Úkol. Ehm... Chvilku jsem mlčel, ale stále mě nic nenapadalo. Pak mě tedy něco napadlo. ,,Jdi do koupelny vezmi z ní mýdlo a následující 3 minuty se bez přestávky budeš toto mýdlo snažit prodávat spoluhráčům jako podomní prodejce."
Zamrkal jsem. ,,To je pitomost." Uchechtl jsem se a radši si nalil. Možná jsem spíš líný... Uh. Dneska asi budu spát jako mrtvola. Napil jsem se a oklepal jsem se. Bože. Vydechl jsem a zatočil flaškou. Tentokrát Todoroki, hehe.
,,Úkol." Zabrblal jsem a díval se na něj. Tak snad mu ten alkohol nechutná.
Ale celkem dobrý. Vydechl jsem. ,,Vypij půlku flašky." Dal jsem mu vodku a čekal.
Dělá si srandu? Tak to ne. ,,Dám si jenom skleničku." Zamumlal jsem a nalil si skleničku. Takhle je to tedy lepší. Vypil jsem. Má smůlu.
Bakugou: ,,Srab." Odfrkl jsem si a hodil si nohu přes nohu. S ním je to nuda. Zaklonil jsem hlavu a zavřel oči.
,,Mě teda nevyhecuješ." Zabručel jsem a roztočil flaškou. Ukázalo to na Bakuga.
Bakugou: Ts. Za chvíli půjdu radši k sobě. Pravda? Asi jo. Dává nudný úkoly. Dám úkol a od toho šmejda už jen pravdu. ,, úkol." Zabručel jsem a napil se coly.
Povzdechl jsem si. Věděl jsem, že ti dva nebudou vycházet.
,,Když si myslíš, že jsem srab, tak tedy ty tohle vypij do půlky." Podám mu celou flašku.
Bakugou: Pokrčil jsem rameny. ,,Tohle je v pohodě úkol." Zabručel jsem a vzal si flašku. První jsem roztočil tu flašku na zemi a pak půlku vodky vypil na ex. Oklepal jsem se a ušklíbl se.
Podrbal jsem se na zátylku. Možná by jsme kvůli těm dvěma měli přestat hrát. Ještě chvíli, a radši přestaneme.
Dělá si srandu?! Jak on často pije? Tsk... V pohodě úkol, tssssk. Podívám se jinam a mlčím.
Kirishima: Koukám na flašku, která zastavila na Midoriyu. Ups.
Bakugou: Kruci. Uh. Oklepal jsem se a zakroutil hlavou. Podíval jsem se na Dekua. Hm...
Polkl jsem. ,, Úkol." Vydechl jsem.
Bakugou: ,,Do spodního prádla do konce hry a nebuď srab." Odfrkl jsem si. Hra, kde člověk je srab je nuuuda. Opřel jsem se o Kirishimu a ruku mu přehodil přes rameno.
Chudák Midoriya. Podívám se na něj a pak na flašku.
Kirishima: Že by se Bakugovi začala točit hlava?
Zabručel jsem a odfrkl si. Svlékl jsem se do trenek a zčervenal. Oblečení jsem dal za sebe a roztočil flašku. Kirishima.
Kirishima: ,,Beru úkol." Usměju se na něj. Snad nebudu muset vypít tu druhou půlku.
,,Um..." Zamyslel jsem se. Už vím, že Kirishima a Kacchan se asi mají rádi. Vypadá to tak. ,,Sedni si Kacchanovi na klín." Uchechtl jsem se.
Kirishima: ,,Jemu na klín?" Zamumlal jsem. Šibe mu? Podívám se na Bakuga. Ehm... Podívám se na Midoriyu. Tsss...
Bakugou: Ušklíbl jsem se a naklonil hlavu na stranu. ,,Bojíš se? Haa?" Uchechtl jsem se a prohrábl mu vlasy.
Em... ,,No co. Na mě nekoukej. Vždyť stejně ho máš určitě rád." Řekl jsem.
Kirishima: Zabručel jsem. ,,Midoriyo, proč jsi proti mně?" Zakňoural jsem a tedy si sedl na Bakugo klín. Tsss...
,,Nejsem. Je to jen větší zábava." Řekl jsem a pokrčil rameny.
Bakugou: Hehe. Objal jsem ho kolem pasu a hlavu položil na jeho záda. ,, Točíš zlato." Uchechtl jsem se.
Kirishima: Lehce jsem zčervenal. Tsss. Natáhl jsem se a roztočil flaškou. Zastavilo to na Midoriyu. ,,Pomsta přichází." Ušklíbnu se.
Uchechtl jsem. To určitě. ,,Úkol." U něj se nebojím. Ale řekl pomsta. Hm... Našpulil jsem rty a čekal.
Kirishima: ,,Sedni si na Todorokiho klín a schovej se mu pod jeho tričko." Podrbu Bakuga za sebou ve vlasech.
Nadzvedl jsem obočí. ,, Vždyť mu to bude vadit." Vydechl jsem. Tohle je hnusný. U nich vím, že se mají rádi. Ale Todoroki je hetero. Zabručel jsem ale sedl si mu na klín zády k němu.
Kirishima: ,,A pod tričko." Řekl jsem.
Opřu se rukama dozadu a koukám na Midoriyu. Nah...
Vzal jsem flašku a zatočil. Flaška padla na Todorokiho. Zabručel jsem a vzal jeho tričko. Schoval jsem se pod jeho tričko a zčervenal. Promiň Todoroki. ,,Takže?"
,,Uh.... Úkol." Zamumlal jsem. Tohle je mega divný. Kirishima je hrozný.
,,Em. Nakresli si knír." Řekl jsem.
Bakugou: Uuu. ,,Přinesu ti fixu." Řekl jsem a čekal teda, jestli se napije nebo bude chtít nakreslit knír. Vstal jsem i s Kirishimou na sobě a šel pro fixu. Cestou jsem se trochu zatočil. Vrátil jsem se a fixu mu dal. ,, Jasně." Řekl jsem, ušklíbl se a fixu mu dal." Sedl jsem si a čekal.
Zamručel jsem a vylezl z trička. ,, Nakreslím ti to." Hlesl jsem.
,,No, dobře." Zamumlal jsem a vzal tu fixu. Podal jsem to Midoriyovi.
Kirishima: Ježiši! On mě celou dobu nesl. Tohle sezení na klíně by se mohlo ukončit, no ne?
Usmál jsem se a vzal si fixu. Natočil jsem se trochu na něj a pod nos mu namaloval hezkého kníra. Hihi. Fixu jsem pak přečetl. Oh... To půjde blbě smejt, ale půjde... Říkat mu to nebudu. Fixu jsem pak vrátil Kacchanovi. ,, Toč." Řekl jsem Todorokimu.
O hodinu a nějaké minuty později
Opíral jsem se o gauč a pozoroval je. Je mi divně. Tsk... Už je flaška vodky prázdná a druhá flaška je taky skoro prázdná, ale stále se umím ovládat narozdíl od Kirishimi.
Kirishima:Objímám Bakuga z boku a usmívám se.
Bakugou: Během hry jsem přinesl ještě jednu flašku a ta je taky skoro pryč. Právě teď jsem točil a pádlo to na Dekua.
Já byl snad ze všech nejvíc v pohodě, protože jsem plnil úkoly i otázky. ,, Úkol." Řekl jsem. Už dávno sedíme zase normálně. Teda jen Kiri ne.
Bakugou: ,,Dej pusu tomu barevnému šmejdovi."
Povzdechl jsem si. Naklonil jsem se a dal mu pusu na tvář.
Podíval jsem se na Midoriyu. Zabručel jsem a podíval se na Bakuga.
Kirishima: Já na alkohol též nejsem moc zvyklý a prostě na mě je tohle moc.
Roztočil jsem flašku a ta se zastavila na Todorokim. ,,Hm?" Nadzvedl jsem obočí.
,,Pravdu." Zamumlal jsem a přivřel oči. Snad to nebude nic hrozného.
,,Jak moc mě máš rád. Jak moc jako kámoše?" Hlesl jsem a podrbal se na zátylku. Občas mám pocit, že mu vadím.
,,Mám tě rád..." Zamumlal jsem a normálně si sedl. ,,Moc rád. Jsi můj přece první kámoš." Usměju se.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...