamumlal jsem.

,,Dobře." Podívám se na psa a ehm... Kočku? ,,Dlouho jsme tu nebyli." Zamumlám...

,,Jo, dlouho ne. Musel jsem se učit a stejně mi to tu přijde nuda. Nebo nemám moc představu co tu dělat." Zamumlal jsem.

,,Přijde ti to tu nudné? A já tu strávil skoro veškeré dětství." Zamumlám a podívám se kolem. Bože, tak dlouho jsem tu nebyl.

,,Ne. Jen nemám představivost. To je ta chyba." Opřel jsem se o něj a zavřel oči.

,,Ale psa a kočku si umíš vymyslet." Pohladím ho po vlasech a pousměju se.

Usmál jsem se. ,,To není nic moc na zabavení." Řekl jsem a vydechl.

,,Hmmm... Tak copak by jsi jinak chtěl dělat? Já bych klidně fantazii využil, ale musel by jsi mi říct co chceš."

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat