Pizza a domluva na kino

69 8 3
                                    

Kam s ní jde? Já se vyzul a šel s kocourkem do pokoje, abych ho položil do pelechu.

Vzal jsem hadr na podlahu a packy ji utřel. Pak jsem ji teprve položil na zem a sundal ji vodítko, které jsem uklidil.

Přišel jsem do pokoje a vodítko mu rozepl. Vodítko jsem hodil na stůl a jeho položil do pelechu. Lehl jsem si na postel a přivřel oči. Uh...

Vydechl jsem. Tak a co teď? Možná bych mohl objednat pizzu. Jo. Mám chuť na pizzu. Vzal jsem telefon a objednal vícedruhovou pizzu. Pak jsem šel do kuchyně.

Přemýšlel jsem, co dál dělat. Koukat na telku a nebo tu odpočívat? Zakryju se a dám si hlavu na polštář.

Nalil jsem si do skleničky džus a sedl si ke stolu. Jen tak jsem seděl a občas se napil. Docela se nudím. Možná bych se mohl jít učit.

Napadlo mě, že bych astrálně cestoval, ale zase... Co bych tam dělal? Optal jsem se sám sebe v duši a povzdechl si. Protočím očima a lehnu si na bok. ,,Život je nudný." Zabručím...

Po chvíli jsem vstal a dopil. Skleničku jsem odložil do dřezu. Pak přišla pizza. Tak jsem vzal peníze, zaplatil a vzal si pizzu. Dal jsem jí do obýváku a přišel za Todorokim. ,,Objednal jsem pizzu, chceš? Když tak budu v obýváku." Oznámil jsem mu jen a šel do obýváku.

Huh? Koukl jsem na dveře a sedl si. Odkryl jsem se a vstal. Tak jsem šel do obýváku si dát pizzu. Jakou asi objednal? Přišel jsem do obýváku a podíval se, co je za pizzu.

,,Objednal jsem více druhovou. Každý má čtyři dílky jiný. Když ti nějaká nebude chutnat. Tak si se mnou můžeš vyměnit." Nevěděl jsem totiž jakou má rád.

,,Oh, to ti děkuji." Aspoň, že nekoupil pizzu s ananasem. Ananas na pizzu nepatří. Sednu si a začnu tedy jíst své dílky. Uh... Teda sním asi jenom dvě.

Něco jsem tam zapnul a taky začal jíst svoje dílky. Opřel jsem se a přivřel oči.

Snědl jsem vážně jenom dvě a nechal už toho jinak bych prasknul. Vydechl jsem a opřel se. Zaklonil jsem hlavu a pozoroval strop.

,, Klidně ti je pak dám do lednice a můžeš si dát k snídani." Usmál jsem se a snědl tři. Dal jsem mu ovladač. ,, Můžeš vybrat."

Kouknu na ovladač a vezmu si ho. ,,Dobře." Pokývu na souhlas a začnu tedy vybírat. Vybral jsem tam opět nějakou krimi. Baví mě to. Je to takové zajímavé a zamotané.

Usmál jsem se. No, jsem rád, že spolu, ale vycházíme. Vydechl jsem a pololehl si. Přivřel jsem oči a pak se koukal na to co vybral.

Odložil jsem ovladač na stůl a podíval se na Midoriya. Povzdechnu si a tedy mlčky pozoruji kriminálku.

Popravdě bych se zeptal, jestli nechce teda do toho Kina, ale teď, když ví mou orientaci, tak aby si třeba nemyslel, že ho zvu na rande... Povzdechl jsem si.

Podívám se na něj. ,,Co je?" Optám se ho. Nudí ho to? ,,Mám to přepnout?" Zmateně na něj koukám.

,,Hm? Ne ne. Jen... Jen jsem přemýšlel." Podrbal jsem se na zátylku a koukal se dál. Možná kdybych vzal i Kirishimu... Ne to ne. Zase je Todoroki moc velký introvert.

,,Nad čím? Tedy jestli mohu vědět." Lehce se pousměju a rozcuchám mu vlásky, které stejnak má furt tak nějak rozcuchané. Vůbec...češe si je a nebo to má tak od narození.

Uchechtl jsem se. ,No, dobře. Chtěl jsem se zeptat na to kino. Jako předtím, ale nechci aby jsi si myslel, že tě zvu na rande. Prostě jen... Takhle furt chodím s přáteli..." Zamručel jsem a koukal se na televizi.

Nad tím jsem se uchechtl. ,,Vždyť dobrý. Nebral bych to ani rande. To by muselo být za jiných okolností, když tak. Klidně půjdu s tebou do kina." Pousměju se na něj.

,,Opravdu? Tak dobře." Usmál jsem se. Alespoň to tak nebere naštěstí ,no... Zamručel jsem a dál se koukal na televizi.

Kouknu opět na telku. ,,Kdy?" Optám se ho. ,,A když tak ty něco vybereš." Zamumlám...

,,Dobře a kdy záleží, kdy budeš mít volno." Hlesl jsem a koukal se.

,,Tak by stačilo někdy po práci, ne?" Optám se ho. Zítra půjdu do práce, i když jsem nemocný.

,,Dobře. Tak se ještě dohodneme." Usmál jsem se zavřel oči.

,,Hm." Koukal jsem na telku. Po chvilce jsem se odvážil. ,,Mohu...tě obejmout?" Zamumlám. Snad mě neslyšel. Bože. ,,Víš jenom....moc objetí jsem nedostával." Kouknu jinam.

Hm? Jemu asi opravdu nevadí, co jsem... Přivřel jsem oči a vydechl. ,,Em jo dobře." Hlesl jsem. To celkem chápu, podle toho co mi o sobě řekl.

Přisunu se blíž k němu a taky si pololehnu. Obejmu ho kolem břicha a položím si hlavu na jeho rameno.

Přivřel jsem oči a vydechl. Jednou rukou jsem ho objal taky a dal se koukal na televizi.

Takhle se mi blbě objímalo, tak jsem dal nohy od sebe a jeho si posadil mezi nohy. Objal jsem ho zezadu a položil si hlavu na tu jeho.

Nadzvedl jsem obočí. Jinak...uvědomuje si, že kluci se normálně moc neobjímají, a celkově to není co i přátelé dělají? Tohle je spíš něco, co dělají partneři... Zamručel jsem ale nechal jsem to být a opřel se o něj.

Pousměju se a koukám na krimi příběh. Objímám ho kolem krku a užívám si to tak. Je...hezké někoho objímat. I když vím, že se kluci tak moc neobjímají. Hlavně takhle, ale nikdy jsem nedostával takhle krásné objetí.

Koukal jsem se dal na televizi a natáhl se, pak jsem si vzal zase pizzu. Opřel jsem se opět a pizzu jedl.

Pousmál jsem se a stále ho objímal. Tohle je zamotanější, než to bylo předtím. Tak je to ona a nebo on? Zabila si svého manžela, nebo ne? Někdo ji vyměnil prášky? Eh? Chtěl si s ní rozvést. Tak to je smutné.

Dojedl jsem pizzu a protáhl se. Moc mě to nebaví. Já celkově moc nejsem na filmy, ale vždycky se koukám z nudy.

Po tak čtyřiceti minutách to skončilo. ,,Teď si vyber něco ty." Zamumlám, když tam byly jenom titulky.

,,Hm... Moc nevím co." Hlesl jsem a vzal si ovladač. Začal jsem přepínat kanály a pak to na něčem nechal.

Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)Kde žijí příběhy. Začni objevovat