Chytil jsem ho taky a šel s ním ven. Vyšli jsme a šli domů. Netrvalo to dlouho a už jsme byli doma. Venku už byla tma. ,, Nakrmíš ty dva? Já připravím vanu."
,,Jo, jo." Vyzuju se a hned jdu nakrmit ty dva. Měl bych už svého kocoura poslat ke kastraci...
Přišel jsem do koupelny a začal napouštět vodu. Nalil jsem tam i trochu vůně a bublinek. Kdyby jsme měli svíčky, dal bych i svíčky. I když... Otevřel jsem skříň pod umyvadlem a našel dvě. Jsou kdy nejde elektřina. Ale co. Zapálil jsem je a dal na vanu. Tak. Ztlumil jsem světlo na dost nízké a svlékl se. Vydechl jsem. Tak. Vylezl jsem si do vany a čekal na něj.
Nachystal jsem jim jídlo a pak tedy přišel do koupelny. Huh? Ten to hodně vzal vážně. Že by to vážně chtěl?! Co já vím! V lidech se moc nevyznám, ugh... Svlékl jsem se a uklidil své oblečení. Vlezl jsem do vany a díval se na něj.
Zčervenal jsem a sklopil pohled. Tohle je prostě docela dost trapný... Nevím co mám dělat... Vydechl jsem a koukal se do vody. Možná ještě není správná chvíle nebo čas. Nebo si nejsem jistý. Nebo... Jsem si jistý! Ale... Zavřel jsem oči.
Přitáhl jsem si ho k sobě a zezadu ho objal. Hladil jsem ho po hrudi a pousmíval se. Je hezké se ho dotýkat a cítit jeho tělo na svém těle.
Zamrkal jsem a pousmál se. Opřel jsem se o něj a usmál se. Zavřel jsem oči. Teď se cítím líp. Hm...
Políbím ho na krk a pak mu začnu líbat krk a ohyb mezi krkem a ramenem. Měl bych mu udělat cucflek? Co já vím...
Naklonil jsem hlavu na stranu a spokojeně vydechl. Tohle je příjemné... Chytil jsem ho za ruce.
Takže se mu to líbí. Propletu si s ním prsty a druhou ruku mám stále na jeho hrudi, kterou lehce hladím. Stále mu líbám ty části a už jsem ho začal líbat i pod uchem.
Kousl jsem se do tváře. ,,Je to příjemné..." Vydechl jsem. ,,Em hele... Já..." Červenal jsem se. Ne to ne. Ještě na to je asi čas. Nebo nevím...
,,Copak?" Optám se ho a natisknu si ho více na sebe. ,,Co ty?" Dám mu pusu na spánek a pozoruji ho.
Zamručel jsem a vydechl. ,,No jen... Tak... Vztah posunout dál. Em..." Jestli to nepochopí, tak nevím. Já to asi nedokážu říct no...
Posunout dál? Vždyť na jedné posteli spíme, dáváme si pusy a tak dále. Co to má jako být? Počkat... Myslí sex? ,,Dobře." Vydechnu mu u ouška. ,,Ale to až vylezeme a budeme v pokoji."
Zamručel jsem... To je divný to takhle říct. Sex by měl být náhodně a ne ho dopředu naplánovat. To je pak divný... Vydechl jsem a zavřel oči. Opřel jsem se o něj.
Podívám se na něj a mlčel. ,,Vadí ti něco?" Něco jsem pokazil, že? Já jako tak nějak tušil, že to chce, když mi dával náznaky... Uh... Bude už mít potom na to chuť, nebo ne?
Hm? ,,Ne, nevadí..." Hlesl jsem a pousmál se. Budu se cítit trapně, ale nevadí. Nebo by jsme to měli nechat na jindy. Ne. Uvidíme. Nebudu teď nad tím přemýšlet.
,,Ne? Tak dobře, ale kdyby něco, tak mi řekni. Jsem v tom nový." Hladím ho po bříšku a líbám mu krček.
Zamrkal jsem. ,,A ty si myslíš, že já nejsem? Jsi můj první kluk. Já taky nic nevím." Zahuhlal jsem a uchechtl se. To je dobrý. Hehe.
,,Promiň." Zašeptal jsem u jeho ucha a dal mu pusu pod ucho. ,,Jsi strašně krásný." Obejmu ho kolem pasu a dal mu pusu do vlásků.
,,V pohodě..." Hlesl jsem potichu a naklonil hlavu na stranu. Usmál jsem se a zavřel oči. Jsem s ním spokojený. Asi ho už miluju.
Začnu ho mýt a oplachovat vodou. Ale jestli to budeme dělat, tak jsme se měli až potom umýt. Tohle se nedomyslelo. Vydechl jsem a lehce ho do krčku kousl.
Ale nevím jestli miluje on mě. Mám mu to teď říct? Vydechl jsem a naklonil hlavu na stranu. Zavřel jsem oči. Asi jo...
Aspoň že vím jak na sex, protože bez alkoholu bych to dal předtím dost špatně. Nebo spíše vůbec, heh... Přivřel jsem oči a dlouze zhluboka vydechl. Políbím ho pod ucho.
Spokojeně jsem zamručel a držel ho za ruku. Zavřel jsem oči a zaklonil hlavu. ,,Miluju tě." Dal jsem mu pusu na tvář.
Lehce jsem zčervenal a uvedlo mě to docela do rozpaků. ,,Já tebe taky miluji." Políbím ho. Ale jak mi dal pusu na tvář, tak to bylo strašně roztomilý... Asi si o pusu na tvář budu žádat.
Zčervenal jsem a pousmál se. Polibek jsem mu pak vrátil a objal ho kolem krku. Odtáhl jsem se, hlavu jsem položil na jeho rameno a zavřel jsem oči.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...