Kino

57 7 0
                                    

Už jsme přišli ven a já vydechl. ,,Teďkom kino... Chceš jít pěšky a nebo autobusem?" Radši ho ve všem nechávám vybrat, protože se chci v tomhle ujistit. Jsem docela nervózní, heh...

,,Asi pěšky. Je to jen pár minut cesta." Zamumlal jsem, když jsme vyšli ven. Pak jsem ho chytil a šel s ním do toho kina. To o bude večer, to si dáme večeři a půjdeme domů.

Hmm... Měl bych něco dál dělat a říkat? Ale co... Že bych mu na večeři řekl, že ho miluji? Ale neodradí ho?

Opravdu to nebylo moc daleko. Přišli jsme tam tak za patnáct minut. Vešli jsme. Mají to tu hezké.

Pustil jsem ho a přišel si vyzvednout svou rezervaci. Jsem tak rád, že jsem rezervaci udělal na tenhle film, protože už bylo včera docela zaplněno. Přišel jsem k němu. ,,Chceš popcorn?"

,,Jo. Dáme si společně velký." Zamumlal jsem a koupil ho.

,,Oh, dobrá." Pousměju se. Aspoň už nebude trapné to, jak se omylem dotkneme rukama. Teď už to mohu brát v pohodě. Chytil jsem ho kolem pasu a šel s ním tam kam máme jít.

Přišli jsme dovnitř a sedli si na místa. Opřel jsem se a popcorn položil mezi nás. Film za pár minut začal.

Pozoroval jsem film a jedl si po jednom popcorn. Mňam, chutná mi a film je docela zajímavý, i když nemusím zrovna tenhle žánr, ale tohle se na rande hodí.

Lépe jsem se opřel a koukal se na film. Celkem ušel ten film. Protáhl jsem se a u toho začal jíst popcorn.

Hm, viděl jsem i videa, kdy se při filmu líbali. Očkem jsem se podíval na Midoriyu a pak jenom čekal. Čekal jsem než se odvážím a odvážil jsem se až uprostřed filmu, kdy jsem ho chytil za zátylek a přitáhl si ho do polibku. Jeho rty chutnají po tom popcornu, heh.

Snědl jsem popcorn a sledoval film. Cítím jsem na sobě furt pohled Todorokiho, tak jsem si toho moc nevšímal, než mě pak ale políbil. Zčervenal jsem a pohledem přejel okolo nás. Naštěstí se na nás nikdo nedíval. Teda kromě jedné holky, která se ale pak zase koukala na film. Zamručel jsem, zavřel oči a polibek mu pak vrátil.

Dal jsem ruku na jeho pas a druhou rukou ho držel za zátylek. Začal jsem ho něžně líbat.

Je tohle v pohodě v kině? Zamručel jsem a ruce mu položil na stehna, o které jsem se trochu opřel.

Pousměju se. Že by se tohle dařilo? Bere to v pohodě? Nevadí mu to? Asi ne, když mi to oplácí. Více jsem se natiskl na jeho rty a líbal ho.

,,Mnhw..." Zamručel jsem tiše do jeho úst a červenal se. Já nevím, ale... Možná bych to dneska chtěl... Pootevřel jsem oči. Ale říct si o to? To by bylo trapný. Třeba k tomu večer dojde...

Po chvíli se odtáhnu a usměju se. ,,Dobrý?" Přesunu z jeho zátylku na jeho tvář, kterou pohladím. ,,Jsi tak krásný." Dám mu pusu na čelo.

Ehm. Kývl jsem. ,,Jo jo dobrý." Pousmál jsem se a pohled stočil na film. Opřel jsem se o něj.

Pousmál jsem se a držel ho jednou rukou kolem pasu. Více mě zajímal on než ten film, který se odehrával přede mnou. Hladil jsem mu bok a byl spokojený. Jsem rád, že jsem s ním a to ještě den nekončí.

Spokojeně jsem bručel. Jsem s ním překvapivě spokojený. Koukal jsem se na film, který za nějakou tu hodinu už končil.

Podíval jsem se na Midoriyu. ,,Takže se jdeme teďkom najíst do restaurace." Pousměju se a dám mu pusu na spánek. Vstal jsem a vzal náš už snězený popcorn.

Kývl jsem a vstal. Vyšel jsem s ním ven a šel na jídlo. ,,Pak až přijdeme domů ještě můžeme dát vanu."

Myslí tím společnou vanu? Heh... To by byla paráda, ale já nevím co přitom dělat! Ugh... To jsem si nevygooglil a bylo by neslušné si to vygooglit u večeře. Já jsem fakt poděs.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat