To je vlastně taky pravda... Vydechl jsem a dal si věci teda k druhé posteli. ,,Tak. Asi projit se... Pak do bazénu a nebo uvidíme co.
,,Tak se projdu s tebou. Nevadí?" Dívám se na něj a usmívám se. Snad mu to vadit nebude...
Zakroutil jsem hlavou. ,,Nevadí." Usmál jsem se. Jen ale bude potřeba aby jsme šli pěšky do vesnice tady kousek. Není tu žádné jídlo nic"
,,Tak tedy zajdeme do vesnice." Usměju se a jdu se obout.
,,Jestli ti to nevadí." Řekl jsem a z tašky si vytáhl papírek toho co nakoupit. Už jsem se s nimi dohodl co a dali mi i peníze. Pak jsem se šel obout.
Obul jsem se a počkal na něj. Stejnak nevím, co bych jiného dělal a aspoň mu pomůžu s nákupem.
Obul jsem se a otevřel dveře. ,,Můžeme jít." Hlesl jsem. Ale vlastně jsem rád, že jde. Sám bych moc věcí nevzal.
Vyšel jsem a čekal na něj. Pak jsem se s ním rozešel kam on mě vedl. Přitom jsem mlčel.
Je to delší cesta, ale alespoň by jsme se prošli. ,,Nepřemýšlel jsi nad nějakou lepší a víc placenou práci, než je farma." Zeptal jsem se, aby tu nebylo ticho.
,,Jo. I když radši jsem bez lidí, ale bylo by lepší mít lepší práci s vícema penězma." Usměju se na něj.
,,A co by jsi kdyžtak chtěl dělat?" Usmál jsem se a šel. Už jsem v dálce viděl asi první dům.
,,Tak já nevím... Jako nějak si to užít. Jít do pohody. Asi odpočívat a nechat se opalovat." Miknu rameny. ,,A možná se koupat v bazénu a tak dále."
Uchechtl jsem se. , Já myslel co chceš dělat za práci." Hlesl jsem. Alespoň vím, co můžeme během toho týdne podniknout.
,,Jo, aha. Promiň. Nevím, co bych měl za práci dělat. Uvidí se jaká se vyskytne."
Kývl jsem. ,,Jo tak." Zamumlal jsem a šel. Do několika minut jsme byli ve vesnici a hned jsem s ním šel do obchodu, který jsem viděl.
Já jsem chodil za ním a měl jsem dvoje košíky, protože nevím, co vše to bude.
Vzal jsem si taky dva košíky do ruky. Koukal jsem se na lístek a postupně kupoval vše. Občas jsem koupil něco navíc a když jsme šli ke kase, vytáhl jsem obálku s penězmi od všech na nákup. Je toho dost, ale v pohodě to bude stačit na celý týden.
Já vše pak dával do tašek, které jsem pak všechny vzal. Když to vše bylo zaplaceno, tak jsem v klidu vyšel a šel směr chatka.
Ještě jsem vzal jednu a přišel k němu. Vzal jsem mu dvě. Pf. Je jich dost a bude to brát sám. To určitě.
,,Midoriyo, nech toho." Zabručel jsem a opět si to vzal, co mi on vzal.
,,Ty toho nech. " Řekl jsem a vzal si to zpět. Zamračil jsem se a šel. Oba teď bereme tři.
Vydechl jsem a tedy to nechal být, protože je marný nad ním vyhrát. Šel jsem v tichosti.
Šel jsem s ním a vydechl. Začínalo být moc velké horko. Naštěstí jsme už byli u chaty. ,,Co budeš chtít dělat až uklidíme nákup." Zeptal jsem se.
,,Asi...zajít do bazénu." Zamumlal jsem. ,,Nebo být schovaný v chatce a poslední možnost...se projít lesem."
,, Dobře. Jestli Kirishima a Kacchan nebudou v bazénu, tak můžeme tam" smál jsem se a vešel s ním dovnitř. Sundal jsem si boty.
Vešel jsem a vyzul se. ,,Tak proč si je pozval, když ti tak vadí?" Optám se ho a jdu do kuchyně.
,,Chtěl jsem tu být ještě s někým navíc. Mně nevadí ale... Já vadím Kacchanovi. Ten bude hned protivný, když půjdu do bazénu když tam je on, ale dobře. Můžeme teda k nim." Hlesl jsem a šel s ním. Začal jsem to tady uklízet.
,,Aha... Tak jestli to, tak se můžeš se mnou projít po lese. Určitě se něco hezkého najde." Uklízím nákup.
,,Můžeme a večer můžeme jít do bazénu. Ale asi si dáme něco k obědu ještě než půjdeme." Hlesl jsem a všechno bylo uklizené.
,,Jo, dobře. Co mám udělat k obědu? Určitě si dají i ti dva a já nevím, co jí." Zamumlal jsem a čekal na jeho odpověď.
,,Nic. Nemusíš vařit. Každý z si prostě něco vezme. Teda jestli chceš, tak Kacchan miluje pikantní jídla, Ty nudle soba, já Katsudon a Kirishima nevím. Můžeš udělat co chceš." Pokrčil jsem rameny. ,, Každý ale sní rýži."
,,Oh... Tak tedy něco s rýží. Tak Bakugovi udělám pálivou omáčku s kuřecím masem a s rýží. Tobě udělám Katsudon a Kirishima si když tak vybere. Já sobě si udělám nudle soba. Dobře?" Rozhodl jsem.
,,Ne." Nakrčil jsem nos. ,,Uvaříš jedno jídlo. Nemůžeš furt vařit... Takhle si to tady neužiješ. A taky bude vařit i Kacchan říkal. Vařit umí. A nebo si prostě jen něco vezmeme."
Ehm... ,,Tak tedy katsudon, ale v různých? Že bych Bakugovi uvařil jen pálivý katsudon." Miknu rameny.
,,Ne. Udělej rýži a něco. Ale každému stejně." On mít dítě, tak bude rozmazlovat ne? Vydechl jsem.
,,Tak to je snad má volba, co budu vařit." Zabručel jsem a tedy se do toho pustil. Prostě katsudon, ale tomu Bakugovi tu pálivou.
Povzdechl jsem si. Takhle si to tady vůbec neužije. ,, Dobře." Hlesl jsem a šel do pokoje.
ČTEŠ
Astrální poznání -Tododeku- [Twoboys] (Done)
FanfictionPříběh dvou chlapců, kteří se setkají v jiném světě než kde jsou. Jejich těla bez hmoty a musí mít chladnou hlavu, aby v tomhle světě byli silný. Todoroki už v tomhle světě snad už žije. Midoriya tenhle svět zase vyzkouší. Povede se mu to? A co by s...