Flaška

59 8 0
                                    

Kirishima: Hmmm.... Chvilku jsem přemýšlel. ,,Chvilku počkej." Vstal jsem a odešel do kuchyně. Podíval jsem se jestli je citrón a ano byl, takže jsem to ukrojil na půlku a pak ukrojil slupku, aby to sežral celé naráz. Vše jsem uklidil a vrátil se zpátky. ,,Sněz to." Usměju se na něj.

Chvíli jsem teda cekal a čekal. Hm? Počkat... Eh.. ,,chjo... To nedám..." Zamručel jsem a vzal si to. Je krutý. Sice ne jak Kacchan, ale i tak. Vydechl jsem a celé to dal do pusy a hned to rozkousal a spolkl. ,,Bleeeh...!" Zakuckal jsem se a udělal hnusnou tvář. Bože můj.

Kirishima:Začnu se smát tomu jak se tváří. Vypadá to i takhle strašně roztomile. Ne... Nechci být s ním, ale prostě stejnak je tohle roztomilý.

Uchechtnu se. ,,Napij se." Zamumlal jsem.

Zamručel jsem a napil co koly. Vydechl jsem a roztočil kolo. Teď to byl Todoroki. ,, Takže?" Nadzvedl jsem obočí.

,,Teďkom zkusím úkol." Zamumlal jsem a koukal se na něj. Čekal jsem, co vymyslí. Snad to nebude nic hrozného, i když to spíš čekám od toho Bakuga. Určitě čeká, kdy budeme všichni opilý a to by se pak rozjelo.

Em... Vydechl jsem. Já nevím... ,,Asi... Dej každému hráči pusu na tvář...?" Pokrčil jsem rameny. Vůbec mě nic nenapadlo. Ale Kacchan bude proti.

,,Cože? Na to zapomeň." Zamumlal jsem. Ale nechci se napít. Proč mi tohle Midoriya udělal?

Zamručel jsem. Vzal jsem flašku a nalil mu. ,,Tak to vypij." Usmál jsem se a podal mu to.

Vzal jsem si to a podíval se na to. Bože... Proč jsme nezůstali u coly? Vypil jsem to na ex a hned se napil coly, která to nějak zachránila před tou nechutnou pachutí. Tak jsem tedy roztočil flaškou a zůstalo to na Midoriyovi. Teď se mu pomstím.

Uchechtl jsem se. Alespoň se napil, už jsem chvíli myslel, že v téhle hře s ním nebude sranda. Usmál jsem se. ,, Úkol "

,,Pět kol přectírej, že jsi kočka." Pověděl jsem a koukal na něj. To bylo vážně jediné, co mě napadlo.

Nadzvedl jsem obočí. Jak? Zamručel jsem. Pohoda. ,,Fajn." Pokrčil jsem rameny a sedl si jak kočka. Roztočil jsem flašku a olízl si hřeb ruky. Flaška padla na Kacchana. Ou...

Bakugou: ,,Pravdu." Řekl jsem bez problémů.

,, Líbí se ti i kluci?" Zeptal jsem se.

Podívám se na Bakuga. Na to on zrovna nevypadá.

Kirishima: Huh? Taková otázka? Podívám se na Bakuga. Nezdá se mi, že by byl na kluky, ale zdání může klamat. Tak snad jeee.

Bakugou: Olízl jsem si rty a napil se coly. Nevím co ho to zajímá. Odfrkl jsem si. ,,Jo." Řekl jsem na pohodu a roztočil flašku. Pulenej šmejd.

Takže je na kluky, jo? Ježiši... ,,Pravdu." Zamumlal jsem.

Kirishima: Podrbu se na zátylku a nervózně se usměju.

Podíval jsem se na Kirishimu a změřil si ho pohledem. No to snad... Oh.

Bakugou: ,,Měl jsi sex?" Proč ne. Nezajímá mě to, ale předtím lhal. Napil jsem se coly.

Kirishima: Podívám se na Midoriyu. Co tak na mě kouká?! Jsem z toho docela nervózní.

,,Jako fakt? Když jsem předtím řekl ne, na pusu, tak samozřejmě, že řeknu ne i na tohle." Co ho to tak zajímá? Nemůže mít normální otázky?

Podíval jsem se na Todorokiho a pak na flašku.

Bakugou: Ts. Schválně ho opiju. ,,Toč šmejde." Založil jsem si ruce na hrudi a zavřel oči.

Roztočil jsem flaškou a čekal, kdy se zastaví. Ukázalo to na Kirishimu a já se na něj podíval. ,,Když už tu jsou řeči o vztazích. Máš...eeh...crushe?" Optám se ho.

Kirishima: Tsss... Proč se mě na tohle ptá? ,,Jeden crush by se našel, no." Zamumlal jsem.

Oh. Kirishimovi se někdo líbí? Proč mám takový pocit, že vím kdo to je? Hm...

Bakugou: Určitě to jsem já. Vím jak se po mě kolikrát kouká. Podíval jsem se na flašku, která stojí.

Kirishima: Roztočil jsem flašku a zastavila se na Bakuga. ,,Pravda, nebo úkol?" Usměju se na něj.

Bakugou: Olízl jsem si rty. ,,Úkol." Řekl jsem a napil se coly. Stejně dá něco jako Dekuovi. Nalil jsem si zase a skleničku položil.

Kirishima: Chvíli jsem přemýšlel. Buďto to udělá a nebo se napije, ale při tomhle úkolu se spíše napije, jak ho znám. ,,Zavolej své mamce a řekni ji jak moc ji miluješ."

Bakugou: ,,Ne, bleh." Zabručel jsem a nalil si vodku. Hned jsem to vypil na ex. Oklepal jsem se. Heh. To je skvělý. Vzal jsem flašku a roztočil to. Padla na Dekua. Hm... Mám mu dát hnusný nebo ne?

To je smutný, že to neřekl mamce, ale pro něj je to normální. Vydechl jsem a podíval se na flašku. Bezva. ,,Em... Pravda." U něj se bojím úkolu.

Bakugou: ,,Jsi panic?"

Ježiši. Taková otázka?! Stejnak o tom neví. Vydechl jsem a pozoroval Midoriyu.

Kirishima: On bude určitě panic, co jiného? Vždyť je to andílek.

,,Em... Jo..." Zabručel jsem. Ts. To je otázka. Ale tak je to hra. Vydechl jsem a vzal flašku. Roztočil jsem to a flaška padla na Kirishimu.

Kirishima: Uuuu... ,,Úkol." Usměju se a dívám se na něj. Copak to bude?

Hm... Sice jsem Kacchana miloval, ale už je to strašně dlouho. Teď vlastně se mi asi nelíbí nikdo. Asi... ,,Um... Polib Kacchana." Řekl jsem.

Bakugou: Zamrkal jsem. Fajn. Tohle stejně nedá. Kirishima je na tohle srab.

Kirishima: ,,C-cože?" Zakuckal jsem se. Podívám se na Bakuga. Shit... On by mě zabil. ,,Nalij mi." Zamumlal jsem.

 Ale chtěl ho políbit. Takže taky gay. Snad budou ticho.

Bakugou: Ušklíbl jsem se. ,,Jsi srab a bojíš se co?" Uchechtl jsem se výsměšně a vzal flašku. Nalil jsem mu.

Hm... Škoda.

Kirishima: Tsssk. Stáhnu ho za tričko k sobě a políbím ho. Jestli mě zabije. Je to jeho vina a Midoriyi též!

Ježiši...

Kirishima: Odtáhnu se a pustím mu tričko. Určitě dnešní noc budu spát na zemi.

Zamrkal jsem. Oh. Líbí se mu to.

Bakugou: Ušklíbl jsem se a dal ruku na jeho zátylek. Zase jsem si ho přitáhl k sobě a kousl ho do rtu. Pustil jsem ho.

Kirishima: Lehce jsem zčervenal a koukal na flašku. Hehehe... To je debilní hra! Vydechl jsem a roztočil flaškou. Zastavilo to na Todorokiho. Podívám se na něj.

,,Pravdu." Zamumlal jsem.

Kirishima: ,,Hmm... Líbí se ti někdo?" Optám se ho.

,,Ani ne." Odpověděl jsem a roztočil flaškou.

Em... Zakroutil jsem hlavou a podíval se na flašku. Já. ,,Um... Chci úkol." Řekl jsem mu a čekal.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat