Už mě viděl nahatého, tak mi to je fuk. Vydechl jsem a rozhlížel se. Po chvíli jsme přišli na rezervované místo. Hned nás posadili ke stolu.
Podíval jsem se okolo. Je to tu stejné jako na fotkách. Podíval jsem se na něj. ,,Tak jak se ti tu líbí?" Snad se mu tu líbí. Je večer a je tu už taková ta romantická atmosféra se svíčkou na stole a stoly s barvou červeného vína.
Hm? Podíval jsem se na něj a usmál se. ,,Jo je to tu hezké. Myslím že dnešní rande se povedlo." Pousmál jsem se a podíval se na číšníka, který nám přinesl menu.
Tak to jsem strašně rád, heh... Vzal jsem si jídelní lístek a začal si vybírat jídlo a potom i pití.
Usmál jsem se. Vybral jsem si jídlo a i nějaké to pití. Vydechl jsem a číšníkovi jsem řekli co chceme. Ten pak odešel.
,,A co by jsi chtěl dělat v budoucnosti? Máš nějaké plány?" Optám se ho. Nechci mu v plánech překážet...
Hm? Podíval jsem se na něj a zamyslel se. ,,No ani tak ne. Možná se přestěhuju do jiného bytů a nebo za deset let až budu mít hodně peněz, tak do domku. Ale to možná ani ne. Jinak budu jen pracovat a pracovat. Občas bych chtěl na dovolenou a to je vše. A ty?" Usmál jsem se.
Chtěl by do domku? Hmm... ,,Třeba s mou pomocí, jestli budeme i za deset let, tak bych ti pomohl s domkem." Pousměju se. ,,Já neplánuji dopředu, protože nevím co se může za tu dobu stát."
,,Jakože taky to není úplně plán. Jen něco jako... Sen. Ne úplně no." Uchechtl jsem se. Jen kdyby to šlo, tak do toho půjdu. ,,A díky." Usmál jsem se a po chvilce nám přinesli jídlo.
,,Oh..." Podíval jsem se na jídlo, které nám přinesli. ,,Tak dobrou chuť." Pousměju se na něj a začnu jíst. To je, ale dobré jídlo.
Usmál jsem se a kývl. ,,Dobrou chuť." Hlesl jsem a začal jíst taky. Je to opravdu dobrý.
Mlčel jsem a jedl. Nevím, co bych měl říkat. Měl bych ho držet za ruku? Ale on zase jí. Určitě by ho to štvalo. Hm... Ale co pak doma? To si dáme vanu, ale co tam? Že by to byl náznak, že chce něco více? Třeba dotyky? Nebo se chce jenom společně koupat?
,,Je to výborný." Usmál jsem se a podíval se na něj. Hm?, Vypadá, že přemýšlí. Napil jsem se.
Nah! Tohle je těžké! Nechápu náznaky, teda jestli to byl vůbec náznak. Já jsem debil... Vydechl jsem a napil se.
Hm... Jo přemýšlí. Uchechtl jsem se pro sebe. Během dneška mi přijde že moc přemýšlí. Přemýšlí snad co dělat? Nad tím přemýšlet ani nemusí. Stačí když si to užije.
Podívám se na něj. Nad čím se uchechtl?! Nah... ,,Tak co si o tomhle rande zatím myslíš?" Optám se ho.
,,Hm? Před chvílí jsem řekl, že se mi dnešní rande líbilo. Povedlo se." Usmál jsem se a jedl jsem.
,,Fakt? Ježiši, promiň." Já jak jsem nervózní tak blbnu. To je, ale trapas. Povzdechl jsem si a jedl si své jídlo. ,,Chtěl bys ochutnat?"
Uchechtl jsem se. ,,klid prosimtě. A ne dobrý. Tohle nejím." Podrbal jsem se na zátylku. ,,Chceš ty?"
Tohle nejí? Oh... Aspoň pro příště budu vědět. ,,To je dobrý. Jes ty." Pousměju se a jím.
Pousmál jsem se a jedl dál. Dojedl jsem pak a dopil. Vydechl jsem. Bylo to výborný. Podíval jsem se na něj.
Chvíli po něm jsem už konečně dopil zbytek pití a podíval se na něj. ,,Dobrý? Až zaplatím, tak půjdeme domů? Nebo chceš ještě se projít?"
,,Můžeme už domů. Dáme si tu vanu na konec rande a pak můžeme asi spát hm?" Navrhl jsem. Ten číšník odnesl prázdné nádobí.
,,Jo, dobře." Pousměju se a chvíli jsem čekal na to než budu moct zaplatit. Zaplatil jsem a vstal. Chytnu ho za ruku a vedu ho domů.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...