Letní kino

58 8 0
                                    

,,Večeři." Zeptal jsem se. ,,Noo dobře. Ale nechci toho moc, protože tam si koupím popcorn." Hlesl jsem a usmál se.

,,Dobře. Zajdeme na něco malého." Zamumlal jsem a vedl ho na místo, kde jsem předtím, když jsem tu byl po druhé s ním, viděl restauraci.

Kývl jsem. Dobře teda. Zívl jsem a šel s ním teda dovnitř. Sedl jsem si s ním ke stolu.

Též jsem si sedl ke stolu. Tak jestli si dáme něco malého, tak bychom to jídlo i rychle snědli. Jen abychom nepřišli pozdě do kina.

Vzal jsem si lístek co tu byl a podíval se co tu mají. Mají tu i rychlá jídla, jako hranolky, dokonce i burger, ale pak i špagety a sushi. Asi si dám sushi.

Taky jsem se podíval, hmmm. Že bych si dal sushi? Mohli bychom si vzít ten velký box. Teda jestli i on si vezme sushi. ,,Co by sis dal?"

Hm? ,,Asi bych si dal Sushi. Co ty?" Zeptal jsem se a odložil to.

,,Taky bych si vzal sushi. Tak si objednáme společně velký box, co ty na to?"

Zamyslel jsem se a kývl. ,,Jo tak můžeme." Usmál jsem se. K tomu si objednám i vodu.

,,Jo? Tak dobře." Pousměju se a pak k nám přijde jeden člověk, který tu pracuje. Řekl jsem o to sushi a pak se podíval na Midoriyu jestli chce něco dalšího

,, Dám si jen vodu." Na zapití, ale voda je stejně zadarmo. Hlavu jsem si podepřel rukou.

Taky jsem si dal jenom vodu a potom už jsme jenom čekali. Dlouze jsem vydechl.

Zamručel jsem. ,,Nevadí ti teda, že jdeme do kina jenom my dva?" Zeptal jsem se radši.

,,Hm?" Podívám se zmateně na něj. ,,Ne? Co by mi na tom mělo vadit..." Povzdechnu si.

,,No, aby ti to nepřišlo divný po tom a tak..." Podrbal jsem se na zátylku.

,,Nepřijde mi to divný." Uchechtnu se. ,,Jen klid."

Zamručel jsem a podrbal se na zátylku. ,, Dobře." Kývl jsem a pousmál se. Em.

Pokývu hlavou a podívám se jinam. Za asi deset minut nám přinesli sushi.

Vydechl jsem. Časově to vyjde akorát. Usmál jsem se. ,,Dobrou chuť teda." Hlesl jsem.

,,Dobrou chuť." Vzal jsem si hůlky a tedy začal jíst to, co jsem měl před sebou na stole.

Vzal jsem si hůlky taky a začal jíst taky. U toho jsem pil vodu a samozřejmě hlídal čas.

,,Tak jak ti chutná?" Optám se ho. Nechci tu jenom to strašné ticho. Musíme něco najít u čeho si budeme povídat a nebude tu trapná atmosféra, která mě pěkně tíží.

Usmál jsem se a vydechl. ,,Jo, je to dobrý. Mám rád sushi." Hlesl jsem a vzal si další.

Pokývu hlavou a v tichosti jedl. Nevím jak začít konverzaci...

,,Co ty. Chutná ti to?" Zeptal jsem se a vzal si další. Už ale jsme skoro všechno snědli.

,,Jo, chutná." Pousměju se. Jinak bych to ani nejedl.

Kývl jsem a pousmál se. Em. Eh. No. Dojedli jsme, tak už můžeme jít do toho kina. Dopil jsem ještě vodu.

Též už jsem dopil jenom vodu a vstal. Šel jsem to zaplatit. Pozval jsem ho, takže platím já.

Vydechl jsem a vstal. Jo to šlo. Podíval jsem se kolik je hodin. V pohodě.

Zaplatil jsem za nás a pak se k němu vrátil. ,,Tak jdeme. Akorát tam přijdeme."

Kývl jsem. ,,Jo můžeme jít." Hlesl jsem v souhlas a vyšel s ním ven. ,,V kině zaplatím za oba alespoň ten popcorn a pití." Našpulil jsem rty.

,,Hm? Pití nepotřebuji. Popcorn si když tak můžeme dát společně." Zamumlal jsem.

Kývl jsem. ,, Dobře teda. " Řekl jsem a prošli jsme na místo. Přišli jsem tam kde se prodává jídlo a platí se vstup. Už lidi chodili a tak jsem první rychle koupil popcorn a šel zaplatit vstup. Chci sedět vzadu, tak snad místo bude.

Já jsem tedy držel jeho pití a náš popcorn. Chodil jsem za ním jako ocásek dokud jsme si nesedli na svá místa, které jsou úplně vzadu uprostřed. Na to kolik tu je lidí, tak máme velké štěstí, že máme ty nejlepší místa.

Zaplatil jsem vstup a s ním přišlo tam. Sedli jsme si a já vydechl. Tak. Začne to za... Deset minut. Ani ne.

Opřel jsem se a užíral popcorn, i když film ani nezačal. Dneska se asi přežeru. Snad nebudou zítra střevní problémy. Ugh...

Nadzvedl jsem obočí a uchechtl se. Radši jsem se do popcornu pustil taky, aby na mě něco zbylo. Občas jsme se dotkli rukama a já trochu znejistil, ale jinak jsem to radši nevnímal.

Bohužel při jezení společného popcornu se občas dotknu jeho ruky nebo on mé. Ale snažil jsem se to neřešit stejně jako on.

Film samozřejmě už dával. Heh. Celkem zajímavě začínal. Usmál jsem se a sledoval film a napil se. ,,Chceš napít?" Zašeptal jsem.

,,Hm? Ne, děkuji." Pousměju se na něj a pak se opět koukám na film. Jsem ticho, abych nerušil ostatní, kteří sem přišli se koukat na film.

Kývl jsem a napil se. Pak jsem opět jedl popcorn a koukal se na film. Začínalo být trochu chladno. Možná jsem si měl vzít mikinu. Ale nečekal jsem že bude trochu chladno.

Cítil jsem menší ochlazení, ale nebylo to tak hrozné, když jsem měl mikinu. Chtěl jsem si opět vzít popcorn, ale dotkl jsem se studené ruky Midoriyovi. Tsk... Sundal jsem si mikinu a přehodil mu ji přes ramena. ,,A ticho." Vím, že bude namítat.

Huh? Zčervenal jsem a zamručel. Otevřel jsem pusu že něco namítnu, ale radši jsem byl ticho. Vždyť nastydne... Přivřel jsem oči. ,, Děkuju..." Hlesl jsem tiše a podíval se na film. Spíš bych ho, ale radši praštil.

,,Není zač." Zabrblal jsem a pak už bych ticho, protože nechci rušit ostatní.

Vydechl jsem a koukal se na film. Byl celkem zajímavý. Popcorn jsme měli skoro snězený a pití jsem dopil.

Na popcorn už jsem neměl chuť, takže jsem mu to vše nechal a už jen pozoroval film, na který se šlo koukat. Nebyl špatný, spíše mě zaujal. Není to nic tak hrozného jak se dneska tvoří nějaké filmy, či pohádky a nebo nějaké šílené seriály.

Dojedl jsem popcorn a pak se zabalil do jeho mikiny. Usmál jsem se a koukal se na film.

Založil jsem si ruce a film pozoroval až do konce. ,,Ten film byl dobrý." Pochválím to a podívám se na něj.

Kývl jsem. ,,Jo to byl." Usmál jsem se a zvedl se. Je obrovská tma. Vydechl jsem. ,,Teď se půjde zpátky." Hlesl jsem.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat