Sami v chatce

77 10 0
                                    

Vstal jsem a tedy zašel s mobilem do koupelny. Samozřejmě jsem si už dával pozor, abych neuklouzl. Začal jsem se prohrabovat v lékárničce dokud jsem něco nenašel. Jo, chladící mast. Paráda. Vrátil jsem se k Midoriyovi. ,,Tak jsem teda chladící mast našel."

Hm? Usmál jsem se. ,,Díky." Hlesl jsem a sedl si trochu a opřel se rám postele. Natáhl jsem se pro mastičku.

Dal jsem mu do ruky mastičku. ,,Tak se tedy půjdu já osprchovat." Zamumlal jsem a vzal si čisté boxerky, s kterýma jsem šel do koupelny.

,,Jo dobře, děkuju." Pousmál jsem se a vydechl. Otevřel jsem mastičku a stehno i břicho jsem si začal mazat. Bylo to hodně ledové, ale je to potřeba. Budu mít jen modřinu. Vydechl jsem.

Vešel jsem do koupelny a dal si mobil tak, abych viděl na důležitá místa. Zavřel jsem dveře a pak se připravoval ke sprše.

Mastičku jsem pak dal do šuplíku a lehl si. Zavřel jsem oči a odpočíval. Bouřka už nebyla, ale stále pršelo. Což bude asi dlouho. Nakonec jsem teda vstal a oblékl si alespoň kraťasy. Šel jsem do kuchyně. Udělám oběd.

Po chvíli jsem pak vylezl z koupelny s mokrýma vlasama, které jsem si jednou rukou drbal, protože druhou rukou jsem vypínal baterku a pak dal konečně mobil na stůl.

V kuchyni jsem vytáhl pár věcí a protáhl se. Zívl jsem a začal připravovat něco rychlého k obědu.

Oblékl jsem si tričko a ještě kraťase. Uklidil jsem ručník v koupelně a pak šel hledat Midoriyu, kterého jsem našel v kuchyni. ,,Chceš s něčím pomoct?"

Hm? ,,Nevím. Tohle je celkem rychlé jídlo,." Zamyslel jsem se. ,,Asi jen nakrájet rajčata." Hlesl jsem.

Ah... Tak jsem se tedy pustil do rajčat. Aspoň tu nebudu stát jako tvrdé i.

Pousmál jsem se a pokračoval v tom další. Pak jsem už jen čekal na rajčata abych to mohl dodělat. Zatím jsem připravil talíře a tak.

Skončil jsem s rajčaty a přenechal mu to, protože nevím co chce dělat dál. Že by salát?

Vzal jsem si rajčata a dodělal zbytek. Pak jsem to nandal na talíře. ,,Kluci se nají až budou chtít..." Zamumlal jsem a sedl si.

Sedl jsem si na jakoby své místo. Vždy tu už sedím. ,,Dobře. Zdá se mi to, nebo spíše se furt schovávají v pokoji?" Jako né, že by mi to vadilo. Jenom... Není to divné?

Hm? ,,Em..." Zamručel jsem a začal jíst. ,,Kacchan nemá rád společnost a mě nemá rád. A Kirishima... Nevím... Možná... Že jsou spolu..?" Hlesl jsem a jedl radši.

,,Zdá se mi, že Kirishima je spíše ocásek Bakuga." Zabrblal jsem si pro sebe a už radši jedl. Stejnak Kirishimu nechápu. Vždyť Bakugo je...ugh... No nic. Asi se mu takový typ líbí, nebo spíše on se dokáže kamarádit snad s každým koho potká.

,,Asi jo..." Hlesl jsem a jedl. Nebylo to naštěstí špatné. Bylo to dobré. Jak jsem dojedl, tak jsem šel umýt nádobí.

Dojedl jsem a přišel za ním. Dal jsem k myčce své špinavé nádobí. ,,Chceš s něčím pomoct, nebo tak?"

Zakroutil jsem hlavou. ,,Em asi ne. Jen asi říct těm dvoum, že tady mají jídlo, aby o tom věděli..." Hlesl jsem a nádobí domyl. Moc toho nebylo. Pak ještě půjdu vyprat nějaký oblečení. Spíš spodní prádlo.

,,Oh, dobře." Tak jsem tedy šel k pokoji, který patří Bakugovi a Kirishimovi. Jen jsem přišel ke dveřím. ,,Hej. Je hotový oběd." Jen jsem řekl a šel hned pryč.

Šel jsem pak do koupelny a rozdělil prádlo. Pak jsem to hodil do pračky a chtěl pračku zapnout do zásuvky. Ale elektřina nešla. Tak nic. Vydechl jsem a šel do pokoje. Podíval jsem se z okna.

Vrátil jsem se do pokoje a šel tiše za ním. Hehe. Přímo na vylekání. ,,Baf." Dám ruce na jeho boky, aby si když tak neublížil.

Vydechl jsem a hned jsem pak se sebou cukl a vyjekl. ,,Whaah!" Hned jsem se na něj otočil a zamračil se. Našpulil jsem rty.

Zasměju se tomu a pustím ho. ,,Aspoň, že sis nic neudělal." Rozcuchám mu vlasy.

,,Hmnm..." Zamručel jsem a přivřel oči. ,,To by h tě pak praštil." Hlesl jsem a usmál se. ,,Chjo. Co budeme dneska dělat? Nejde elektřina a venku je hnusně..." Rozplácl jsem se na postel.

,,Ehm, to nevím, ale tam je strašné ticho v jejich pokoji. Nezabili se?" Sednu si na kraj postele.

Kirishima: Jsme v herně. Samozřejmě jsem já zaplatil za taxík, tsk... Ale teď nemůžeme se vrátit, když prší...

Hm? Vstal jsem. ,,Tak se jde podívat." Vydechl jsem a vyšel z pokoje. Zaklepal jsem na druhý pokoj a otevřel. ,,Oni tady ani nejsou, takže tu jsme samy." Řekl jsem a dveře zase zavřel.

Bakugou: Tsk! Zase vyhrál ten šmejd! ,,Hej ty podvádíš ne?!" Zabručel jsem a opřel se o automat. Už nemáme nic. Nemůžeme hrát.

Šel jsem za ním a pak čekal opodál. ,,Aha.... Tak samy to tu dáme, no ne?" Uchechtnu se. ,,Jsou tu stolní hry?"

Kirishima: ,,Nene." Zasměju se. Já bych rád zašel do bankomatu, z kterého jsem dneska už i vybíral, abychom si užili tuhle hernu, ale ono tam leje jak z konve.

Em... podrbal jsem se na zátylku. ,,Jo... Možná tu něco je." Hlesl jsem a šel do obýváku. Otevřel jsem skříň. Hm... ,,Jsou tu dvě. Poker a něco co neznám." Podíval jsem se na něj.

Bakugou: Podíval jsem se do kapes. Nic taky nemám. Odfrkl jsem si. ,,Co chceš dělat?" Zabručel jsem. ,,Mám tu na poslední hru."

,,Tak dáme poker? Neznám, ale když to znáš ty, tak mě to můžeš naučit."

Kirishima: ,,Hmmmmm, tak dáme poslední hru a pak se posnažím vybrat peníze z bankomatu kvůli taxíku?"

,, Znám ho, ale nehrál jsem." Zamumlal jsem. Vzal jsem teda poker a šel zpět do pokoje. Sedl jsem si na postel a zamíchal karty.

Bakugou: ,,Jasně." Zabručel jsem a peníze dal do automatu. Vybral jsem si postavu a čekal na něj. ,,Jestli vyhraju, spíš v obýváku." Odfrkl jsem si. ,,A když vyhraješ?" Podíval jsem se na něj.

Přišel jsem do pokoje a sedl si před ním. ,,Aha. Takže novinka pro nás dva, ale nemusíme to hrát přesně."

Kirishima: Jak, že když vyhraje, že budu spát v obýváku? Tsss... ,,Hmm.... Když vyhraju? Třeba..." Tak polibek můžu vždycky, hehe. I když jenom, když on to nečeká a stejnak to dělat nebudu. ,,Taaak...pomasíruješ mi záda." Snad se budu moct další den hýbat...

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat