Hned jsem vypil čaj, protože mi chutnal. Oblékl jsem si tričko a vstal. S hrnkem jsem se vrátil do kuchyně, který jsem dal do dřezu. Přišel jsem do obýváku a sedl si vedle Midoriya. ,,Tak co tam dávají?" Optám se ho.
Hm? ,,Nevím. Něco jsem tam zapnul. Dává nějaký seriál, ale klidně si to někam dej." Dal jsem mu ovladač a opřel se.
,,Uh... To je dobrý." Dal jsem ovladač na stůl. Očkem se na něj podívám... Lehnu si na gauč a položím si hlavu na jeho stehno. Zavřu oči. Proč tohle k sakru dělám? Za to může ta nemoc! Ano! Na to to budu svádět.
Zamručel jsem a ruku mu dal na čelo. Je ještě trochu vařící. Měl by si jít lehnout, ale tak teď leží. Vydechl jsem, ruku jsem si opřel o opěradlo. Hlavu jsem si opřel o ruku a začal ho hladit ve vlasech. Koukal jsem se na seriál.
Uhm... Musím uznat, že tohle je, ale příjemné. Začnu tiše příjemně mručet. Nikdy jsem nedostával tak hezké dotyky.
Příští týden jdu do školy vlastně jen čtvrtek a pátek. Pokud jde o středu, tak ještě dají vědět. Přivřel jsem oči a pokračoval ve všem.
Po chvilce jsem otevřel oči a taky se koukal na seriál. Celou dobu jsem mlčel, ale užíval si to hlazení... Asi bych byl radši kocour.
Pak mu, ale musím říct, že den, kdy nám skončí škola a já udělám zkoušky, tak přijede máma a bude tu spát. Takže budu muset spát asi u něj na zemi, nebo na gauči. Ale tak jestli vůbec udělám zkoušky. Zavřel jsem oči a pokračoval, až se mi z toho povedlo usnout.
Najednou jsem začal cítit, že hlazení se snižuje, až skoro vůbec nic. Chtěl jsem požádat, aby mě opět hladil, ale všiml jsem si, že spí. Sedl jsem si a podíval se na něj. Lehce jsem ho pohladil po tváři a přitáhl si k sobě. Dal jsem jednu ruku pod jeho kolena a druhou ruku kolem pasu. Vstal jsem a takhle jsem ho odnesl do jeho pokoje, kde jsem ho uložil. Vždyť je v uniformě. Nah. Opatrně jsem mu rozepl uniformu. Košili mu samozřejmě chci nechat. Pak mu už sundám jenom kalhoty, vše mu poskládám, zakryju ho a zmiznu z jeho pokoje.
Poslední dobou dobou jsem unavený z ničeho. Opravdu nic nedělám a jsem unavený. Nijak to nechápu. Zavrtěl jsem se a objal to co bylo u mě. Moje deka, která byla trochu těžší. Že by kočka? Nijak jsem to neřešil a už spal až do dalšího dne.
Další den jsem dělal pro nás snídani. Že by to ode mě chytil? To snad ne... Vydechnu. Jen jsem nám namazal chleby a dal nám na talířek. Už je devět ráno. Asi bych ho měl vzbudit.
Ráno jsem se vzbudil už docela dost čilý. Taky jsem spal dvanáct hodin, možná dýl... Zabručel jsem a sedl si. Hm? Uniforma... Podrbal jsem se na hlavě a nijak to neřešil. Kočka na mě mňoukala, nejspíš hlady, tak jsem vstal. ,, Už jdu..." Hlesl jsem tiše.
Kouknu na kočku a vyzdvihnu si ji na sebe přes rameno. Začnu ji drbat. Nasypal jsem ji nějaké granule do misky. ,,Asi ti to chlupáč žere, co?" Dám ji na zem. Pak si všimnu Midoriyeho. ,,Dobré... Na stole máš snídani."
Hm? Zamručel jsem a protřel si oči. ,, Dobré a díky... Už ti je dobře?" Zeptal jsem se a sedl si ke stolu. Zívl jsem a protáhl se.
,,Jo... Hele a...nijak jsem tě neučomoval a ani neosahával, jo?" Ujasním mu to. Co když si myslí, že jsem úchyl? Nah!
,,Co?" Zahuhlal jsem a zamrkal. Proč nebo... Em. To je fuk. Pokrčil jsem rameny a pustil se do jídla.
Takže je mu to fuk? Dobře... Já si myslel, že s tím bude šílet, ale on dělá jakoby nic. Sedl jsem si ke stolu a začal jíst to svoje jídlo.
Však mi jen sundal nějaké oblečení. Kdyby to byli i trenky... Oh jsem jen v trenkách. Pak se převléknu. Em. No tak bych to bral jinak. Vydechl jsem a jedl. Po chvíli jsem dojedl.
,,Jaký plán máš na dnešek? Má ta kamarádka přijít dneska?" Optám se ho. ,,Nebo kdy?" Neřekl mi o tom, kdy má přijít. Jen, že se domluvili na jiný den.
Zakroutil jsem hlavou. ,,Ne. Přijde příští týden." Hlesl jsem a opřel se. ,,Dneska..." Vydechl jsem. Učit se nebudu. ,,Asi vezmu Kuličku na vodítko a půjdu s ni ven. Jinak moc nevím.
,,Mohl bych s tebou? Jinak se tu budu strašně moc nudit." Zabručím nad tím. Snad mi to povolí a když ne, tak stejnak půjdu.
,,No, měl bys asi ležet, ale stejně půjdu po obědě, takže asi jo." Pokrčil jsem rameny a vstal. Šel jsem do pokoje pro věci a pak šel do koupelny.
Uh.... Odešel jsem do pokoje a lehl si na postel. Až bude čas udělat oběd, tak ho půjdu dělat. Teďkom si odpočinu. Zavřu oči a vydechnu.
Svlékl jsem se a vlezl si do sprchy. Ze sprchy jsem po chvíli vylezl a oblékl se. Pak jsem šel do obýváku.
Nudím se a nemůžu vůbec usnout. Co mám tedy dělat? Třeba srát kocoura? Neee... Na mě je Chlupáč čím dál víc nepříjemnější. Možná ho přejmenuji. Už se mi to jméno moc nelíbí.
Sedl jsem si na gauč a začal drbat Kuličku. ,,Dneska půjdeme ven." Vydechl jsem a hladil jí. Docela se nudím. Možná bych si mohl předtím zaběhat.
Sedl jsem si a zabručel. Je nuda být nemocný a stejnak zítra půjdu do práce, i přes tu nemoc. Vstal jsem a protáhl se.
Jo. Vstal jsem a převlékl se do něčeho jiného. Podrbal jsem kuličku, vzal si telefon a šel jsem na chodbu, kde jsem se obul.
Oblékl jsem si ještě mikinu a vylezl jsem. ,,Hm? Kam jdeš?" Optám se ho. I když vím, že se nemám zajímat, ale budu tady u telky.
,,Em no. Jdu si zaběhat. Za hodinku jsem zpět." Řekl jsem a vzal klíče. ,, Zatím." Usmál jsem se a vyšel ven. Dal jsem si sluchátka do telefonu.
,,Ah-" Ani jsem nestihl rozloučit, tak jsem si sedl na gauč a pustil si něco v telce.
Dal jsem si je do ucha a pustil si písničky. Telefon jsem dal do kapsy a vyšel ven. Rozeběhl jsem se pryč.
Pustil jsem si tam nějaký krimi příběh a vydechl. Hm... Tak tohle je zajímavé. Začal jsem na to koukat.
Vyběhl jsem z města a běžel přírodou. Když už se nudím, tak je hodně věcí co dělat.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanficPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...