Usmál jsem se. To jsem rád. Vydechl jsem a opřel se. ,,Tak toč." Hlesl jsem. Ten kdo se napije. Tak byl poslední. Je tam tak na jednoho.
,,Dobře." Roztočil jsem flašku a zastavilo to na Kirishimu. ,,Kirishima..."
Kirishima: ,,Úkol~." Zabrblal jsem.
,,Uh... Vypij ten zbytek, abychom to už skončili." Podám mu flašku.
Kirishima: Tsssm. Vzal jsem to a vypil tedy ten zbytek. Odtáhl jsem se od Bakuga.
Protáhl jsem se a zívl. ,,Tak a já si jdu lehnout." Zabručel jsem a zvedl se. Zatřepal jsem hlavou. Sprchu si dám ráno.
Bakugou: zvedl jsem se. Popadl Kirishimu a táhl ho do pokoje. Jdu chrápat! Ts.
Vstal jsem. ,,Jdu si též lehnout." Zamumlal jsem a chytil Midoriyu. ,,V pohodě?"
Kirishima:Jdu, ale občas se mi pletou nohy.
Zamručel jsem a kývl. ,,Jo jsem v pohodě. Ale ty? Ty jsi měl víc alkoholu." Hlesl jsem a vešli jsme do pokoje.
Bakugou: Chytil jsem ho a zatáhl nás do pokoje. Zavřel jsem dveře a rozplácl se na postel. ,,Jestli mě pozvracíš, tak táhneš do obýváku!" Zavrčel jsem.
,,Jsem v pohodě." Svlékl jsem se do boxerek a lehl si na postel, ale tak, aby tu měl i on místo.
Kirishima: ,,Neboj." Zagebím se a svléknu se do boxerek. Hned jsem lehl na postel.
Taky jsem se svlékl do spodního prádla a lehl si k němu. Lehl jsem si na záda a zavřel oči. ,,Tak dobrou." Vydechl jsem.
Bakugou: Odfrkl jsem si a udělal to stejný. Ruce jsem si dal pod hlavu a zavřel oči.
Zezadu jsem ho objal a dýchl mu na ucho. Uchechtnu se nad tím.
Vydechl jsem, zčervenal a ruku si dal na ucho. Hmn... Přivřel jsem oči a zamručel.
Bakugou: Rozvalil jsem se na posteli a víc a usnul celkem hned.
,,Víš...nejsi panic." Zamumlal jsem. Co to ze mě vylétlo?! Ale měl by to fakt vědět. Tsss...
Zamrkal jsem. ,,Em... Ale jo jsem." Řekl jsem. A navíc. Já sám tohle vím nejlíp.
,,Když myslíš." Otočím se k němu zády a snažím se zabrat, abych dál nemluvil.
Co... ,,Hele. Co to říkáš?" Zabručel jsem. Co to znamená? Však já ještě ne...
Mlčel jsem a měl zavřené oči. Nebudu odpovídat! To rozhodně ne. Ať na to zapomene.
Nadzvedl jsem obočí. ,, Už jsi to nakousl, tak nedělej že spíš a odpověz!" Jsem vytočený. On ví něco co já ne?
Zabručel jsem. ,,Nejsi panic, jasný? A teď mě nech." Snažil jsem se usnout.
Přivřel jsem oči. ,,Em... Co to meleš? Jak to, že nejsem? Když už jsi začal, tak mi řekni všechno." Hlesl jsem a koukal se do zdi.
,,Protože jak si byl opilý, tak já byl přiopilý, no a stalo se." Zabrblal jsem. On mě zabije.
Zrudl jsem. Cože...? Počkat... On? Ale... Přivřel jsem oči a kousl se do tváře. Přikryl jsem se i přes hlavu a zavřel oči. Povzdechl jsem si. Nejen že si to ani nepamatuju, pil jsem a tak...
Pomalu jsem se otočil a objal ho. ,,Dobrý?" Optám se ho.
Vydechl jsem. Byl bych celkem v pohodě, když bych věděl, že jsem to ale nezačal já. Už tak se cítím trapně. Bože jsem takový...! Pokrčil jsem nohy. ,,Hmn jo..." Zahuhlal jsem ale nevěděl jsem.
,,Promiň, že jsem ti to neřekl hned, ale přemýšlel jsem o tom." Zamumlal jsem.
Zabručel jsem a kousl se do tváře. Bože, to je hrozný... Nadechl jsem se. Že mi to to ráno nedošlo. ,,V pohodě. Dobrou noc..." Šeptl jsem a objal deku. Snažil jsem se usnout.
,,Dobrou." Zašeptal jsem a po chvíli se mi konečně povedlo usnout.
Povzdechl jsem si. To bude dobrý. Sice se budu cítit trapně a nevím jak s ním budu mluvit, ale bude to v pohodě. Vydechl jsem a po asi hodině usnul taky.
Další den jsem šel pro všechny udělat snídani, ale to už tu byl Kirishima, který dodělával volské oka pro všechny.
Probudil jsem se trochu později, ale asi to bylo dobře. Sedl jsem si a chvíli se koukal do země. Nevím jak se chovat...promnul jsem si kořen nosu a vydechl. Vstal jsem a hned se oblékl do oblečení. Kraťasy a tričko.
Pomohl jsem mu se zbytkem a vše to dal s ním na stůl. Sedl jsem si ke stolu.
Kirishima: ,,Jdu vzbudit Bakuga." Usměju se a rozejdu se.
Přišel jsem do kuchyně a Todoroki tady nebyl. ,,Em. Půjdu jíst do obýváku." Řekl jsem Kirimu a vzal si talíř.
Kirishima: ,,Jo, jo, jasný." Usměju se na něj a jdu pro Bakuga.
Tiše jím a přemýšlím nad tím jaký jsem debil.
Aha... Byl za Kirishimou u stolu... Bože... Em. Sklopil jsem pohled, kousl se do tváře a radši zmizel do obýváku. Cítím se trapně. Vydechl jsem.
Bakugou: Vstal jsem a ruku si dal na hlavu. Sakra... Oblékl jsem se a vyšel z pokojem hned jsem narazil na něj.
Mlčky jsem vše snědl a vstal. Zašel jsem do kuchyně se svým nádobím a umýval vše, co jsem já a Kirishima zašpinil.
Kirishima:,,Udělal jsem k snídani volské oka." Usměju se.
Sedl jsem si ke stolu a snědl to. Pak jsem vstal a chvíli přemýšlel. Měl bych se chovat normálně... Je to hrozný, ale od teď to bude trochu trapnější... Vydechl jsem a podrbal se na zátylku. Vrátil jsem se do kuchyně.
Bakugou: ,,Hm... Fajn..." Zahuhlal jsem, ruku jsem dal na jeho vlasy, prohrábl mu je, obešel ho zároveň a vešel do kuchyně. Dřepl jsem si ke stolu.
Podíval jsem se na Midoriyu a pak na nádobí, které jsem myl. Proč jsem mu to řekl?!
Kirishima:Ježiši! Tsss. Šel jsem se tedy nasnídat.
Sklopil jsem pohled a talíř dal na linku. Šel jsem z kuchyně. ,,Já... Jdu do bazénu." Řekl jsem a zmizel. Šel jsem do pokoje si obléknout plavky. Nebo se projdu..?
Bakugou: Zabručel jsem a začal jíst.
Vzal jsem to a začal i tohle mýt. Já mu to neměl říkat, ugh.
Kirishima:Sedl jsem si a tedy začal jíst. Mňam. Vážně mi vyhládlo.
Oblékl jsem si nakonec plavky a vzal si ručník a přišel do kuchyně. Vytáhl jsem si z lednice ledovou vodu a šel do bazénu.
Bakugou: Dojedl jsem a vstal. Ruce jsem si dal do kapsy, zívl a šel do pokoje.
Kirishima: Vše jsem dojedl a pak tedy vzal své a po Bakugovi nádobí, které jsem odnesl do kuchyně a dal to do dřezu. ,,Děkuji." Pověděl jsem a šel za Bakugoem. Občas si připadám jako ocásek.
Rychle jsem umyl i tohle a nechal odkapat.
Bakugou: Hm? Zabručel jsem a rozplácl se na postel. Vydechl jsem. ,,Tak co? Líbám skvěle že?" Ušklíbl jsem se.
Přišel jsem do bazénu a vlezl dovnitř. Opřel jsem se o kraj a koukal se do lesa.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...