Placák na zem

65 11 0
                                    

Otočím hlavu na stranu a podívám se na něj. Nevadila mu ta pusa? Já fakt nevím co dělat. Jak reagovat a co říct. Co mám říct? Otočím se k němu a obejmu ho. Zavřel jsem oči a mlčel. Nevím, co jinak dělat.

Hm? Otevřel jsem oči a vydechl. Zavřel jsem je a jen tak ležel. Taky jsem ho chtěl zezadu obejmout, ale tak teda nic. Pokrčil jsem nohy a snažil se alespoň na chvíli usnout.

Po chvíli se mi povedlo usnout a objetí jsem uvolnil. Jen jsem v klidu spal.

Usnul jsem chvíli po něm. Ale jenom tak na půl hodiny. Je den a tak se moc nevyspím. Otočil jsem se pak čelem k němu a koukal se na jeho obličej. Nedal by mi přece pusu jen tak... Přivřel jsem oči a povzdechl si. Pohled mi sjel na jeho rty... Polkl jsem a zčervenal. Přiblížil jsem se k němu a pak k jeho rtům. Byl jsem od něj jen dva centimetry. Zavřel jsem oči a chvíli přemýšlel. Mám mu dát pusu..?

Ucítil jsem nějaký pohyb, když ustal, tak jsem otevřel oči a byl dost překvapen. ,,Midoriyo?" Zašeptal jsem. Spí? Asi ano.

Hm?! Zrudl jsem a hned se odtáhl. ,,J-jo...?" Zahuhlal jsem a podrbal se na zátylku. Sakra.

,,Tak tedy nespíš." Zamumlal jsem a díval se na něj s přivřenýma očima. ,,O co si se to pokoušel?" Zahuhlal jsem.

,,Em... J-já... Chtěl jsem... Ti dát pusu..." Sklopil jsem pohled a zavřel oči. Bože můj...

On mi chtěl dát pusu? Chytnu mu bradu a zvednu mu hlavu. Dám mu lehkou pusu na rty. Co jsem to právě teď udělal?

Zčervenal jsem a pootevřel oči. Um... Oči jsem zase zavřel a vydechl. Nakonec jsem mu pak pusu dal taky.

Pusu jsem hned oplatil a pustil ho. Koukám se mu do očí a nevím co dál dělat... Ehm... Došla mi i slova.

Otevřel jsem oči. Dobře. Cítím se teď trapně. Zase jsem zavřel oči a jen odpočíval.

Tak jsem udělal úplně to samé, co on. Zavřel jsem oči a jenom mlčel... Ale pak jsem se konečně odvážil. ,,Tak jak to mezi námi vůbec bude?"

Hm? ,,Um... J-já nevím..." Zahuhlal jsem a obličej si zabořil do polštáře. Můžeme zkusit vztah. Ale nevím jestli to je dobrý nápad nebo jestli on chce. Ono to je trochu... Vydechl jsem.

Pohladím ho po vlasech. ,,Necháme to chvíli být a pak se rozhodneme, bereš?" Zamumlal jsem.

Zabručel jsem a kývl. ,,Jo dobře." Hlesl jsem tiše a pousmál se.

Hladil jsem ho po vlasech a mlčel. Možná si pak řekneme co a jak. Záleží na něm jestli chce, abychom byli jenom přátelé.

,,A záleží na tobě." Mě celkem nevadí přátelství ani vztah, takže spíš chci vědět jeho názor.

,,Bral bych klidně vztah." Bylo by to něco hodně nového pro mě tedy. ,,Ale úplně nevím jak se ve vztahu chovat..."

,,Hmn... Já taky ne. Nikdy jsem jakože vztah neměl..." Hlesl jsem a poslouchal hřmění. Bouřka asi bude dlouho a to jsem chtěl do bazénu...

,,Tak to nevím jaký by byl náš vztah, když ho nikdo z nás neměl..." Zamumlal jsem.

,,Uvidí se..." Zahuhlal jsem a olízl si rty. Vydechl jsem a zavřel oči. Snad funguje elektřina. Vstal jsem. ,,Půjdu si lehnout do vany." Hlesl jsem a šel do koupelny. Prohrábl jsem si vlasy.

,,Dobře." Zamumlal jsem a pořádně se zakryl. Přivřel jsem oči a v klidu vydechoval

Přišel jsem do kuchyně a rozsvítil světa. Samozřejmě že nejdou. Povzdechl jsem si a vrátil se. Rozhlédl jsem se po koupelně.

,,Co je?" Zamumlal jsem a podíval se na něj. Slyšel jsem totiž jeho kroky.

,,Em... Nefunguje elektřina kvůli bouřce, takže tam je tma, ale nevím jestli mám svíčky nebo něco." Podrbal jsem se na zátylku.

Sedl jsem si a pak vstal. Vzal jsem si svůj mobil a podal mu ho. ,,Využij mobily." Zamumlal jsem.

Zakroutil jsem hlavou a telefon mu dal. ,,Já si dám jen sprchu, ale díky." Pousmál jsem se. Vzal jsem si čistý trenky a šel zpět do koupelny.

Tak doufám, že nehodí hubu. Sedl jsem si na kraj postele, abych se když tak co nejrychleji dostal k němu kdyby se něco stalo.

Nechal jsem trochu pootevřené dveře aby sem šlo trošičku světla, ale ne aby sem šlo vidět. Jen malá škvíra. Svlekl jsem se a oblečení si dal na pračku. Pak jsem vlezl do sprchy a pustil vodu.

Čučím do mobilu a čekám na něj. Když tak bych se i já šel po něm osprchovat. Tak to já pro jistotu využiju mobil.

Umyl jsem se s opláchl. No vida. Zvládl jsem to i bez světla. Umyl jsem si i hlavu. Pak jsem si vzal ručník a vylezl ze sprchy, jenže ona byla i mokrá podlaha a já uklouzl a spadl na břicho. Sakra... To byl placák... Vydechl jsem trhaně a kousl se do rtu.

Uslyšel jsem takové plácnutí jako kdyby ryba spadla na podlahu. Ihned jsem vstal a přišel se podívat. ,,Midoriyo? Jsi v pohodě?" Ihned k němu dojdu a bohužel jsem též uklouzl na mokré podlaze a spadl jsem přímo na něj.

,,Jo jse-" vybalil jsem oči a nadechl se. Kousl jsem se do tváře, abych nevydal bolestivý zvuk, protože mě břicho zabolelo víc. Ale pálí to. Pak jsem se uklidnil, zčervenal a hlavu otočil na něj. Em...

,,J-já se ti omlouvám." Řekl jsem ihned a slezl z něj. Zapl jsem baterku u mobilu a jeho si přitáhl k sobě. ,,Bolí tě něco?"

Zčervenal jsem. ,,Um j-jen trochu b-břicho a stehno..." Hlesl jsem a semkl rty. Bože, to je trapný...

,,Ukaž... Já ti říkal, aby sis vzal mobil." Zabručel jsem. I když jsem taky spadl, tsk... ,,Pojď, půjde se na lepší světlo."

,,Po-počkej." Řekl jsem a rychle vzal trenky a oblékl se. Sice jsem ještě trochu mokrý ale to je jedno. Vydechl jsem a šel s ním...

Přišel jsem do pokoje a čekal na něj. Možná to bude mít jenom odřené a jen to asi bude chvíli bolet, ale co se ví.

Přišel jsem do pokoje a sedl si na postel. Podíval jsem se na stehno a břicho. ,,To bude jen modřina..."

,,Ale jinak v pohodě? Třeba tu bude nějaká chladící mast, nebo tak." Pověděl jsem a koukal na to.

,,Já nevím. Můžeš se podívat v koupelně do lékárny, jestli tam třeba něco je." Hlesl jsem a lehl si na záda. Dal jsem si na to ruku, ale štípalo to, tak jsem ji dal pryč. Je to jako placák do bazénu...

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat