Spal jsem a překvapivě jsem se ani v noci nevzbudil, takže jsem byl spokojený. I když jsem občas ležel na hrbolu. Vzbudil jsem se asi tak v osm ráno další den.
Stále jsem spal a měl jsem ho na hrudi. Nějak se to prostě stalo, že jsem si ho přitáhl na hruď. Já spal na zádech.
,,Hm..." Zamručel jsem a nadzvedl se. Zívl jsem si a podíval se pod sebe. Zčervenal jsem. Em. Opatrně jsem se odtáhl a slézal z něj.
Vydechl jsem a pomalu otevřel oči. Podíval jsem se na něj a hned ho pustil. ,,Dobré ráno." Sednu si a dívám se na něj.
Sedl jsem si a zamrkal. Uh. ,,Em, dobré." Hlesl jsem a zívl si zase.
,,Promiň." Hned jsem se omluvil. Tohle je tak trapný, bože... Ale bylo to i příjemné.... Uh.... Že bych byl i na kluky? Nebo že jsem na kluky?
Podrbal jsem se na zátylku. ,,V pohodě." Hlesl jsem. Z batohu jsem vytáhl jablka. ,,Na. Jako snídaně jedno jablko a odpoledne pojedeme domu a cestou se zastavíme na jídlo." Podal jsem mu jablko a usmál se. Vylezl jsem ze stanu.
Jaaaj... Začal jsem jíst to jablko, které mi dal. ,,Nechceš se spíše najíst doma a pak zajdeme do toho kina?" Optám se ho.
,,Jo, dobře." Sedl jsem si na trávu a začal jíst jablko taky. Dneska je zase hezky.
Dojedl jsem jablko a vylezl. Zbytek jablka jsem hodil do přírody. Někdo si to sežere a nebo se to zrecykluje.
Dojedl jsem jablko a ohryzek vyhodil taky. Olízl jsem si rty. ,, nepůjdeme do vody?" Podíval jsem se na něj.
Hm? Podíval jsem se na něj. ,,Jo, dobře, ale čekej, že tě budu potápět." Uchechtnu se.
,,Jestli mě doplaveš." Uchechtl jsem se a zvedl se. Šel jsem k vodě.
Pche. Odfrknu si s úsměvem a šel s ním k vodě. U vody jsem se svlékl do boxerek a podíval se na něj. Totiž ho chci chytnout a hodit ho do vody. Hehe.
Přivřel jsem oči. Ts. Sundal jsem si mikinu a... Em. Já vlastně spal v teplácích, ale bez trenek. ,,Em. Jen si půjdu vzít trenky." Hlesl jsem a šel ke stanu.
Hm? ,,Jo, jo. Počkám si." Zazubím se a koukám na rybník. Vešel jsem do vody a voda mi byla ke kotníkům. Samozřejmě, že bych ho chvilku nosil. Nejsem debil, abych ho hodil hned, když by se mohl i zranit.
Vrátil jsem se do stanu, sundal si tepláky a oblékl trenky. Hned jsem se vrátil k vodě. Strčil jsem do Todorokiho a sním skočil do vody. Hehe
Spadl jsem omylem do vody. To je šmejd. Vynořil jsem se a podíval se na něj. Koukám na něj chladně.... Si počkej, milej zlatej.
Vynořil jsem se a podíval se na něj. ,,Copak? Já věděl, že jsi něco chtěl udělat." Usmál jsem se a plaval pryč.
,,Ts." Odfrkl jsem si a plaval rychle za ním. Pak se ponořil a chytil ho za nohu. Stáhl jsem ho pod hladinou.
Rychle jsem se nadechl a zabručel. Stočil jsem se a chytil ho za ruku, kterou jsem chytil a podíval se na něj. Ruku jsem mu sundal.
Vypláznu na něj jazyk a vynořím se. Prohrábnu si vlasy dozadu, protože mi vadí, že je mám na obličeji, když jsou mokré...
Taky jsem se vynořil a prohrábl si vlasy. ,,Jsi krutý." Našpulil jsem rty. Vyplázl jsem na něj jazyk a lehl si na záda na vodu.
,,Já vím." Štouchnu ho prstem do boku a též si lehnu na záda na vodu. Koukám na nebe, které je bez mráčků, heh...
Usmál jsem se a koukal se na nebe. U toho jsem lehce máchal nohama a plaval sem a tam.
Já jen odpočíval, ale stejnak po chvíli vylezl ven a ležel si na trávě. Tráva je tedy lepší než voda... Tady tak krásně hřeje.
Po chvíli jsem vylezl taky jako Todoroki. Sedl jsem si na trávu a spokojeně vydechl.
,,Stanování je pěkná věc... Hlavně jsme stanovali v krásných dnech." Uchechtnu se a podívám se na něj. Sednu si.
Usmál jsem se. ,,Jo. Stanování je takový na odpočívání. Je to hezký..." Vydechl jsem a lehl si. Ruce jsem si dal pod hlavu a zavřel oči.
,,No... To je." Koukal jsem na něj a pak si lehl vedle něj. Koukal jsem na nebe. Teď tu uschnout...
On tohle potřeboval. Vydechl jsem a jen odpočíval a ležel. Začínalo být tepleji a to sluníčko, které na nás svítilo, mě uspávalo. Povedlo se mi pak lehce usnout.
Podíval jsem se na Midoriya... Já myslel uschnout, né usnout. Uchechtl jsem se a tedy ho nechal. Ale dával jsem si bacha, aby nebyl na sluníčku moc dlouho, aby se nespálil.
Sluníčko, tráva, ptáci, voda... To je příjemný... Zamručel jsem a lehce spal nějakou dobu.
Když už začínalo sluníčko pálit, tak jsem si sedl. ,,Midoriyo..." Není spálený... Snažím se ho vzbudit.
Nespokojeně jsem zabručel. ,,Hm.." vydechl jsem a protřel si oči. ,,Jo...?"
,,Můžeš se spálit. Pojď radši už do stínu." Řeknu mu. Přece jsme si nevzali opalovací krém.
Vydechl jsem a sedl si. Zívl jsem. ,,Jo dobře. Támhle je stín." Vstal jsem. ,,Nebo chceš do stanu?"
,,To je na tobě." Vstal jsem a koukal na něj. Já totiž sám nevím. Je mi to upřímně jedno...
,,Tak půjdeme do stanu. Později začneme uklízet." Usmál jsem se a plahočili se ke stanu.
Já šel vedle něj. ,,Dobře..." Takže musíme pak stihnout i kino a to by bylo tak, že tam přijdeme a co tam bude na výběr, tak si vybereme, ale asi to nechám na něm...
,,Kino a večeři. Můžeme jít večer po sobě." Hlesl jsem. Ještě dneska můžeme něco dělat, než zítra půjde do práce. Přišli jsme ke stanu. Tak jsem vlezl dovnitř.
Vlezl jsem taky dovnitř. ,,Dobře..." Pousměju se, ale co když večeři nesním? Nemůžeme se prostě najíst doma, kde si mohu nabrat kolik chci? Nah...
,, Nevadí. Zbytek se teda vyhodí. Nemusíš jíst všechno." Usmál jsem se a lehl si.
,,Vždyť si to můžeme vzít domů, ne?" Proč zrovna vyhodit? Jen prostě by mi bylo asi zle... To je vše.
Povzdechl jsem si. Ono vlastně jsme přátelé, takže večeře je zbytečná, ale i tak je to spíš hezký. Jsou i rodinné večeře v restauraci, přátelé taky, kolegové... Tak možná jindy. ,,Dobře tedy." Hlesl jsem a zavřel oči.
Co mu je? Lehnu si vedle něj. ,,Hej? Co je?" Píchnu ho prstem do tváře. ,,Něco jsem špatného řekl?"
,,Hm?" Otevřel jsem oči a podíval se na něj. ,,Ne nic." Usmál jsem se. Chápu ho. Když bude jíst normálně, tak by jsme mohli jít.
,,Ne, vážně... Co je na tom, že se najíme a co nesním, tak si to odnesu v krabičce domů?" Optám se ho. Jako fakt... Co je na tom?
,,Opravdu nic. Najíme se doma." Řekl jsem. Vždyť je to v pohodě. Vzal jsem polštář a hodil mu ho do obličeje. ,, Teď ještě odpočívej." Uchechtl jsem se.
Zabručel jsem a dal polštář pryč. ,,Proč se chceš najíst doma, když se můžeme najíst v restauraci? Sám si to nabídl... Tak, co to teď měníš?" Moc nemám rád změny... Hlavně v denním plánu.
Vydechl jsem. Vždyť sám chtěl doma. Zamručel jsem. ,,Tak teda restaurace." Záleží teda na něj.
,,No... Restaurace, ale to jídlo, které nesním, tak si odnesu domů. Předtím si mě prostě špatně pochopil." Zabručel jsem a normálně si lehl.
Usmál jsem se a kývl. ,,Dobře. Takže kino, restaurace a rovnou domů." Kývl jsem a přetočil se na bok. Zavřel jsem oči.
,,Jo. Teď už, ale odpočívat." Dám si polštář pod hlavu a zavřu oči. Nějak se mi povedlo usnout. Jsem asi velký spáč.
Otevřel jsem oči a zamrkal. Um. Dobře. Koukal jsem se na něj. Vydechl jsem a zavřel zase oči. Tak jsem se rozhodl, že půjdu taky spát. Celkem rychle se mi to povedlo.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...