Vyšel jsem bez řečí ven. Proč mu vlastně řekl nerd? To je snad až tak chytrý než on? Takhle mu spíše dává lichotku. Teda já bych to tak bral.
Kirishim:Přikývnu a hned vyjdu. Jsem tak nadšený, heh!
Bakugou: Ts. Odfrkl jsem si a s rukou v kapse vyšel ven. ,,Dělej, Deku!" Zabručel jsem.
Povzdechl jsem si a zamkl za námi. S věcmi v ruce jsem s nimi vyšel ven a u vchodu už čekalo taxi. Ano. Taxi. Autobus tam ani nejezdí.
Jak on může mít kamarády? Vlezl jsem do auta a vydechl.
Kirishima: Podívám se na Midoriyu a pak na Bakuga.
Věci jsem dal do kufru i s jejich věcmi. No. Kacchan mi je stejně dal do ruky. Vydechl jsem. A to jsem ho miloval... Vlastně ale proč? Zamručel jsem a sedl si pak do prostředí vzadu.
Podívám se na Midoriyu. ,,Co se tak tváříš?" Optám se ho.
Kirishima:Dal jsem své věci do kufru a zabouchl. Pak jsem vlezl do auta.
Hm? Podíval jsem se na Todorokiho. ,,Em... To neřeš." Hlesl jsem a pousmál se.
,,Dobře." Zamumlal jsem a tedy nás taxík odváží k té chatce, kde máme strávit pár dní a snad to budou v pohodě dny.
Opřel jsem se. Chtěl bych se oproti o okénko, ale sedím uprostřed. Zavřel jsem oči a jen tak odpočíval. Si myslím, že to bude v pohodě. Jen se nebudu Kacchana tak všímat.
Bakugou: Sedl jsem si dopředu jako správný šéf a připoutal se. Během cesty jsem se v zrcátku koukal občas na Kirishimu, který seděl o okna a koukal ven.
Tak jsem tedy koukal z okna a mlčel. Nemám nijak náladu si povídat. Vždyť ani nevím o čem si povídat.
Kirishima: Vytáhl jsem ze své kapsy sluchátka a svůj mobil. Pustil jsem písničky a nabídl Bakugovi jedno sluchátko. ,,Chceš taky poslouchat?" Optám se ho.
Zavřel jsem oči a mlčel. Povzdechl jsem si a taky si pustil nějaké písničky ze svého telefonu.
Bakugou: ,,Idiote. Vždyť to sluchátko ani nedosáhne ke mě." Řekl jsem neutrálně a koukal se z okna. Sedím v předu a on vzadu. Co čeká.
Pustil jsem si písničky a pak zbytek cesty poslouchal. Jenže cesta je na hodinu. Tak jsem omylem usnul a hlava mi spadla na rameno Todorokiho.
Hm? Podíval jsem se na Midoriyu a pro jistotu ho nějak držel, aby nespadl dopředu.
Kirishima: ,,Právě proto jsem nahlý k tobě." Zabrblal jsem. Tak vezme si to, nebo ne? Stejnak je tohle dost dlouhé, takže stačí se neopírat o své sedadlo, ale jenom sedět tak jak sedím.
Spal jsem jen lehce, ale byl jsem nějak moc unavený, tak jsem usnul úplně a spokojeně zamručel.
Bakugou: Nakonec jsem si to sluchátko vzal a dal do ucha. Zavřel jsem oči a jen poslouchal písničky.
Ta hodina a pár minut k tomu to uběhlo docela rychle a už jsme byli před chatkou. ,,Midoriyo." Lehce s ním zatřesu. ,,Jsme tu."
Kirishima: Uklidil jsem sluchátka a vylezl z auta. ,,Tohle je pěkný." Šťastně se usměju.
Zamručel jsem a zívl. Hm? Otevřel jsem oči a sedl si normálně. ,,Promiň." Šeptl jsem a vylezl z auta. Vytáhl jsem si z kufru svoje věci a šel ke dveřím.
Vylezl jsem z auta a vzal si své věci z kufru. Šel jsem za Midoriyou.
Kirishima:Též jsem si vzal svůj větší bágl a podal Bakugovi ten jeho. Usměju se na něj.
Otevřel jsem dveře a vešel dovnitř. ,, Takže. Tady je obývák, támhle kuchyně. Chodba a dva pokoje. Vedle pokojů je koupelna." Hlesl jsem a zívl. Tak a jdu si vybalit. Sundal jsem si boty a šel do jednoho z pokojů.
Bakugou: Odfrkl jsem si a vzal si svůj bágl. Přehodil jsem si ruku s báglem přes rameno, druhou ruku si dal do kapsy a šel s shitty hair dovnitř. ,,Kecy kecy. Mlč nerde." Zabručel jsem a zabloudil do druhého pokoje.
On je hloupý, že? Ehm... Vyzul jsem se a tedy šel za Midoriyou.
Kirishima: Vyzul jsem se a šel vedle Bakuga. ,,Co máš vlastně v plánu dneska dělat?" Optám se ho.
Povzdechl jsem si. Přišel jsem do toho pokoje a položil si svoje věci ke skříni. ,,Jakou chceš postel?" Zeptal jsem se a protáhl se. Usmál jsem se.
Bakugou: ,,Ve městě bych šel do herny, ale protože jsi mě přesvědčil, abych tu byl, tak máš za úkol to vymyslet za mě." Zamručel jsem a bágl si hodil na jednu postel. Zavřel jsem dveře.
,,Tuhle." Dám tam svůj batoh a začnu tedy vybalovat. Přitom se usmívám a už teď přemýšlím, co po vybalování budu dělat.
Kirishima: Nah... Máme společnou postel. A jéje. Začnu si vybalovat. ,,Co třeba zajít do vody?" Optám se ho.
Kývl jsem. ,,Jo dobře." Hlesl jsem, pousmál se a tašku si přisunul k druhé posteli. Sedl jsem si na tu postel, která ale křupla a rozpadla se... Hned jsem vstal a podíval se na tu postel. Bože... Tahle postel musí být stará...
Bakugou: ,,Bazén?" Cestou jsem viděl za chatou přidělaný menší bazén. Sedl jsem si na postel a vybalil si.
Podívám se na tu postel. Uchechtnu se. ,,Tak opět budeme spát na stejné posteli, co?"
Kirishima:,,Jop, bazén." Usměju se na něj. Vše jsem si uklidil.
,, Vypadá to tak... Ta chata je tu opravdu dlouho. Možná tak devadesát let a rekonstruovala se, ale nábytek tu zůstával dokud se nezničil nebo tak. To je právě ta postel..." řekl jsem.
Bakugou: ,,Fajn." Vzal jsem si plavky a šel do koupelny, převlékl jsem se a vrátil se. Oblečení jsem hodil na postel.
Uchechtnu se. Nevím proč, ale připadá mi to vtipné. ,,Jako máš štěstí, že jsi na tom neležel."
Kirishima: Já se stihl už převléknout, heh. Vzal jsem si ručník kolem krku. Šel jsem tedy s Bakugoem do bazénu.
Podrbal jsem se na zátylku. ,,A nevadí, že budu spát s tebou? Klidně budu spát na gauči." Hlesl jsem a podíval se na něj.
Bakugou: Šel jsem s ním a co jsem přišel k bazénu, tak jsem odkryl plachtu. Hm... Vypadá to, že tu chatu tu někdo udržuje. Voda je čistá a dokonce to má vyhřívání ale to není potřeba. Skočil jsem do vody a opřel se o kraj.
,,V pohodě. Vždyť jsme spali na jedné posteli i předtím." Mikni rameny. ,,Co budeš pak chtít dělat?"
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...