Konečně je konec školního roku a já se s Kirishimou nakonec dohodl, že pojedu já, Todoroki, Kirishima a Kacchan na tu chatu. Právě teď jsem si převzal papíry a učitelce dal kytici. Sedl jsem si a koukal se na své známky. Skvělý. Sice ne tak úžasný jako Kacchan a Momo, ale i tak skvělý. Usmál jsem se.
PO ŠKOLE
,,Tak zítra v osm." Řekl jsem Kirishimovi. Vzal jsem si papíry a odešel. Šel jsem pak rovnou domů. Bylo někde kolem dvanácté.
Dělal jsem pro něj Katsudon. Přece jenom úžasný den, kdy skončil školu. Tak si zaslouží odměnu. Bylo docela se seznamovat s jeho matkou, ale ona vydávala takovou příjemnou energii, že jsme se hned hodili do řeči. Právě teď s ní dělám katsudon, aby to měl aspoň tak nějak od maminky.
Netrvalo dlouho a já přišel domů. Jsem se i s mamkou dohodl, že tu budou s přítelem zatím hlídat kočky, než přijedeme. Vešel jsem a sundal si boty. Vešel jsem do kuchyně i hned po tom co jsem cítil Katsudon.
Podívám se na nově příchozího. ,,Ahoj Midoriyo. Jdeš přesně na čas. Jídlo je už hotové." Pousměju se na něj. ,,Tak snad ti bude chutnat." Ať si nabere kolik chce.
Usmál jsem se. ,,Ahoj. Moc děkuju." Podrbal jsem se na zátylku a nandal si. Nandal jsem rovnou těm dvěma a AK jsem si sedl ke stolu. ,,Vypadá to skvěle." Zamumlal jsem spokojeně.
Sedl jsem si se svým talířkem. ,,Tak pomáhala mi s tím tvá maminka." Pousměju se. ,,Zasloužíš si přece něco co máš rád, když jsi dodělal školu." Zamumlal jsem.
,, Prosimtě." Uchechtl jsem se a podíval se na mamku. ,, Děkuju." Hlesl jsem. ,,Tak dobrou chuť." Dodal jsem a pustil se do jídla. ,, Už máš vztah Izuku?" Zeptala se zničeho nic mamka. Podíval jsem se na ní. ,,Em... Ne..." Mamka ví, že jsem bisexuál, tak neřekla přítelkyni jako většina lidí.
Hned co mu skončí škola, tak se ptá na vztah, jo? Heh... Začal jsem jíst a jenom poslouchal jejich zajímavou konverzaci. Jak to asi dál půjde, hm?
,,Víš přece, že jsem příliš velký introvert." Zamumlal jsem. ,, Víš Izuku, že takhle si někoho najít je těžší? Měl bys do toho s někým praštit a užít si život. Ale je dobře že jsi se vším čekal až do teď." Řekla a já se usmál. ,,Jo to máš pravdu." Šeptl jsem a jedl. Po chvíli jsem dojedl. ,,Bylo to výborný."
Počkat... On a introvert? No, jasný. Ale tak jsem to nechal být, ale že takhle lhát mamce? Ať se stydí! Též jsem dojedl. ,,Tak to jsem rád, že ti chutnalo." Zamumlám.
Jsem extrovert. Jen introvert ohledně vztahu. Ehm... Jo. Vztah... Jen se bojím no... Vydechl jsem a usmál se na Todorokiho. ,, Hlavně nebuď jako já. Přišla jsem o to s někým, s kým jsem se rozešla týden na to." Hm? Podíval jsem se na ní. Myslí o sex? ,, Neboj." Usmál jsem se a vstal. Šel jsem umýt nádobí.
Jop... On přišel o to, když byl opilý. K sakru! Tohle mě tak užírá, když o tom neví! Ale umím to v sobě udržet. Vydechl jsem a vstal. Vzal jsem své nádobí a donesl ho ke dřezu, kde byl Midoriya. Dám to do dřezu.
,,Večer objednám Pizzu kluci a zítra projede můj přítel. Hlavně si to na chatě užijte." Usmála se mamka a šla do obýváku. ,, Jasně." Vydechl jsem a myl nádobí.
,,Tvoje mamka je tedy bezva." Pochválím jeho matku. ,,A myslíš si, že to na chatě bude v pohodě?" Optám se ho.
Hm? ,,Jo. Myslím si že to bude v pohodě. Jen... Kacchan je trochu... No... Bylo by lepší, kdyby jsi ho nebral vážně co řekne." Uchechtl jsem se a domyl nádobí.
Abych nebral vážně to, co řekne? ,,Nějaký sprosťák, nebo tak?" Optám se ho. Nebo hůř, který uráží? Hm...
,,Je trochu... Jo tak. Stále jen řve." Hlesl jsem a otočil se. Podíval jsem se na něj. ,,Ale to si zvykneš." Uchechtl jsem se. ,, Teď si jdi sbalit a já jdu taky."
Přikývnu hlavou na souhlas a tedy si šel sbalit své věci, které budu potřebovat na chatu. Tak snad se nic nepokazí.
Usmál jsem se a přišel do svého pokoje. Vzal jsem si dvě velké tašky a začal si do toho balit všechno potřebné. Do hodiny jsem měl všechno, tak jsem tašky položil ke dveřím.
Též jsem měl vše sbalené a dal to k jeho taškám. Já měl jenom jednu tašku. Tak nepotřebuji tolik věcí. Stačí si to mýt, tak snad tamti, kteří s námi půjdou, tak mi nebudou dávat špinavé věci, jinak je zastřelím svým zrakem.
Tak. Vydechl jsem a šel do obýváku, kde byla mamka a obě kočky byly u ní a leželi na gauči. ,,Hned přijdu." Řekl jsem jen a šel na chodbu. Obul jsem se.
Vydechl jsem a přišel do obýváku, kde jsem si sedl.. Tak snad to bude dobrý. Mám i menší strach, že se něco pokazí. Přece neznám toho...Kacchana, nebo spíše Bakugo. Jop, znám jeho jméno, tak jsem se zeptal, no. Ale podle toho, co mi říkal Midoriya, tak se určitě něco pokazí!
Vzal jsem si klíče a peníze a vyšel z bytu. Šel jsem pak rovnou do knihkupectví. Chci si na tu chatu koupit knihu. Nevím ještě jakou, ale chci.
Dal jsem si nohu přes nohu a začal hladit kocoura. Přitom jsem si povídal s Inkou, ale nijak jsem se neusmíval. Nemám důvod.
Přišel jsem do knihkupectví a koukal se jaký tu jsou. Až po hodině a půl jsem se vracel s dvěma knihami. Nebyly ani extra drahé.
Byl jsem v pokoji, který patří Midoriyovi a já byl na mobilu. Nevěděl jsem, co dělat a mám dovolenou, takže ani práci nemám. Hm... Povzdechl jsem si.
Přišel jsem domů, sundal si boty a knížky si dal rovnou do tašky. Protáhl jsem se. Pověsil klíče a šel do pokoje. Vešel jsem do pokoje. Hm?
Podívám se na něj. ,,Ahoj." Pousměju se a vypl jsem mobil. ,,Kam si šel?" Optám se ho.
,,Ahoj." Zamumlal jsem. ,,Byl jsem v knihkupectví si koupit knížku do té chaty na večer třeba nebo tak. Už jsem si je dal do tašky" usmál jsem se.
,,Aha." Pokývu hlavou. ,,Tak to ti trvalo dost dlouho." Uchechtnu se. Nechápu jak někdo může strávit přes hodinu v nějakém obchodě, kde chceš jen pár věcí...
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...