,,No, to jsme dlouho spali... Nebude ta voda studená?" Optám se ho. ,,Nebo by bylo lepší jít o trochu později... Přece jenom včera pršelo a opět je teplo, ale bazén se nemusel zahřát, ne?" Nechci, aby byl nemocný... Ještě by si zkazil zbytek dovolené.
,,Já neřekl že půjdu teď." Uchechtl jsem se. ,,Půjdu po obědě asi tak hodinu na to." Zamumlal jsem a usmál se. Sedl jsem si a vstal. Přišel jsem k věcem.
,,Oh, dobře." Já si už myslel, že půjde do bazénu. Hm? Uslyšel jsem šplouchnutí jako kdyby něco skákal do bazénu. Že by byl někdo v bazéně?
Kirishima: Plavu si v bazénu, protože jsem před chvilkou udělal bombu!
Hm? Stejně tam někdo teď šel. Vydechl jsem a vytáhl si kraťasy. Převlékl jsem se a pak hopl do postele na záda. Ruce jsem si dal pod hlavu a zavřel jsem oči. ,,Půjdeš pak taky?"
,,No, asi ano, když tam budeš ty." Přijdu k němu a lehnu si vedle něj. Pohladím ho po vlasech a lehce se pousmál...
Hhm... Pousmál jsem se. Lehl jsem si na bok a přehodil přes něj svou ruku. Měl jsem zavřený oči a jen ležel. Nemám vůbec chuť k jídlu. Dneska moc nechci.
Jemně ho pohladím po tváři a dám mu pusu do vlásků. Těch vlasů má hodně... Má je pěkně husté. Začnu ho ve vlasech drbat jako včera večer.
Spokojeně jsem zamručel a objal ho. Asi vím co mi chybělo. Vztah. To je asi ono. Pootevřel jsem oči a koukal se do jeho ramene.
,,Jsi roztomilý..." Zašeptal jsem a jen ho nadále drbal ve vlasech. Strašně mě to láká. Je tak roztomilý a když má rád drbání, tak proč ho nedrbat.
Zavřel jsem oči a zakroutil hlavou v nesouhlas. ,,Nejsem..." Šeptl jsem a červenal se. Heh... Jsem kluk a kluci nemůžou být roztomilý.
,,Ale jsi a konec debaty." Prohrábnu mu vlásky a dám mu pusu na čelo. Asi jsem vážně na to mazlení...
Usmál jsem se a zvedl hlavu. Dal jsem mu pusu a hlavu si zase položil na rameno. ,,Jak to teda mezi námi bude?" Klidně ten vztah bych bral.
,,Ehm, uhm... Tak budeme spolu?" Zamumlal jsem a objal ho. Takže jsem ho hladil po zádech.
Zamručel jsem a kývl. ,,Dobře." Hlesl jsem a usmál se pro sebe. Zavřel jsem oči.
,,Takže chceš i ty být se mnou?" Optám se ho pro jistotu a pohladím ho po páteři.
Kývl jsem. ,,Jasně že..." Zamumlal jsem. Je velký introvert, ale zvykl jsem si na to. Navíc občas ten jeho pohled je strašidelný a někdy mě přitahuje...
Zvednu mu hlavu a dám mu pusu na čelo. ,,Co chceš teďkom dělat?" Optám se ho a pohladím ho palcem po tváři.
Eh... Olízl jsem si rty a vydechl. ,,Ani nevím... Za hodinu můžeme jít dělat pomalu oběd. Co bys chtěl dělat ty?" Zeptal jsem se a přivřel oči.
,,Uhm, tak třeba se jít projít než bude oběd? Prostě si do lesa zajít. Třeba najdeme pak nějaké hezké místečko." Podrbu ho ve vlasech.
Usmál jsem se a kývl. ,, Dobře, můžeme." Řekl jsem a odtáhl se. Vstal jsem z postele a vlastně jen čekal na něj. Já půjdu jen v kraťasech. Venku je celkem horko.
,,To jdeš jen takhle?" Sedl jsem si a potom vstal. Protáhl jsem se co to nejvíc šlo a pak se jen oblékl do kraťas a do trička s krátkým rukávem.
Vytáhl jsem si mikinu a uvázal si ji kolem pasu. Hm? ,,Jo. Je tam horko." Řekl jsem a šel z pokoje ke dveřím. Obul jsem se.
Přišel jsem za ním a obul si boty. ,,Bereš ty klíče, nebo mám já?" Dám mu na výběr. Tak já mám kapsy, kde mám už i svůj mobil.
,,Vezmu já." hlesl jsem. Vzal jsem klíče a dal si je do kraťas do kapsy otevřel jsem dveře a vyšel s ním. Za námi jsem zavřel.
,,Dobře tedy..." Šeptl jsem a rozešel jsem se s ním do lesa. Snad to bude vše v cajku. Tak stromy už by měli být spadlé, no ne?
Semkl jsem rty. Um. Chytil jsem ho za ruku a šel s ním. Ve vztahu se přece drží za ruce no ne? Druhou jsem si dal do kapsy u kraťas a šel.
Stiskl jsem jeho ruku a propletl jsem si s ním prsty. V tichosti jsem šel a mám neutrální výraz jako vždycky.
Zítra odpoledne se už jede pryč... Vydechl jsem. To nebylo na moc dlouho. Zamručel jsem a přivřel oči. Rozhlížel jsem se.
Podívám se na něj a dám mu pusu na spánek. Chci, aby věděl a cítil, že ho mám rád, když už jsme spolu. Jen ještě bude záležet jestli bude chtít, aby to věděli všichni, a nebo aby to bylo jenom pro nás dva. To bych se ho měl na tohle taky zeptat...
Usmál jsem se. ,,Až přijedeme zpět, tak si budu hledat práci. Ale ještě nevím co. Co budeš dělat ty? Budeš stále tam kde jsi?" Zeptal jsem se.
,,Uh... Už jsem si začínal hledat jinou práci, která je více výdělečná... Už jenom čekám jestli mi odpoví."
,,Jo? To je super." Usmál jsem se a pak se zase rozhlédl před sebe. Začíná být opravdu horko.
,,Hm....Ale bude mi to zabírat více času. Nějak od osmi do deseti." Pověděl jsem.
,,To je ale nesmysl. Můžeš dělat jen dvanáct hodin. Pokud budeš dělat čtrnáct, tak budeš mít ale zase víc dní volno. Asi tak dva dny v týdnu a víkend." Je to nesmysl.
,,Uh... Mohu i dělat víc a aspoň si našetřím pak na volna, ale je pravda, že o víkendu budu mít volno, ale chci si pořádně vydělat."
Bude pak hodně unavený. Přijde domů, půjde spát a pak ráno zase. Takže nebude mít čas na nic jiného. Na mě, na koucoura a na sebe. Takhle bude přepracovaný a může se mu něco stát... Povzdechl jsem si. Kecat mu do toho radši nebudu.
,,Copak?" Nevypadá z toho nadšeně, ale to mu se ani nedivím. Většinou není nadšený z toho, když chci pořádně pracovat.
Hm? ,,Ne nic." Pousmál jsem se. On se nepoučí. Chápu že chce pracovat, ale i tak. Člověk potřebuje i odpočinek.
Hmmm... ,,A možná bych si vzal i druhou práci přes noc." Dělám si srandu, ale vím, že mu vadí, že chci tolik pracovat, ale rád bych se o něho postaral...
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
Hayran KurguPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...