Domlouvání co a jak

92 9 0
                                    

Nah. Vstal jsem a nechal kocoura na pokoji, kde byl. Vyšel jsem z pokoje a šel do kuchyně. ,,Mám já udělat večeři?" Optám se. Nevím jak dobře umí vařit a tak.

,,Hm? To je jedno. Klidně si můžeš vzít něco z lednice. Em. Já moc nevařím, takže..." Podrbal jsem se na zátylku.

,,Takže mám já uvařit. Dobře. Tak co chceš k jídlu?" Optám se ho a koukám na něj. Tak doma jsem občas vařil, tak teda něco aspoň umím.

,, Nemusíš. Já nevařím celkové. Ale jestli chceš... Udělej to, na co máš chuť ty, aby jsi to snědl a já to sním taky." Pousmál jsem se.

,,Dokážeš sníst něco pikantnějšího?" Optám se ho a už koukám, co tu vše má. ,,Co třeba spicy enoki mushroom?" Optám se ho. ,,Nebo něco jiného?"

Pikantní? To mi připomíná Kacchana, který to miluje. Jo další poznámka. Dříve jsem ho měl hodně rád. ,,Em jo klidně. Chceš s něčím pomoc?" Zeptal jsem se.

,,Ne, to je dobrý. Tohle já zvládnu. Možná se jen občas poptám, kde co je." Nechci, aby mi tu jinak zavazel.

Em. ,, Dobře." Hlesl jsem a šel raději do obýváku. Zapnul jsem televizi a sedl si na gauč. Hned u mě byla kulička. Usmál jsem se a hladil jí.

Začal jsem teda makat na jídle. Občas jsem pokukoval, co kde jde. Tak jsem teda makal na spicy enoki mushroom. Asi zítra si koupím své nudle soba a budu jíst jen to. Možná jako za odměnu, že mě tu nechává, tak bych mu vařil. Ještě se s ním budu muset domluvit.

Pak se s ním asi domluvím na penězích, jídle a všem okolo. Vydechl jsem a koukal se na jednu show, kterou právě dávali.

Po deseti minutách jsem to měl udělané a už dané na talířků. Vzal jsem talířky a dal na jídelní stůl. ,,Midoriya, jídlo je na stole." Řeknu a sednu si ke stolu.

Hm? Televizi jsem vypnul a vstal. Kuličku jsem položil na zem a šel do kuchyně, kde js si sedl ke stolu. ,, Vypadá to dobře." Usmál jsem se. ,,Tak dobrou chuť."

,,Dobrou chuť." Zamumlám a začnu jíst. Krásně pálivé. ,,Chci se domluvit... Platí se tu nájem, že? Platil bych klidně celý nájem. Vařil bych a když tak zezačátku společně nakupovali suroviny a nebo ti dám peníze, protože nevím, co ty všechno jíš." Řeknu mu to, co jsem za tu dobu vaření vymyslel. On by třeba mohl uklízet a tak. To by šlo. Přece má školu, tak ať na ni myslí.

,,Hned při první větě tě stopnu. Už jsem zmínil, že nájem je zařízený. To platí moje máma, ale jen do doby, než dodělám za měsíc a půl... Vlastně dva školu. Budeš platit jen 20 procent za celkově všechno co se používá, jako je voda, elektřina a tak. Já budu platit za potraviny a další tyhle blbosti po dobu co budu ve škole. Navíc. Měl by jsi si peníze spíš šetřit ne?" Vydechl jsem a začal jíst. Prý celý nájem. Bydlím tu já. Hm. ,,Je to výborný." Hlesl jsem. ,,No a pokud jde o úklid, tak se budeme střídat. A nebo by jsi vařil a já uklízel."

,,Uklízíš ty." Řeknu hned. Nechci uklízet. ,,20 procent? Spíše 50, ne? A jak ty budeš proboha platit potraviny, když jsi na škole. Spíše si všímej školy. Já budu platit potraviny." Kde by na jídlo bral? Možná tak z praxí, které asi má.

,,Dobře a 30 nejvíc. A normálně. Máma mi dává peníze. Jak říkám. Stará se o mě normálně, ale...z jiného místa.  Když půjdu nakupovat. Jen mi na papírek napiš co mám koupit, když budeš teda vařit." Hlesl jsem a po nějaké době dojedl. Hned jsem vstal a vzal si skleničku s vodou, kterou jsem vypil.

Též jsem dojedl a napil se čerstvé vody. ,,Jinak budu i v noci chodit sem, protože mě přijali do další práce, kde budu občas chodit a to bude noční, tak aby si se nelekl." Vstal jsem a vzal svoje i jeho špinavé nádobí. Dal jsem to do dřezu. On to umyje. Šel jsem opět zpátky do pokoje.

,,Em jo dobře." Vydechl jsem a povzdechl si. No. Umyju nádobí a dám si sprchu, pokud tam nebude. Vydechl jsem a šel umýt to nádobí.

Přišel jsem do pokoje a sedl si na kraj postele. ,,Zítra tě tu budu nechávat, kocourku." Podrbu ho. Hele...spinká. Vydechl jsem a lehl si. Přivřel jsem oči. Stále nemohu uvěřit, že jsem konečně vypadl z toho domu.

Nádobí jsem umyl a šel ke koupelně. Nic neslyším. Vešel jsem tam a svlékl se. Hned jsem si vlezl do sprchy. Ještě se musím učit. Zkoušky mi za chvíli začínají.

Odpočívám na posteli a přemýšlím, co dál. Teď mám život tak nějak volný a ani jsem to nečekal, že to půjde jak po másle. Ani nemám žádný další plány, tak co? Asi budu čekat dokud se něco neobjeví. Povzdechnu si. Je zajímavé, že přes to předešlé odmítání mi tohle nabídl.

Hm. Čekal jsem, že se budeme víc bavit, ale tak třeba bude mluvit. Usmál jsem se a po sprše se oblékl. Vyšel jsem ven a klekl si na chodbě. ,, Dobře dobře." Vydechl jsem. Když si kulička chtěla hrát. Vzal jsem provázek a hrál si s ní.

Když už jsem uslyšel, že opustil koupelnu, tak jsem si vzal spodní prádlo a vyšel jsem. Kouknu na něj. Na to, že se před chvilkou koupal, tak se asi chce znova ušpinit, co? Odešel jsem do koupelny a samozřejmě za sebou zavřel. Svlékl jsem se a dal všechno oblečení do koše na prádlo. Svoje čisté spodky si někam položil a našel si nějaký ručník, který jsem si odložil. Vlezl jsem do sprchy a začal se teda sprchovat. Uf... Konečně ze sebe smyju pot a ten smrad z těch zvířat. I když to moc necítím, ale ostatní mohou. Mně je to, ale celkem fuk.

Usmál jsem se a po chvíli přestal. Přišel jsem do pokoje a samozřejmě nechal pootevřeno, aby mohla ke mně a pak jsem si lehl na postel. Vzal jsem si učení, zapnul lampičku a začal se učit.

Po krásné a klidné sprše jsem vylezl a oblékl si spodní prádlo. Vydrbal jsem si vlasy a pověsil ručník. Vylezl jsem a všiml si kočky, kterou jsem podrbal. Pak jsem šel do pokoje, ale cestou jsem se na chvilku zastavil. ,,Tak dobrou." Popřeju mu a jdu tedy dál.

Hm? Podíval jsem se na něj a pak zpět do učebnice. ,,Dobrou." Řekl jsem mezi tím a nadále se učil asi tak hodinu. Pak jsem zhasl lampičku, přikryl se a šel spát. Usnul jsem do pár minut.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat