Po hodině jsem vše udělal a pak to jenom nechal. Šel jsem všem oznámit, že jídlo je hotové. Prvně jsem šel za Midoriyou.
Ležel jsem v posteli a jen tak koukal do stropu a občas byl na telefonu. Pak jsem se podíval ke dveřím. ,,Už jdu" zvedl jsem se a šel do kuchyně.
Ani jsem nic neřekl. To čte myšlenky? No, dobrá. Tak to bych si měl na něj dávat pozor. Pak jsem šel pro ty dva. Stále v bazénu? ,,Hej... Je hotový oběd." Řekl jsem a hned odešel zpátky dovnitř si nabrat.
Kirishima: ,,Super!" Vylezl jsem z bazénu.
Přišel jsem do kuchyně a sedl si ke stolu. Vypadá to skvěle. Usmál jsem se a čekal na ně.
Bakugou: Ts! Tak snad umí alespoň vařit. Neochotně jsem se zvedl z vody a šel do kuchyně, kde už seděl ten Nerd. Sedl jsem si ke stolu.
Všem jsem nabral a pak si sedl ke stolu. Čekal jsem. Proč se Bakugo musí takhle ksichtit?
Kirishima:Sedl jsem si ke stolu a usmíval se. ,,Voní to úžasně." Usměju se na Todorokiho.
,,To jo. Tak snad bude chutnat, no." Pověděl jsem.
,,Já si myslím že jo. Todoroki vaří skvěle." Hlesl jsem a pak jsme začali jíst. Jak jsem čekal. Výborný.
Bakugou: Změřil jsem si to pohledem a ochutnal. Chce to víc ostré. Zamručel jsem ale začal jíst. Nebylo to špatné.
Začal jsem jíst a mlčel jsem. Když nic neříkají, tak je to asi dobré. Co já vím. Nevidím jim do hlavy.
Kirishima:Ostré!!! Jau. Nemá být tohle pro Bakuga?
Bakugou: ,,Mohlo to být víc ostré, ale jinak to jde." Zamumlal jsem a zvedl se. Prázdný talíř jsem dal do dřezu a šel ven z chaty.
Hm .. zamručel jsem a dojedl. , Bylo to skvělý." Usmál jsem se a vstal. Začal jsem mýt nádobí.
Aspoň, že to nějak pochválil. I když jenom z poloviny. Tsk... A po chvíli dojedl. Vstal jsem a donesl nádobí do kuchyně, kde jsem to nechal na Midoriyovi. Já šel tedy do pokoje.
Kirishima:Dojedl jsem a přišel do kuchyně. ,,Chtěl bys pomoct?" Optám se ho s úsměvem.
Hm? Podíval jsem se na Kirishimu a usmál se. ,,Ne to je dobrý." Hlesl jsem a myl.
Kirishima: ,,Dobře." Usměju se na něj a jdu za Bakugoem. Co třeba bychom všichni naráz astrálně cestovali? Tam bychom se aspoň vyblbli. No, uvidí se.
Domyl jsem nádobí a uklidil to tady. Tak. Šel jsem pak do pokoje. ,,Todoroki? Nepůjdeme do toho bazénu?", Zeptal jsem se.
,,Do bazénu? No, dobře." Vstal jsem a našel si své plavky. Šel jsem se tedy převléct do koupelny.
Když odešel, tak jsem si vzal plavky a převlékl se do plavek. Vyšel jsem z pokoje a čekal na něj.
Vyšel jsem převlečený do plavek a přišel k němu. Mám takový pocit, jestli jsou stále v bazénu, že si ze mě bude dělat Bakugo srandu. Tsk. No, to je fuk. ,,Tak jdem." Povím a rozejdu se.
Protáhl jsem se. ,,Tak jdeme." Mám pocit z ty dva tam nejsou. Zamručel jsem a šel s ním zadními dveřmi do bazénku.
Vyšel jsem ven a vážně tam ti dva nebyli. Rovnou jsem tam vlezl a lehce se oklepal. Počkal jsem na něj, protože jestli on do té vody hned nevleze, tak ho chci potopit.
,,Vidíš? Nejsou tu. Asi šli ven." Zamumlal jsem a sedl si na kraj bazénu. Je udělaný jako podzemní. Nohy jsem si pustil do vody a usmál se. Voda je super.
Hm? Podívám se na něj. Ušklíbnu se a doplavu k němu. Chytnu ho za pas a švihnu s ním do vody. Uchechtnu se nad tím.
,,Woaah!" Vyjekl jsem a hned se vynořil. Podíval jsem se na Todorokiho vražedně a do obličeje mu cákl vodu.
Zabručel a utřel si vodu z obličeje. Podívám se na něj. ,,No, co. Bylo to lákavé." Zasměju se a cáknu na něj.
Uchechtl jsem se a utřel si taky. Usmál jsem se a opřel se o kraj. ,,Večer si pak můžeme zahrát nějakou z her." Hlesl jsem.
,,Dobře. Tak snad to bude zábava." Zamumlal jsem a plaval si v bazénu.
,,Jo třeba." Pokrčil jsem rameny. Moc si nezaplave. Je to dva metry jenom. Usmál jsem se, přivřel oči a sledoval ho.
Na druhé straně jsem se opřel. ,,Hm...." Jestli by se měli připojit i ti dva, tak by bylo nejlepší pravda a úkol, no ne? Nikdy jsem to nehrál. Takže bych si to rád zkusil.
Vydechl jsem a odpočíval. Každopádně tady budeme pět dnů nebo týden. Můžeme vlastně dělat cokoliv. Zamručel jsem a zavřel oči. Zaklonil jsem hlavu.
Doplaval jsem k němu. ,,Co třeba si večer zahrát s něma pravda, nebo úkol?" Optám se ho.
,Hm..." Zamručel jsem a vydechl. ,,Jo to zní dobře." Usmál jsem se a víc se ponořil do vody.
Dlouze jsem vydechl a stál na místě. Pozoroval jsem okolí. Je tu pěkně. Po koupání bych se když tak prošel.
Zavřel jsem oči. ,,Potom můžeme ven. Pak si dám sprchu a pokud tu budeme všichni, tak si zahrajeme." Hlesl jsem.
,,Hm?" Podívám se na něj. ,,Dobře. Uděláme to tak jak jsi rozhodl." Pousměju se a pozoruji ho. Rozcuchám mu vlásky.
Usmál jsem se. ,,Jestli ale máš návrh, tak to řekni." Dodal jsem s zavřel oči.
,,Hmmn. Nemám hele. Tak při pravdě a úkolu se můžeme více seznámit nebo spíše já." Miknu ramenama. I když seznamování netřeba, ale ten Kirishima je docela fajn.
Vydechl jsem a kývl. ,, Dobře teda." Pousmál jsem se a trochu si zaplaval kolem kraji bazénku.
Pozoroval jsem ho a mlčel. Nevím co dělat. Hmm. Dlouze jsem vydechl. Nechápu, že si to nepamatuje. Asi bych se měl taky opít, abych věděl jaký to je... Asi to musí být strašné si nic nepamatovat.
Pak jsem zastavil a opřel se. Vydechl jsem. Hm? ,,Děje se něco?" Podíval jsem se na něj.
,,Cože? Ale nic." Usměju se na něj. Chudák... Poprvé o tohle přišel při opilosti. Já jsem, ale kretén.
Usmál jsem se a zabručel. Stejně mi něco nesedí. Vydechl jsem a zavřel oči. Jen tak jsem odpočíval.
Kdybych mu to, ale řekl, tak bych ho možná ztratil, tsk... Je to můj jediný kámoš, který je pravý a prostě mi pomáhá.
Občas jsem ho sledoval. Hmm... Vydechoval jsem a odpočíval. Pak jsem si sedl na kraj bazénu. ,, Půjdeme se projít?"
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...