Probírání vztahů

61 10 0
                                    

Přišel jsem do pokoje, kde jsem si sedl na postel a opřel se o zeď. Vytáhl jsem mobil a tedy byl na mobilu. Nevím, co jiného dělat.

Kirishima: To jeho velké ego tak zbožňuji... ,,Na večer si moc nepamatuji, takže nevím." Usměju se na něj a sednu si na kraj postele. Hmmm...

Povzdechl jsem si. Vzal mi panictví, ale měl bych se chovat normálně... Zamručel jsem a zavřel oči. Ale přál jsem si to s někým, s kým budu chodit, aby mě ten dotyčný miloval a tak. A přijdu o to s Hetero klukem a spolubydlícím... Sakra... Nadechl jsem se a vylezl. Seděl jsem na kraji.

Bakugou. Odfrkl jsem si. Určitě pamatuje. ,, Když si to nepamatuješ, tak ti to rád připomenu." Chytil jsem ho za zátylek a přitáhl do polibku. Pak jsem se odtáhl a vstal.

Po chvíli jsem zašel za Midoriyou. Sedl jsem si na kraj bazénu. ,,Ahoj..." Zašeptal jsem. ,,Fakt se ti za to omlouváme."

Kirishima: Ani jsem nestihl reagovat! Tsk! Vstal jsem a chytil ho za ruku. Natiskl jsem ho zádama ke zdi a začal jsem ho líbat.

Hm? Odvrátil jsem pohled a povzdechl si. ,,Jo v pohodě. Prostě se to stalo a zapomene se to na to. Budu dělat že se mi to nestalo a že jsem stále..." Zabručel jsem a vytáhl si nohy nahoru. Přivřel jsem oči.

Bakugou: Hm? Cukl jsem sebou a zamrkal. Co to kurva... Ts! Já věděl, že jsem ten kdo se mu líbí. Ušklíbl jsem se a polibek mu vrátil.

,,Promiň a dobře." I když já na to zapomenout nemůžu! A on určitě taky ne. Nah.... Lhali bychom si sami sobě.

Kirishima: Odtáhl jsem se. ,,Odplata." Prohrábnu mu vlasy a hned jdu z pokoje pryč.

,,To první jsem chtěl s někým, s kým bych chodil a mě miloval mě. Ty určitě taky. Čas se nevrátí no." Zavřel jsem oči a hlavu si podepřel rukou.

Bakugou: Vydechl jsem a opřel se o zeď. No sakra ten líbá... Zakroutil jsem hlavou.

,,To nevrátí, no." Zamumlal jsem a podíval se jinam. Měl jsem se prostě udržet, ale on se tak nabízel a prostě... Ugh.

Vydechl jsem. Když už jsem o to přišel, tak už bych byl radši kdybych si to pamatoval. Teda pokud by to nebylo znásilnění. Každopádně to nechám být. ,,Přece si nepokazíme prázdniny ne? Nech to být." Hlesl jsem a zase vlezl do vody.

,,No, jo." Vstal jsem a tedy šel zpátky do pokoje, abych ho nechal být.

Povzdechl jsem si. To jemu nevadí? Jemu nevadí, že se mnou spal? Asi ne. Zamručel jsem a odpočíval.

Vešel jsem do chatky a narazil na rudého Kirishimu. Že by z toho alkoholu? Ale když jsem ho viděl dneska ráno poprvé, tak byl v pohodě. Jen kolem mě prošel a já tedy šel do pokoje. Asi si chce popovídat s Midoriyou. Co já vím.

Kirishima: Sedl jsem si na zem před bazénem a koukal do vody. Dal jsem si nohy do bazénu a čvachtal si nohama v bazénu. Dlouze jsem vydechl a snažil se uklidnit. Já to udělal! Já to fakt udělal.

Hm? ,,Ahoj. Co se děje? Nemáš horečku?" Zeptal jsem se a protáhl se. Sedl jsem si vedle něj.

Kirishima:Podíval jsem se na něj. ,,Oh, ahoj. Nevšiml jsem si, že jsi v bazénu." Nervózně se uchechtnu. ,,Jenom, no... To neřeš." Usměju se. ,,Jinak co ty a Todoroki?" Optám se ho s úšklebkem na tváři.

Zamrkal jsem. ,,Co já a Todoroki? Co by?" Nadzvedl jsem obočí. ,,Jsme přátelé a co." Zamručel jsem a vydechl. Přivřel jsem oči a zčervenal.

Kirishima: ,,Nooo... Byl nějaký nesvůj, když odcházel od tebe." Zamumlal jsem. ,,Ale to je fuk." Usměju se. ,,Jak sis to včera užil na Todorokiho klíně?"

Zabručel jsem. ,,Nic jsme nedělali jasný? Jen..." Odmlčel jsem se a povzdechl si. ,,Jak jsem včera řekl že jsem panic, tak jsem večer zjistil, že je to lež. Když jsme s Todorokim dříve pili, tak jsme měli sex, ale já si to nepamatuju. On mi to večer řekl..." Sklopil jsem hlavu a obličej si dal do dlaní.

Kirishima: ,,Cožeee? A jsi s tím v pohodě, nebo chceš objetí?" Zamumlal jsem. I když budu mokrý, tak to vadit nebude. ,,Nebo by bylo nejlepší si o tomhle s Todorokim promluvit, no ne? Třeba byste mohli být spolu. I když prvně byl sex, no." Zasměju se.

Zabručel jsem. ,,To určitě. Todoroki je nejspíš Hetero a i kdyby byl na kluky, tak jsme jen přátelé. On mě tak považuje a určitě by se mnou být nechtěl." Zahuhlal jsem.

Kirishima: ,,Když myslíš." Miknu ramenami. ,,A ty si jako fakt z toho prvního sexu nic nepamatuješ, jo?" Já bych si první sex pamatoval. Asi... Teda jestli byl opilý, tak to si nemusí každý pamatovat, no.

Povzdechl jsem si a zakroutil hlavou. ,, Bohužel. Ale jsem rád, že to byl alespoň někdo, koho znám a bavím se s ním. Než někdo cizí nebo by to bylo znásilnění." Zamumlal jsem.

Kirishima: ,,Uuuh... A nebylo tohle znásilnění taky? Protože jestli si to nepamatuješ, tak tě klidně do toho mohl donutit, ne? Když jste oba dva pili." Pověděl jsem.

Zamručel jsem. ,,To pochybuju..." Hlesl jsem. Todoroki takový není. Zabručel jsem. ,, Změna tématu. Co ty a Kacchan?" Zeptal jsem se.

Kirishima: ,,Já a Bakugo? No nic." Miknu rameny. Vím, že když včera byl lehce napitý Todoroki, tak se mi zdál jako takový spíš pohodář než agresor. Takže co já vím. Já jsem po alkoholu mazlivý. Tsk... ,,A co tě to vůbec zajímá?" Optám se ho pro zajímavost. Že by stále byl do Bakuga? Viděl jsem to na něm, když ve škole. Jako štvalo mě to, ale nedával jsem to znát, ale pak to přestalo a byl jsem spokojený. Jo, můj crush už od začátku střední.

Zamručel jsem. ,,Jen jde vidět že se máte rádi." Hlesl jsem a opět si vlezl do vody.

Kirishima: ,,Hmmm.... Ale asi jenom přátelé." Zamumlal jsem si pro sebe. Nebo spíše kamarád s výhodami? Nevím, co chce Bakugo. On je tak složitý! Ale stejnak budu stát při jeho boku.

,,Jak jste se včera políbili, šlo vidět že se chcete navzájem. Tak to zkus." Hlesl jsem a plaval okolo.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat