Přivřel jsem oči. Je to zajímavý. Zaujal mě. Koukal jsem se dal upřeně. Občas tam je pár nechutných věcí od krve a trochu jsem se teď lekl.
Občas jsem se i já lekl, kdo by ne? Ale nebylo to hrozné leknutí. Jenom jsem jednou rukou objímal Midoriyu kolem pasu a jen čuměl na film.
Zase jsem se lekl. Tohle bylo hnusné. Zamručel jsem a nohy si hodil nahoru. Hlavu jsem dal na jeho rameno a koukal se dál.
Uchechtl jsem se. Je tak roztomilý... Hladím mu bok a koukám nadále na horor. Uuuu, tady je to pěkně hnusné.
Zabručel jsem a zavřel oči. Bože... Opravdu se vybral hnusný horor. Něco je na lekaní a něco hnusný.
Natiskl jsem si ho na hruď, protože jsem viděl, že mu to je nepříjemné. Hladím ho po zádech, abych ho uklidnil. Po chvíli skončí ta scéna. ,,Už se můžeš koukat." Uvolnil jsem tisknutí.
Pousmál jsem se a objal ho kolem pasu. Otevřel jsem oči. Sice si to nepamatuju, ale jsem rád že ten první byl on a ne někdo jiný. Teď už se necítím tak trapně, když jsme si dávali pusu a tak. ,,Jo dobře." Zahuhlal jsem.
Hladil jsem ho po boku a díval se na horor. ,,A spíše ty budeš potřebovat ukolébavku, aby jsi usl." Uchechtnu se.
Praštil jsem ho do ramene a odtáhl se. Odfrkl jsem si. ,,Já nepotřebuju." Zahuhlal jsem a sedl si normálně.
On se urazil? ,,Jasně dítě." Uchechtnu se a dám si ruku na opěradlo sedačky, kde si opíráme záda. Určitě se ke mně připlazí zpátky. Hehe...
Dítě... Ts... Mu dám. Vydechl jsem a zkřížil si ruce na hrudi. Nohu jsem si hodil přes druhou a koukal se.
Očkem se na něj podívám a jen se uchechtl. Normálně jsem se díval na telku a mlčel. Čekám kdy se vyleká a přitulí se ke mně.
Hm... Vydechl jsem a lehl si. Hlavu jsem si položil na jeho stehna a koukal se. Cukl se sebou v další scéně. Naštěstí se horor blížil ke konci.
Začal jsem ho drbat v jeho hebkých vlasech. Má jich strašně moc, heh... Takové příjemné na drbání. Je to skoro stejné jako drbání velmi chlupatého psa.
Usmál jsem se a lehl si na záda. Spokojeně jsem bručel a vydechl. To je příjemné. Zavřel jsem oči. ,,Můžeme si pak pustit ještě jeden a pak asi můžeme spát."
,,No, kvůli tobě už by to měla být nějaká pohádka, no ne?" Pohladím ho po tváři a opět ho drbu ve vlasech.
,,Kecy." Zabručel jsem a obličej natočil na film. Koukal jsem se.
Uchechtnu se a pohladím ho koncema prstů po tváři. Pak jsem opět prstama zajel do jeho vlasů a drbal ho. Spíše si více všímám jeho vlasů než toho filmu, heh...
Zamručel jsem a když film skončil, nájem jsem na seznam hororů a ovladač mu dal. ,,Můžeš vybrat další."
Vzal jsem ovladač a spíše najel na nějakou pohádku, protože by možná už ani neusl. Pustil jsem nějakou zajímavou pohádku a odložil ovladač. Opět jsem ho drbal ve vlasech.
Nakrčil jsem nos. Jako opravdu? Vydechl jsem. ,,Říkal jsem horror."
,,No, to by si se už posral až za ušima a už by jsi neusl." Uchechtnu se a nadále ho drbu.
Nadzvedl jsem obočí. ,,No dovol." Zabručel jsem. ,,Nejsem dítě aby jsi věděl víš?" Ts.
,,Ale já se chci stejnak koukat na pohádku." Zamumlal jsem a pohladím ho po tváři. Pak ho opět drbám ve vlasech.
Usmál jsem se. Dobře teda. ,,Dobře." Kývl jsem a odpočíval. U toho jsem koukal na tu pohádku.
Začínala na mě jít velká unáva, když pohádka byla už ke konci, i když jsem před asi třema hodinami spal, tak jsem unavený... Ehm... Asi půjdu už spát. ,,Jsi unavený?" Optám se Midoriya, který stále má svou hlavu na mém stehně. Při celé pohádce jsem ho drbal ve vlasech a nebo hladil po tváři.
Hm? Protáhl jsem se a zívl. ,,Trošku. Asi už půjdeme spát..." Hlesl jsem. Pousmál jsem se a sedl si. Zvedl jsem se.
,,Jo, teda pokud nás Bakugo opět nepolije." Vstal jsem a protáhl se natolik, že mi prokřupali záda. Úlevně jsem vydechl a šel do pokoje. Nějak jsem špatně seděl.
Uchechtl jsem se. ,,Tak nás zamknu v pokoji." Šel jsem hned za ním. V pokoji na skříni by měl být klíč. Přišel jsem do pokoje a podíval se na skříň. A voala. Jo je.
Vešel jsem do pokoje. ,,To by bylo nejlepší." Aspoň budeme v bezpečí, heh... Dlouze jsem vydechl a svlékl se do boxerek. Hned jsem zalehl do postele zády ke zdi.
Vzal jsem klíč a zamkl. Klíč jsem hodil na postel a svlékl se do trenek. Už mi to je fuk. Eh. Zhasl jsem světla a lehl si do postele k němu.
Natiskl jsem si ho na sebe a zakryl nás. Pak jsem ho objal a zavřel oči. ,,Nevadí?" Optám se ho pro jistotu. Když tak mu udělám nějaké místo.
Zakroutil jsem hlavou a pousmál se. Přivřel jsem oči. ,,Vlastně je to pohodlné..." Šeptl jsem tiše a objal ho. Em...
Pousměju se nad tím co řekl a udělal. Pevněji ho obejmu a zavřu oči. Lépe se mi usínalo s lepším pocitem, co jsem měl v sobě.
Usmál jsem se. Vydechl jsem a po asi tak deseti minutách jsem v klidu usnul.
Též jsem už spal a jenom ho objímal ze spánku. Další den jsem se vzbudil docela brzy. Vstal jsem a otevřel okno, aby se vyvětralo. Bylo krásné a teplé počasí než včera, což mě překvapilo. Hm...
Další den jsem vstal a stále jsem byl spokojený. Vydechl jsem. Leželo se mi perfektně. Pak jsem otevřel oči a sedl si. Zívl jsem. ,,Kolik je hodin?" Zeptal jsem se.
,,Hm?" Podívám se na něj. ,,Počkej, podívám se." Přišel jsem ke svému mobilu a koukl kolik je. ,,Je devět ráno." Podívám se na něj. To jsme docela dlouho spali...
Zamrkal jsem. ,,Spali jsme docela dost dlouho... Zamručel jsem a zívl. Podíval jsem se z okna. ,,Dneska půjdu do bazénu."
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...