Flaška

60 8 0
                                    

Kirishima: Užij si to? Tsk. ,,Jdeš hrát taky." Usměju se na něj. ,,Stejnak nic v televizi nedávají a možná to brzo spadne." Povím mu, když přepínal kanály.

Převlékl jsem se a očkem na něj podíval. Bože... Vyšel jsem z pokoje a šel do kuchyně si dát vodu.

Převlékl jsem se a z tašky vytáhl brambůrky. Šel jsem za Todorokim a vytáhl misku. Brambůrky jsem vysypal do misky a vytáhl kolu a čtyři skleničky. Pak jsem vytáhl nějakou starou flašku která byla v lince. Občas máma dělala vlastní vína, tak proto.

Bakugou: ,,Tsk. Fajn!" Odfrkl jsem si a televizi vypnul. Ovladač jsem hodil na gauč a zaklonil hlavu. Ruce jsem dal na opěradlo a zavřel oči.

Hm? Ihned mu to vezmu a neucítil žádnou těžkou váhu. Takže v tom není víno. Hehe.

Kirishima: Heh. ,,Jen prosímtě...nedávej nějaké hrozné otázky, jo? Todoroki vypadá takový...no..." Nevím jak to vlastně popsat. Je takový chladný...

Zamrkal jsem a podíval se na něj. ,,Em. Co se děje? Neboj. Pít se nebude. Ani tu alkohol asi nemáme." Uchechtl jsem se. I kdyby, tak bych si dal trochu.

Bakugou: Nadzvedl jsem obočí a ušklíbl se. ,,Jasně." Řekl jsem. Takže půlený šmejd asi nezná srandu. Úžasný. Vstal jsem a sedl si za gauč na zem, kde je velký prostor.

Kirishima: Sedl jsem si opodál něj, aby i ta flaška na nás ukázala.

,,Asi nemáte? To radši zjisti, protože mi připadá, že ten Bakugo by se ožral až do němoty." Zamumlal jsem a flašku mu vrátil.

,,Není. Vezmeš skleničky?" Hlesl jsem a dal mu je. Zhasl jsem a vzal mísu, colu a flašku. Šel jsem s ním do obýváku.

Šel jsem za ním se skleničkami v ruce. Zašel jsem do obýváku a sedl si na jedno místo. Dal jsem skleničky na zem a mlčel.

Sedl jsem si na poslední místo a do skleniček nalil kolu. Každému jsem dal a prázdnou flašku dal doprostřed. ,,Kdo začne?" Zeptal jsem se.

Bakugou: Seděl jsem a opíral se o gauč. Přemýšlel jsem nad úkoly i otázkami. Ušklíbl jsem se. Hm...

Čekal jsem, kdo začne. Já určitě nebudu začínat. Na to ať se zapomene. Bylo ticho a jenom koukal na tu flašku. Po chvíli jsem na té flašce uviděl ruku a podíval se komu ta ruka patří.

Kirishima:Dal jsem ruku na flašku, protože se nikdo k tomu neměl. Pořádně jsem to roztočil a flaška ukázala na Midoriyu. ,,Pravda, nebo úkol?"

Bakugo: Pf. To jsou sráči. Já nehrál, protože si chci nejlepší úkoly a otázky nechat na potom. Zvedl jsem se a odešel do pokoje. Vzal jsem flašku vodky a z kuchyně mini skleničky. Vrátil jsem se.

Nechtěl jsem začínat. Polkl jsem. Kruci. ,,Eee..." Zamyslel jsem se. ,,Pravda."

Kirishima: Když on je takový chytrý a nedělá problémy. Teda asi. ,,Opisoval jsi někdy při testu? Třeba i na základce." Řeknu jednoduchou otázku. Podíval jsem se na Bakuga. ,,No, nekecej." Usměju se.

Podíval jsem se na ten alkohol. Dělá si srandu? Tak to ne. Proč tohle?

Bakugo: Ušklíbl jsem se. ,,Ta hra teprve začíná a kdo neodpoví a neudělá úkol, napije se."

Podíval jsem se na Kacchana. To mi nevadí. Vydechl jsem. ,,Ne neopisoval." Hlesl jsem a roztočil flašku.

Bože... Tak se budu snažit, co nejvíc toho splnit, abych se nenapil. Někdo střízlivý tu musí být. Podívám se na tu flašku, která se točí.

Kirishima: Uchechtnu se a koukám na flašku, která se točí a pomalu se zastavuje.

Hm... Oh. Todoroki. Bezva. Usmál jsem se. ,,Pravda nebo úkol?" Zeptal jsem se ho a sedl si do tureckého sedu.

,,Asi....pravda?" Asi se začínám bát. Může kdykoliv přijít nějaká intimní otázka a nebo něco, co lidi nechtějí říkat.

Hm... Mě zajímají tyhle věci. ,,První pusa. S kým a kde." Uchechtl jsem se.

,,Jako fakt?...." Chvilku jsem mlčel. To neřeknu. ,,S nikým a nikde." Zamumlal jsem.

Bakugou: ,, Lžeš. Váhal jsi." Ušklíbl jsem se. Jaký to má smysl. Když člověk lže. Má se napít.

Lže? Proč by lhal? Zamručel jsem a podíval se na něj.

,,Přemýšlel jsem jestli jsem si s někým dal pusu." Obhájil jsem se. Vím, že se lhát nemá, ale tohle nemůžu říct.

Aha. Ale myslím že mi i říkal, že ne. ,,Tak toč." Hlesl jsem.

Přikývnu na souhlas a tedy roztočím flašku. Měl bych vymyslet úkol, nebo pravdu co nejdřív...

Bakugou: Určitě lhal. Odfrkl jsem si. Podíval jsem se na flašku, která ukázala na mě. No tak to chci vědět, co vymyslí za blbost. ,, Úkol." Zabručel jsem dřív, než se stihl zeptat.

Hm.... ,,Tak já nevím. Asi Předveď jak bys sbalil osobu stejného pohlaví." Třeba je gay, co já vím.

Kirishima: Whut? To by mě zajímalo! Pozoruji Bakuga.

Bakugou: Kurva co to je?! Bože, to je šmejd! Ehm. ,,Tak: 'Čau, Katsuki Bakugou, jméno mé. Nešel bys třeba na jedno? Ne. Spíš půjdeš na jedno a žádný kecy, jasný? Jsem tvůj vysněný.' Ušklíbnu se. Čapnu ho za ruku a táhnu." Pokrčil jsem rameny a opřel se o zadek gauče.

Jako fakt? ,,Vážně takhle lidi balí v dnešní době?" Podívám se na Midoriyu.

Kirishima: Zasměju se. ,,Tohle pasuje k Bakugovi. Tak se nediv." Miknu ramenama.

Bakugou: ,, Řekl bych klidně: Drž hubu a pojď." Pokrčil jsem rameny.

Kývl jsem. ,,Em. Ano. Kacchan takový je." Hlesl jsem.

Bakugou: Vzal jsem flašku a zatočil. Pádlo to na Kirishimu.

Podíval jsem se na koho flaška ukázala. Oh...

Kirishima: ,,Beruuu...úkol." Usměju se a dívám se na Bakuga.

Bakugou: Hm... Ty horší věci si nechám na později. Zatím dám blbost. ,,Jdi ven a buď v dešti minutu." Řekl jsem.

Už chci něco dostat. Vydechl jsem. Asi si pak výběru úkol.

Kirishima: Jako fakt? ,,Uuuh, nechci být nemocný. Tak mi nalij." Zamumlal jsem.

Jako fakt? Bože...

Bakugou: Ušklíbl jsem se. Vzal jsem flašku a nalil. Dal jsem mu to. ,,A do dna." Řekl jsem a nohy si hodil přes druhou.

Kirishima: Převzal jsem si to a hned to do sebe kopl. Malinko jsem se zašklebil a oklepal se. Na alkohol nejsem moc zvyklý, no. Položím tu malou skleničku a tedy roztočil flaškou. Teďkom to bylo na Midoriyu. Hmmm... ,,Tak co?"

Jen mám založené ruce a pozoruji hru.

 Oh. Štěstí. Asi. Ale Kirishima by nedal hrozný úkol. Heh. ,,em. Úkol." Troufl jsem si.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat