,,Tak tohle není jako normální obchod. Jsem se koukal na hodně knih a líbilo se mi jich hodně, ale vybral jsem si jen dvě.
,,Aha. Dobře, no." Kouknu do mobilu, který jsem si zapl. Nevím jinak, co bych měl dělat.
Um... Proč je u mě v pokoji? No to je jedno. Sedl jsem si na postel a opřel se o zeď. Vzal jsem si telefon a koukal se na zprávy.
Očkem jsem se na něj podíval a vydechl. ,,Jaké knihy sis koupil?" Optám se ho.
,,Detektivní. Pak bych ti je ukázal cestou tam." Usmál jsem se. Hm... Oh. Zítra bude hodně teplo, to by jsme mohli k vodě. No uvidíme.
,,Dobře. To budu rád." Pousměju se na něj a podívám se opět na mobil.
Usmál jsem se. Sedl jsem si do tureckého sedu a koukal se na telefon. Telefon jsem pak položil a přišel ke skříni. Vytáhl jsem si kraťasy na spaní a šel do koupelny. Si dám sprchu.
Huh? Podíval jsem se na něj. No... Je, ale strašně divné po tom...sexu spát vedle něj. Ugh. To je tak divné. Povzdechl jsem si. A i na chatě budu spát vedle Midoriyi. Bože...
Šel jsem do koupelny, kraťasy jsem si položil na pračku a vlezl si do sprchu. Umyl jsem se a umyl si i vlasy. Pak jsem se opláchl a osušil. Kraťasy jsem si oblékl a vrátil se do pokoje.
Podíval jsem se na něj a vydechl. Já mám takovou chuť mu to říct a tak. Přece to byl jeho první sex. Oh, bože. Kouknu zpátky do mobilu a mlčel jsem.
Přišel jsem do pokoje a sedl si na postel. Ručník jsem si hodil na hlavu a začal si drbat vlasy.
Podívám se očkem na něj. To je tak roztomilé. Tsk. To stačí. Co se mnou sakra dělá? Ten pocit nemám rád.
Vlasy jsem si do sušil a ručník odložil. Zbytek těla jsem se rozplácl na postel a ruce roztáhl. Vydechl jsem. Pak jsem po nějaké chvíli vstal a šel ručník vrátit.
Zaklonil jsem hlavu a přivřel oči. Proč musí být tak k sežrání? Já jsem takový šílený gay. Nebo co když nejsem, ale tohle cítím jen z důvodu, že je to první kámoš? Prostě, že je to omylný pocit? Ugh...
Vrátil jsem se pak do pokoje a že skříně vytáhl tričko na spaní. Oblékl jsem si ho a podíval se na něj. ,,Hele. Jsi v pohodě?" Nadzvedl jsem obočí.
Podíval jsem se a na chvíli mlčel. Pak jsem se rozmluvil. ,,Jo, jo. Vše je v pohodě." Pousměju se. ,,Jen přemýšlím, co se bude tak nějak dít na té chatě."
Oh. ,,Noo... Je tam vířivka nebo bazén. Teď si nejsem jistý. Je tam normálně i televize jedna. Taky jsem vzal nějaký hry. Nevím. Třeba někdo z těch dvou vezme taky něco. Je to v lese, takže taky možnost jít ven do lesa. No a poblíž by mělo být i menší město. Spíš vesnice několik kilometrů, takže tam si nakoupíme něco k jídlu a možná bude i něco tam. Popravdě je to strašně dlouho, co jsem tam byl naposledy.
Takhle jsem to nemyslel, ale tak aspoň mi řekl, co tam je. ,,Tak díky." Pousměju se na něj a kouknu do mobilu. ,,Hej? A ten Bakugo s Kirishimou jsou spolu, nebo ne?"
Hm? ,,Jsou to přátelé, ale nevím. Kirishima ani Kacchan asi nejsou na kluky." Pokrčil jsem rameny a sedl si na postel.
Když tak to se zjistí. Bože... Nebudu je chtít poslouchat! Ugh... Podívám se na něj. ,,Dobře." Zamumlal jsem.
Vydechl jsem a lehl si. Zavřel jsem oči. Možná se prospím. Sice takhle divně ale co. Ruce jsem si dal pod hlavu a vydechoval. Ta škola jak skončila... Úplně jsem se uvolnil. Stres a všechno mě opustilo.
Podíval jsem se na něj. Vydechl jsem. ,,Tak jaký je pocit dokončit školu?" Optám se ho. ,,Co budeš chtít teďkom dělat?"
Usmál jsem se. ,,ten pocit je úžasný. Konečně jsem se uvolnil a stres je za mnou." Hlesl jsem. ,,nevím. Až se vrátíme, tak budu koukat na nějaké práce a na začátku dalšího měsíce bych začal pracovat. Ale ještě předtím si chci užít prázdniny."
,,Jo, dobře." Pousměju se. ,,Tak samozřejmě si prázdniny zasloužíš." Zamumlal jsem a dívám se na něj.
Usmál jsem se. ,, Akorát nevím, jestli zůstanu tady, nebo někam pojedu. Ale tak čas dost." Vydechl jsem a koukal se do stropu.
,,Pojedeš? A kam bys chtěl?" Uh... Tak snad to nebude moc brzy. Ještě bych si rád vydělával dokud je možnost.
,,To nevím. Ještě uvidím. Co ty? Taky máš volno ne? Máš něco v plánu?" Podíval jsem se na něj. No. Jsem jediný kámoš a s rodinou není. Takže možná asi ne.
,,Nemám..." Vydechl jsem. ,,Volno mám dokud se nevrátíme z chaty. Pak budu opět pracovat a pracovat."
Oh. ,,Aha." Tak týden a půl by mělo stačit, aby se bavil ne? Vydechl jsem a lehl si na postel úplně ale ke zdi. Zavřel jsem oči.
,,Jdeš spát?" Když tak už zmlknu, aby se v klidu vyspal. Nebo, že bych k němu přilezl?
,,Jo asi jo. Asi na tak hodinu, dvě..." Hlesl jsem tiše a jednu ruku si dal pod hlavu pod polštář a lehl si na bok.
Ups... To radši ne. ,,Tak dobrou noc." Vstal jsem a šel tedy do obýváku, aby si nemyslel, že ho budu očumovat, když spí.
Dobrou... noc...? Však je odpoledne... Uchechtl jsem se. Zase jsem zavřel oči a pak se snažil usnout. Povedlo se.
Já vážně řekl dobrou noc? Já jsem debil. Pokroutím nad tím hlavou a zavřou za sebou. Přišel jsem do obýváku, kde jsem si sedl na gauč.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...