Něco mi dlužíš

76 9 0
                                    

Sedl jsem si ke stolu taky. Uh. Klid. Vydechl jsem a radši začal hned jíst.

Začal jsem jíst a mlčel.

Kirishima: Podíval jsem se na Midoriyu a pak na Todoroki. Radši jsem mlčel. Je to přece jeho věc. Začal jsem jíst.

Bakugou: Jedl jsem s neutrálním výrazem. ,,Alespoň při sexu mlčte a nechte si to na jindy." Odfrkl jsem si a dojedl.

Ehm. Je tu strašné ticho. Vydechl jsem a napil se. V tu chvíli jsem se zakuckal a radši mlčel. Em...

,,Neměli-." Ani jsem to nedořekl, protože mi skočil do řeči Kirishima.

Kirishima: ,,Oni neměli sex... Todoroki se koukal na porno."

Počkat, cože? Nechal jsem svůj chladný výraz. Tohle kde zjistil?! Kdo mu to nakecal? Podívám se na Midoriyu. On... Že on vše svede na mě! Hlavně, že se on vzrušil z líbání. Podívám se na Bakuga. ,,Promiňte... Příště ty videa ztiším..." Za tohle Midoriya zaplatí!

Kacchan si jen odfrkl a když dojedl odešel. Když jsem předtím cítil pohled od Todorokiho, tak jsem polkl. Bože můj... Kirishima... Radši jsem dojedl, talířek dal na linku a dokráčel do pokoje.

Dojedl jsem a dal dalíř na linku. Hned jsem šel za Midoriyou, protože si s ním musím něco vyříkat.

Kirishima: Dojedl jsem a tedy já začal mýt nádobí. Přece skoro nic tu nedělám....

Přišel jsem do pokoje a zavřel za sebou. Kde je sakra klíč... Vykašlal jsem se na to a přišel ke skříni, kdy rodiče mají kabáty na zimu. Vlezl jsem si tam a schoval se za kabáty.

Vešel jsem do pokoje a zavřel dveře. ,,Midoriyo? Můžeš mi to k sakru vysvětlit?" Zabručel jsem a založil si ruce. ,,Kde jsi? Vím, že si vešel do pokoje."

Vydechl jsem a dal si pusu přes pusu. Třeba si bude myslet, že jsem vylezl oknem. Heh.

Sedl jsem si na kraj postele. ,,Aspoň když jsem se obětoval, tak bys mohl být hodný." Opřu se rukama dozadu a koukám po místnosti.

Ani se mu, ale nedivím, že je asi naštvaný... Ale co? Oni taky určitě koukají na porno. Takže to není tak trapný. Povzdechl jsem si a vylezl.

Podíval jsem se na něj. ,,No, konečně." Zabručel jsem. ,,To tě nenapadlo něco jiného?"

Zabručel jsem. ,, Promiň, ale tak co? Hodně lidí kouká na porno." Uchechtl jsem se a rozplácl se na postel. Zavřel jsem oči.

,,Takže tohle je tvá výmluva, jo? Že hodně lidí kouká na porno." Tsk. Lehnu si a dám ruku kolem pasu.

Zamručel jsem. ,,No jo, no jo, promiň." Zahuhlal jsem. A co jsem měl jiného říct?

,,Takžeee mi něco dlužíš." Zašeptal jsem u jeho ucha a ušklíbl se.

Um... ,,A co...?" Hlesl jsem a polkl. Nevím co od něj čekat. On je to určitě krutý člověk.

,,Hmmmm. To vymyslím." Zamumlal jsem a koukal se na něj.

Zamručel jsem a zavřel oči. ,,Fajn..." Zamumlal jsem. ,,Jdu do sprchy. Odtáhl jsem se a zvedl se. Vytáhl jsem si čisté kraťasy a tílko na spaní a šel do koupelny.

Cože? Ugh... Povzdechnu si a položím si hlavu na polštář. Proč zdrhá?

Hm? Podíval jsem se na něj. ,,Co je?" Zeptal jsem se. Em... Vydechl jsem. ,,Klidně když by jsi chtěl, můžeš se mnou..." Hlesl jsem a vyšel z pokoje. Zalezl jsem do koupelny a oblečení na spaní jsem si položil na pračku. Svlékl jsem se a vlezl si do sprchy.

Jo a ještě by pak sváděl, že jsem se koukal na porno v koupelně a že jsem si tam honil, tsk.

Hm? Asi je opravdu naštvaný. Povzdechl jsem si a osprchoval se. Pak jsem vylezl a osušil se. Oblékl jsem se Vylezl jsem ven a šel do obýváku. Nechám ho chvíli radši samotného...

Jen jsem si v klidu odpočíval a čekal na něj než se mi vrátí. Stejnak se bojím, že by se tam vzrušil a jak by to potom nešlo nijak obkecat.

Zívl jsem a přišel do obýváku. Na gauči ale ležel Kacchan. Zamručel jsem a povzdechl si. Vrátil jsem se teda do pokoje. Stejně jdu asi spát. Je brzy, ale tak co.

Podívám se na něj. ,,No, konečně. To ti to trvalo." Zabručel jsem a udělal mu místo na posteli.

Hm? Podrbal jsem se na zátylku a lehl si na bok na postel. Ruku jsem si dal pod hlavu a dekou se po pas přikryl.

Dívám se na něj. ,,I když...jakože to porno bylo ne? Jenom to byl živý přenos." Uchechtnu se. Obejmu ho.

Nafoukl jsem tváře. ,,Nebylo to porno." Zavřel jsem oči. Cítím se ale trapně, když jsem říkal tamto... Celkově to bylo trapný.

,,Když myslíš." Píchnu ho do tváře a uchechtnu se. ,,Jako křeček."

Vydechl jsem. Tak křeček hm? Dobře no. Jsem křeček. Zamručel jsem a otevřel oči.

,,Roztomilý křeček." Prohrábnu mu ty hebké vlásky a usmál se. Začnu si s jeho vláskami hrát

Vydechl jsem a oči zase zavřel. Nechal jsem ho a já jen odpočíval. Možná se mi povede usnout.

Dám mu pusu do vlásků pusu a hraju si stále s jeho vláskami. Má tak hebké vlásky a baví mě si s něma hrát, heh.

Pousmál jsem se a spokojeně bručel. Odpočíval jsem a po nějaké době na mě šla únava trochu víc a tak se mi povedlo usnout.

Zavřu oči a po chvíli po něm jsem usl. Měl jsem prsty zapletené do jeho vlásků.

Zavrtěl jsem se a objal ho kolem pasu. Spokojeně jsem spal a povedlo se mi to až do dalšího dne.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat