,,No to je ten problém. Já nevím co bych chtěl..." Podrbal jsem se na zátylku. ,,No to je fuk." Uchechtl jsem se.
Uchechtnu se a dám mu pusu. ,,Tak třeba, hmmm... Líbání?" Pověděl jsem jen tak.
Zamrkal jsem a zčervenal. ,,Um. Jasně proč ne..." Šeptl jsem a dal mu pusu. Pousmál jsem se.
Natisknu své rty na ty jeho a začal ho něžně líbat. Jeho rtů se nemůžu nabažit.
Zabručel jsem. V tom astrálním cestování skoro nic necítím fyzického. Ale tak nevadí... Ruce jsem položil na jeho tvář a polibek mu lehce oplácel.
Po chvíli jsem se odtáhl, protože to nebylo ono jako v realitě. Tady je to takové lehké...
Zamručel jsem a odtáhl se taky. Ale i tak to bylo hezké. ,,Mohli by jsme pak až se vrátíme někam zajít." Hlesl jsem. Tady ve vesnici toho není moc. Jen jedna normální malá restaurace, letní kino a pak jen obchody a bytovky a byty. Ale to je všechno.
,,A kam bys chtěl? Do nějaké restaurace?" Optám se ho.
,, Klidně. To by jsme se pak dohodnuli." Měl bych ale si pak začít hledat i práci... Vydechl jsem.
,,Dobře." Pohladím ho po vlasech. ,,Nebo si můžeme tady vytvořit restauraci, ale nenajedli bychom se." Uchechtnu se
Uchechtl jsem se. ,, Promiň... To není ono..." Podrbal jsem se na zátylku. ,,Tady to je spíš když chce člověk odpočívat a mít klid."
,,I to, ale můžeš si tu blbnout." Miknu rameny. Vytvořím pomocí myšlenek krásný vodopád. ,,A i si vymyslet něco na rande."
Pousmál jsem se. ,,Jo taky pravda no." Hlesl jsem. Má alespoň fantazii a dobrý nápady.
Pokývu hlavou a hladím ho po vlasech. Koukám na vodopád a mlčím. Nevím co říkat a nebo dělat.. Uhm...
Hlavu jsem opřel o jeho rameno a koukal se taky. Je mi fajn. Heh. Jenže najednou jsem se oklepal chladem, tričko A obličej jsem měl mokré a zmizel jsem. Probudil jsem se a hned vystřelil do sedu.
Bakugou: Čuměl jsem na ty dva idioty a ušklíbl se. Parchanti. Odfrkl jsem si a přišel do kuchyně. Vzal jsem půllitr, napustil do něj studenou vodu a vrátil se. Hned jsem ty dva polil vodou, ale víc Dekua.
Po pár minutách jsem se též probral a vyšvihl do sedu. To snad prší i do chatky?! Podívám se na Bakuga a jen ho chladně pozoruji. Jako vážně? ,,Přijde ti to hrozně vtipné, co?"
Zamručel jsem a sundal si to mokré tričko. ,,Nech to být... Kacchan takový už je." Hlesl jsem a vstal. Šel jsem do koupelny.
Bakugou: Uchechtl jsem se. ,,Jo." Řekl jsem jen a dokráčel pryč z jejich pokoje. Půllitr jsem vrátil do kuchyně a šel za Kirishimou.
Tsk... Vstal jsem a začal se z toho mokrého svlékat. Ještě budeme muset pošéfit tu postel... Ah, bože.
Kirishima: Ležím v posteli na břichu a hlavu mám na polštáři. Koukám se na film, který jsem si pustil na mobilu.
Přišel jsem do koupelny a sundal si to oblečení. Pověsil jsem ho. V trenkách jsem se vrátil a přišel k tašce. Oblékl jsem si kraťasy.
Bakugou: Lehl jsem si do postele vedle toho blba podíval se na to co on kouká. Hm... Nakonec jsem se opřel a čuměl na to taky.
Svlékl jsem se do naha a pak si našel jenom boxerky a kraťase. To vážně bylo všechno co chtěl provést? Se musí asi hodně nudit...
Podíval jsem se na něj, odvrátil pohled a pak si lehl do postele. Přehodil jsem přes sebe deku a ruce si dal pod hlavu.
Bakugou: Nuda... Po povzdechl jsem si a zavřel oči. Jen jsem poslouchal a pak usnul.
Na tričko kašlu. Podívám se na něj. ,,Není ta postel mokrá?" Optám se ho a dívám se na něj.
Podíval jsem se na něj a pak na strop. ,,Trochu, ale to mi je fuk." Zamumlal jsem a zavřel oči.
Pokroutím nad ním hlavou a vlezl si teda k němu. Objal jsem ho a přivřel oči. ,,Myslíš, že když usnem, tak nás opět poleje?"
Pousmál jsem se a objal ho taky. ,,To nevím. Ale já spát stejně už nebudu." Hlesl jsem. Neusnul bych už.
,,Hmmm... Tak co bys chtěl dělat?" Optám se ho a hladím ho po zádech.
,,Hm? Ty spát nebudeš?" Zeptal jsem se a sedl si. Podíval jsem se z okna. Už neprší ale do toho bazénku je ještě celkem hnusně. ,,Pokud už půjde elektrika, tak si můžeme něco pustit, něco někam jet a nebo. Odpočívat a ležet."
,,Nebudu spát, tak zkusíme teda elektřinu." Pustil jsem ho a sedl si. Vstal jsem a šel jsem tedy rozsvítit. Pokusil jsem se rozsvítit a jen to párkrát poblikalo a pak už svítila žárovka. ,,Takže funguje elektřina." Pousměju se. ,,Takže dáme film?"
Usmál jsem se a kývl. ,,Jo můžeme." Vydechl jsem a vstal. Protáhl jsem se, oblékl si i tričko a šel do obýváku.
Tak tedy jsem si oblékl tričko a pak šel za ním. Co bychom si pustili? Že by nějakou hororovku? Mohli bychom vzít i ty dva... Možná by byla tak větší zábava.
Přišel jsem do obýváku a pustil televizi. ,, Jaký žánr by jsi chtěl?" Zeptal jsem se a sedl si na gauč.
,,Horor, chceš vzít i ty dva, nebo na ně kašleme?" Optám se ho a podívám se na něj.
,,Em. Jak budeš chtít ty. Mi nevadí." Pokrčil jsem rameny a začal hledat nějaký horror.
,,Tak bez nich." Sednu si vedle něj a dám ruku kolem jeho ramen. Dlouze jsem vydechl a koukal jaký horor vybere.
Dobře." Kývl jsem. ,,Hm... Co tenhle?" Zeptal jsem se a ukázal mu popis hororu.
,,Hmmm, jojo." Pousměju se a pohladil ho po vlasech. ,,Nebudeš se v noci bát?"
,,Prosím tě. Na spánek je ještě brzy. Venku ještě není tma a i kdyby to bylo strašidelné, tak to do večera přejde." Uchechtl jsem se. Nevím teda kolik je hodin. ,,Ale ty? Nebudeš chtít zpívat ukolébavku, aby jsi dokázal usnout?" Ušklíbl jsem se.
Odfrknu si. ,,Já? Nikdy." Rozcuchám mu vlasy a založím si ruce. Dám si nohu přes nohu a koukám na telku. Jako co si to dovoluje?! Já a ukolébavku? Nikdy...
Uchechtl jsem se a opřu se o něj. Vydechl jsem a ten film teda pustil.
Opřel jsem se o něj a odpočíval. Koukal jsem na hororový film. Heh... Je to dobrý horor, ale né až tak hrozivý. Podíval jsem se očkem na Midoriyu, abych zjistil jak na tom on je.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...