Vydechl jsem. ,,Toďoki..." Zakňučel jsem mu do břicha a kousl ho. Břicho jsem mu olízl a ušklíbl se. Hihi. I když se mi točí hlava. Tak to je fajn. Škytl jsem.
Otřepal jsem se, když mi olízl břicho. ,,Tsk..." Usměju se a koukám na něj... ,,Co budeme dělat, hm?" Ušklíbnu se.
Hlavu jsem vystrčil a objal ho kolem krku. Našpulil jsem rty. ,, Vihdim te tef trikvát..." Uchechtl jsem se a zavřel oči. ,,Nevum... Mizeme skakat...", Škytl jsem a naklonil hlavu na stranu.
,,Skákat? To neee." Chytnu ho za zátylek a přitáhnu si ho k obličeji. Je strašně roztomilý... I ještě jak má rozcuchané vlásky. Podmaním si rty a začnu ho něžně líbat.
Zamručel jsem a červený z horka asi jsem mu polibek vracel. Otevřel jsem oči. ,,tefkon te vidim jako pjince Todoni..." Vydechl jsem a opět jsem ho políbil. Škytl jsem.
Povalím ho pod sebe. ,,Cože?" Uchechtnu se. Nahnu se k jeho oušku, kde dýchnu a pak ho do lalůčku kousnu. Jenom né moc. Je strašně roztomilý, bože...
Škytl jsem. ,,Hn-nanh..." Ruku jsem si dal na ucho a vydechl. ,,Pjinc Todoki..." Zahuhlal jsem a natáhl se pro flašku. ,, Ďame si...?" Hlesl jsem a napil se. Flašku jsem odložil a hned se mu vrhl na rty.
Jeho rty chutnají po alkoholu, heh... Určitě tak stejně jako mé rty. Ušklíbnu se a začnu ho vášnivě líbat. Nacpal jsem se jazykem do jeho úst a začal si s jeho jazykem hezky hrát. Přitom jsem jednou rukou jezdil po jeho těle a občas zastavil u bradavky, kterou jsem promnul a nebo zmáčknul.
Vydechoval jsem mu do úst a kousl ho pak do rtu. Je mi až moc vedro... Zakňučel jsem a zavrtěl se, abych si trochu posunul kalhoty níž.
Chytnu ho za boky, aby se nekroutil. Vydechl jsem a kolenem zatlačil na jeho rozkrok. Uchechtl jsem se.
,,Naah..." Vzdychl jsem lehce a ruce dal na jeho ramena. Odtáhl jsem se od jeho úst a nadechl se.
Nepříjemně jsem zabručel. Naaah... Začnu mu svlékat kalhoty, které mu asi vadí, když se předtím kroutil a snažil se to sundat.
Pootevřel jsem ústa a rychle jsem dýchal. Vzal jsem si tu flašku a ještě trochu se napil. Jo. Chutná mi to. Flašku jsem odložil a podíval se na trojhlavého Todorokiho.
Koukal jsem se mu do očí. Proč na mě tak čumí? A jo... Přece řekl, že mě vidí třikrát. Pokroutím nad tím hlavou a opět naše rty spojím a dostane se jazykem do jeho úst, kde to prozkoumávám.
Zamručel jsem a vydechl. Pokrčil jsem jednu nohu a kolenem mu zatlačil na rozkrok. Ruce jsem dal do jeho vlasů, které jsem prohrábl a nadzvedl se. S jazykem jsem udělal to samé a na rozkrok mu teď zatlačil rukou.
Vzdychl jsem mu do úst. Tohle je tak k sakru příjemné. Sundal jsem mu kalhoty a promnul mu přirození v ruce. Heh... Odtáhnu se od jeho rtů a začnu dělat vlhkou cestičku tam dolů.
,,Aah..." Vzdychl jsem a kousl se do tváře. Zápěstí jsem si dal přes ústa a koukal se na něj. Stále se mi točí hlava a viděl jsem, jako by se kroutil nebo mizel. Prsty jsem mu zajel pod kalhoty a držel mu je.
,,Hhm~..."Bude to dobrý tady dělat na gauči, nebo spíše na jeho, či mé posteli? To je fuk. Svlékl jsem mu i boxerky. Začnu ho opět líbat a přitom si hraju s jeho přirozením v ruce. Třeba mnu a nebo udělám pohyb nahoru a dolů.
Zavrtěl jsem se a zavzdychal mu do úst. Je mi vedro... ,,Toh-doni..." Vydechl jsem. Ten alkohol mi lezl na mozek. Kousl jsem ho do rtu a snažil se mu nějakým točícím způsobem sundat kalhoty.
Bože... Ten je tak nalitej, nebo co? Neumí ani sundat kalhoty. Sundal jsem si tedy já kalhoty, protože u něj to bylo marný. Vážně jsem vzrušený? To i přes boxerky vidím! Bože... Jsem na kluky. To už je jisté, nebo na mě jenom působí alkohol? Co já vím. Podíval jsem se mu do očí. Měl bych, nebo ne? Kašlu na to. Alkohol dělá svoje. Též jsem si i sundal poslední látku a to jsou boxerky. Otočím ho na břicho. Já fakt nevím, co dělat, heh... Hm... Tak třeba tohle. Pomalu jsem do něho zasouval a pak přirazil až ke kořenu.
Hm... Zamručel jsem a když mě otočil, chytil jsem se o toho malého polštářku. ,,Hna..." Zamrkal jsem, vyvalil oči a nahlas zavzdychal. Zakňučel jsem a obličej si zabořil do polštářku. Vydechoval jsem. Trošku to bolelo ale ne nějak extra. Asi díky alkoholu. Stiskl jsem polštářek a zavřel oči. Vydechl jsem.
Dlouze jsem vydechl. Tohle je strašně divný a i příjemný. Začnu mu pusinkovat šíji a přitom se začnu pomalu v něm pohybovat. To je takový nový divný pocit, ale přitom tak nádherný. Nemohu se rozhodnout.
,,Aah Toh-doah..." Vzdychal jsem tiše. Divím se, že to nebolí. Když jsem zjistil, že jsem bisexuál, tak jsem si zjišťoval i něco o klučičím sexu. Ne že bych to potřeboval.
Zatlačím mu rukama více nad zadkem, aby se prohl. Jako, jo... Koukal jsem občas na porno, ale nikdy ne na gay porno. Nah... Pohladil jsem ho po bocích a usmál se. Je tak strašně roztomilý... Vydechl jsem. ,,Ahmn~." Občas ze mě vyjde vzdych, ale to jen, když to už fakt neudržím.
Prohl jsem se v zádech a zavzdychal trochu víc. Do polštářku jsem si zaryl nehty a stále jsem opakovaně vzdychal.
Zrychlil jsem v přírazech a našel jeho prostatu, kde jsem začal tvrdě přirážet. Ušklíbnu se a držím ho pevně za boky.
,,Ngaah...!" Zavzdychal jsem víc a blížil se k vrcholu. Bože... To je úžasný... Vydechl jsem a kousl se silně do rtu.
Otočil jsem ho na záda a přitiskl své rty na ty jeho. Začal jsem ho líbat a přitom zrychlil přírazy na maximum. Vypadá tak rozkošně...
Huh? Zabručel jsem a polibky mu začal vracet zpět. Ruce jsem dal na jeho záda, kde jsem ho škrábl a vzdychal víc. Hned na to jsem se udělal.
Stáhl se víc tam dole, takže jsem se tím též udělal a to do něj. Sakra... Nestihl jsem to. Odtáhl jsem se a vydechl. Pozoroval jsem ho a usmál se. ,,Jsi roztomilý."
Ruce jsem si položil vedle hlavy a začal rychle vydechovat. Měl jsem zavřený oči. Jsem unavený... Zamručel jsem a usnul.
Vzal jsem kapesníky a začal ho utírat. Třeba si to pamatovat nebude, ale má hlava je nějaká divná... Jako kdyby se lehce znášel. Bože... Vše jsem utřel a vyhodil do koše. Vrátil jsem se k němu a oblékl mu boxerky. Pak jsem ho zakryl, uklidil alkohol a přinesl mu kyblík vedle gauče, aby se vyzvracel tam. Přišel jsem do pokoje a lehl si do postele. Nahned jsem usl.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...